9.kapitola

4K 315 20
                                    

Po tom incidente, čo sa stal včera sme sa s Lily vôbec nerozprávali. Vždy bolo medzi nami to trápne ticho a ja som doteraz spracovávala slová, ktoré povedala. Pozná sa s ním už od prvej triedy? Ako to, že o ničom neviem? Bola som úplne mimo z tejto situácie.

Ráno som vstala a išla na raňajky do školskej jedálne, pretože Lily zjedla posledné vajíčko a dva rožky. Keď som vstala, ona už v izbe nebola.
Vybrala som sa teda opäť na desať minutovú cestu do jedálne. Po ceste som si prezerala všetky sociálne siete, čo mám- Facebook, Snapchat, Instagram a Twitter. Nič nové, nič zaujímavé.

Sedela som pri stole na raňajkách (opäť sama v kúte), keď mi zrazu zazvonil telefón. Noah.
"Ahoj." pozdravila som ho.
"Dobré ránko, Em." ozval sa jeho rozospatý hlas v telefóne. "Nezabudil som ťa?" spýtal sa starostlivo.
"Stále zabúdaš? Ja som na výške a tu život začína už o siedmej ráno." zasmiala som sa s ním.
"Dobre, dobre. Počuj, až teraz som si našiel tvoju správu, čo potrebuješ?"
"Hm, mohli by sme sa stretnúť?" spýtala som sa.
"Fúh, dnes mám toho veľa."
"Prosím, je to vážne dôležité."
"No dobre." povedal napokon. "Tak o deviatej ťa vyzdvihnem, ok?"
"Rozkaz, pane."

Vrátila som sa naspäť na izbu, vzala si všetky veci a šla do školy. Dnes mám 3 prednášky, z toho dve trvajú každá dve hodiny a tá tretia hodinu a pol. Teším sa na večer, na Noaha.

Cez druhú prednášku sa stalo ale niečo, čo som nečakala. Napísala mi Hana.
Otvorila som jej správu a začala čítať.
Hana: Ahoj Em :) Viem, že som sa dlho neozvala, ale dosť som v poslednej sobe cestovala :) Každopádne, ako sa máš? Čo robíš? Kde si? Splnila si si sen a šla na výšku? :) Chýbaš mi, Hana.
Ja: Ahoj Han :) Och, naozaj si sa dlho neozvala, myslela som, že už si na mňa aj zabudla :(
Hana: Na teba? Na človeka ako ty sa nikdy nezabúda <3
Ja: Mám sa fajn (asi?) Teraz som v Anglicku, na výške a musím uznať, je to tu skvelé! Ak budeš mať niekedy cestu do Londýna, zastav sa! :)
Hana: Em, obávam sa, že tak skoro to nebude... Došli mi peniaze, a teraz som naspäť v Chicagu u matky. :(

"Slečna Robertsová? Odpoviete na otázku?" spýtala sa ma profesorka Marková. Doriti! Aká bola otázka?
"Prepáčte, prepočula som ju." ospravedlnila som sa a profesorka sa na mňa škaredo zagánila, no hneď potom pokračovala vo svojom výklade.

Po prednáške som sa pobrala už naspäť na izbu. Rozhodla som sa, že na poslednú prednášku nepôjdem.

Odomkla som dvere našej izby a hneď som zbadala Lily rozvalenú na svojej posteli.
"Ahoj." pozdravila ma. Ja som sa na ňu len chabo usmiala. Zložila som si veci na vešiak a tašku som hodila na zem. Šla som do kuchyne. V chladničke sme nemali, ako inak, absolutne nič.

Bolo niečo po pol deviatej večer, keď som sa už začala chystať a obliekať.
"Ideš niekam?" spýtala sa ma Lily.
"Áno."
"Smiem vedieť kam?" vyzvedala.
"Ponáhľam sa. Čau." odvetila som a rýchlo vyšla von cez dvere. Fúh. Len tak tak. Keď už som si myslela, že mám pokoj, Lily vyšla na chodbu.
"Takže takto to teraz medzi nami bude? Nebudeme sa vôbec baviť?" začala dosť nahnevane.
"Asi ano." odvetila som narýchlo.
"Tak to teda nie!" zvolala. "Nepokazím si kamarátstvo len kvôli Noahovi!"
"Noah nespravil nič zlé, to ty!" To bola posledná kvapka, Lily už nevedela ako pokračovať v tomto nezmyselne trápnom rozhovore. "Idem. Čau."
No ona tam stále stála ako prikovaná.

***
"Ahoj." pozdravil ma Noah, keď nastupovala do jeho čierneho BMWčka.
Akonáhle som si sadla na sedadlo spolujazdca, otočila som sa na Noaha, ktorý sa na mna stále usmieval a vyzeral ako také prerastené slniečko a vášnivo ho pobozkala. Neviem ani prečo, proste som bola taká nasratá na Lily, že mi to prišlo ako dobré riešenie.
"Wow." bolo jediné, čo povedal Noah. "Za čo som si to zaslúžil?" dodal s úškrnom.
"Za nič. Proste som na to mala chuť." zasmiala som sa. "Ideme?"
Prikývol a dupol na plyn.

Po chvíli cesty sa ma Noah spýtal; "A kam to vlastne ideme?"
"Do mesta." odvetila som stroho.
"Nejaký konkrétny plán?"
"Áno."
Zvedavo sa na mňa pozrel.
"Proste šoféruj. Uvidíš, keď sa tam dostaneme."

Hello!❤️
Ako sa dnes máte? Ako prežívate sviatky? :) Za každý komentík bude rada :3 Skúsite dať aspoň 40+ votes?
Ps; Presiahli sme 4 000 videní❤️Ďakujem, ste úžasní!

Susedia (2.časť)Where stories live. Discover now