13.kapitola

3.9K 285 13
                                    

Ráno bolo ťažké. Mala som opicu jak nikdy predtým a celé telo ma bolelo. Mala som svalovicu z toľkého tancovania a smrdela som.
Pozrela som sa na hodiny,ktoré viseli nad hlavným vchodom- 14:24h
Srdce mi podskočilo a chcelo sa mi plakať. Zabila som celý jedeň deň, nešla som do školy a zmeškala skúšku. Doriti!
Doriti!
Doriti!
Po pár minútach som sa nejako vykopala z postele, i keď som cítila neskutočnú bolesť.
Pobrala som sa priamo do kúpelne, kde nastal ďalší šok. Vyzerala som ako slonie mláďa, doslova. Vlasy som mala mastné a šišaté, líca celé napuchnuté, rovnako tak aj oči a pery od toľkého bozkávania (:D).
Keď som sa dala ako tak dokopy, zistila som, že by som teoreticky mohla stihnúť ešte poslednú prednášku a tak som na seba rýchlo hodila rifle, tričko a kabát a vybrala sa na cestu do pavilónu C, kde som mala mať prednášku o histórií Anglicka.

Síce som pár minút meškala, ale všetko som stihla. Sadla som si úplne dozadu. Keď profesor začal hovoriť, nenápadne som si vybrala z tašky mobil a všimla si dve smsky. Od Noaha a od Leviho.
Noah: Všetko okej po včerajšku? :P
Rýchlo som mu odpísala, že som v pohode ale že som zmeškala skúšku.
Otvorila som smsku od Leviho.
Levi: Vyzeráš dosť zle :D (Ps; prvá lavica)
Pozrela som sa do prvej lavice, a naozaj. Tam sedel Levi v plnej svojej kráse. A pozeral sa priamo na mňa.
Ja: Tak to ti teda ďakujem -,-
Levi: Ráno si nebola na skúške. Stalo sa niečo? :)
Ja: Zaspala som :/
Levi: Pamätáš sa vôbec na niečo zo včerajška? :O
Ja: Vôbec. :(
Levi: Nepamätáš si ani ako si sa dostala domov?
Ja: Nie. Ako? Dúfam, že nie stopom.
Levi: Nie :D Poviem ti po prednáške.

Prednáška trvala niečo okolo hodiny a pol, a už som sa nevedela dočkať, kedy profesor zahlási, že je koniec.

***
"Ahoj." pozdravila som Leviho. Po prednáške som šla priamo za ním.
"Čau." usmial sa na mňa a popritom si balil notebook.
"Tak teda čo sa včera stalo?" spýtala som sa nedočkavo.
"No. Začnem tým, že ten tvoj frajer je dosť nezodpovedný."
"Myslíš Noaha?"
"Áno, presne toho. Včera som bol náhodou v tom istom klube čo aj vy dvaja, tancovali ste skoro celý večer, no on sa stále pozeral po iných babách. A to najhoršie, nakoniec s nejakou aj odišiel. A teba tam nechal, tak som išiel k tebe a zobral ťa domov. No a ako som ťa zbieral z toho parketu a následne aj nakladal do auta, prišiel za mnou a dal mi jednu cez hubu." povedal smutne a ukázal mi jeho rozbitú peru.
"Nié, to by Noah neurobil." bránila som ho.
"Bohužiaľ, je to tak. Čo takto poďakovanie za to, že som ťa odviezol domov?"
"Ďakujem." poďakovala som mu, i keď som veľmi jeho príbehu neverila.
"Čo takto, kebyže ideme dnes večer na večeru?" spýtal sa, keď sme už vychádzali z miestnosti, kde sme mali prednášku.
"Ako poďakovanie." dodal rýchlo.
"Nemyslím si, že je to dobrý nápad."
"Ale no ták, veď nemusíme ísť do mesta, stačí, ak sa najeme tu v školskej jedálni. Aj to sa ráta."
***
Hneď ako som prišla na izbu, napísala som Noahovi.
Ja: Prečo si ma včera nechal v tom klube? :/
Noah: Prosím?!
Ja: Plus si zbil Leviho! Čo je to s tebou, dočerta?!
Noah: Čo ti ten zmrd nakecal?
Ja: Pravdu.
Noah: Vieš, že ja by som to nikdy neurobil. :(
Ja: Môžeme sa dnes stretnúť? Prosím
Noah: Dojdem o siedmej.

***
18:04h
Levi: Platí ten dnešok?
Dočerta. Na Leviho som úplne zabudla.
Ja: Prepáč, dnes to nestíham. :(

***
Niekto zaklopal na dvere. Strhla som sa. No potom som vstala z postele a išla ich otvoriť. Stál tam Noah, no vyzeral dosť zúbožene. Peru mal modrú a napuchnutú, vlasy strapaté a neumyté, pod očami kruhy .... Čo sa stalo?

Susedia (2.časť)Where stories live. Discover now