20.kapitola

2.9K 241 13
                                    

Bolo niečo okolo tretej ráno. Zobudila som sa na buchot dverí. Lily rozsvietila malú lampičku, ktorú mala nad hlavou a celá rozospatá sa na mňa škaredo zatvárila. "Komu šibe?"
Zasmiala som sa a pobehla k dverám, ktoré som následne aj otvorila.
Stál tam Noah. Evidentne bol opitý, keďže to z neho bolo riadne cítiť a vyzeral fakt strašne.
"E-emily!" vykríkol. Zapchala som mu ústa rukou, nechcela som, aby zobudil celú chodbu. Vytlačila som ho z dverí a ťahala cez celú chodbu až na núdzové schodisko. Nikto tam nikdy nechodil. Od izieb študentov nás teraz oddeľovali iba hrubé, ťažké, oceľové dvere.

"Zbláznil si sa? Takto chceš brať život vážnejšie? Opiť sa, vtrhnúť na internáty a budiť tu všetkých?" kričala som. Bola som vážne nahnevaná.
"Ja- mne je to..." a vtedy sa začal smiať. Už dlho som ho nevidela takto sa smiať. Bol taký nevinný, úprimný...
Samozrejme, že som sa zasmiala s ním.
"Ale nie..." zrazu zvážnel. "Prišiel s-som, aby.. som ti povedal, že..." nachvíľu sa odmlčal, grgol si a potom zase pokračoval. "...že ťa mám rád."
"Mal by si ísť do postele." povedala som mu. "Vyzeráš dosť zle." dodala som.
"Ale ja ti p-potrebujem... niečo povedať." zachichotal sa, ako kebyže povedal nejaký vtip.
"Tak dobre, počúvam."

***
"Ja..." začal Noah po chvíli. "Neviem ako ti to povedať."
"Proste to povedz." usmiala som sa. Bola som zvedavá, len som dúfala, že z neho nevýjde nejaká blbosť.
"Plány sa trošku zmenili. Akonáhle som povedal otcovi o mojich podnikateľských plánoch, rozhodol sa ma financovať."
"To znamená?" spýtala som sa nechápavo.
"Že do New Yorku odchádzam skôr, keďže už mám prvého sponzora, nemusím čakať na nejaké sprosté dotácie či čo to. Anna mi poslala email so všetkými informáciami čo sa týka vybavenia kancelárie a tak ďalej, takže akonáhle vybavím tieto sračky, odchádzam."
"Anna?" zdvihla som jedno obočie. "Kto je Anna?" dodala som. Žiadnu Annu mi doteraz ani nespomenul.
Jeho výraz na tvári sa zmenil. Tváril sa, ako kebyže povedal niečo, čo nemal.
"Ehhhm.. noo... Anna." zasmial sa. "Anna je moja nová asistentka." povedal napokon.
"Aahaaa... takže asistentka." zahlásila som sarkasticky.
"Emily." povedal zrazu nežne. Jeho výraz sa opäť zmenil. "Ja..." tváril sa dosť znechutene. Bol bledý, pery mal jemne fialové... prudko sa otočil a ozvracal pár schodov nad ním."Doriti, Noah!" vyskočila som na nohy. Schmatla som ho za ruku a ťahala až k nám do izby. Zaklopala som. Lily vďačne otvorila.
"Čo mu je?" spýtala sa starostlivo.
"Príliš veľa alkoholu." odvetila som rýchlo. Schmatla ho za ruku a ťahala k sebe do postele. Noah sa zvalil do perín a medzitým sa ešte raz vyzvracal na náš krásny koberec :( Celá izba smrdela od alkoholu a Noahovej kolínskej.
"Super." zahlásila som sarkasticky.
"Kľuud." upokojovala Lily Noaha. Moc sa mi to nepáčilo, keďže poznám históriu Lily a Noaha, ale nemala som na výber. Schmatla som handru a začala čistiť ten koberec. Trikrát naplo aj mňa, ale udržala som sa.

Po pol hodine sa Noahov stav zlepšil. Bolo niečo okolo štvrtej ráno. Noah zaspal a Lily prišla za mnou a pomohla mi ešte dočistiť ten koberec.
"Ďakujem." poďakovala som Lily. Bola som jej naozaj vďačná. Neviem, čo by som robila bez nej. Asi by som sa nervovo zrútila a s Noahom by sme grcali spolu do jedného vedierka. #relationshipgoals :D

"Idem ja spať k Levimu. Nech sa Noah vyspí, ráno ho odomňa pozdravuj." zahlásila Lily.
"Teraz? Čo ak Leviho zobudíš?"
"Ale prosím ťa, ten je určite zhulený, skrútený v kútiku svojej tmavej izby a rozmýšľa nad životom pavúkov."
Zasmiala som sa. Toto bola tá stará Lily, ktorú poznám.
"Konečne ťa vidím sa smiať." poznamenala.
"Teraz som mala horšie obdobie, ale už je to lepšie. Som rada, že sme my dve opäť v pohode."
"To aj ja. No dobre, idem, dobrú noc." Lily ma objala a vyšla von dverami, ktoré boli, len tak mimochodom, takisto ozvracané z jednej strany.
Usmiala som sa do blba, zamkla za ňou dvere a ľahla si do svojej postele.

Na chvíľu som otvorila Facebook, aby som zistila, čo je nové, keďže v poslednej dobe som na takéto veci nemala vôbec čas.
Po pol hodine neustáleho prezerania mojej nástenky na Facebooku som zistila nasledovné:
1) Moja mama pridala zopár fotiek, na ktorých som bola ja ako malé dieťa (k tomu pridala popis: A dnes je moja slečna na vysokej, fňuk )
2) Môj brat pridal fotku s novou priateľkou. Boli strašne zlatí. Veľmi im to prajem.
3) Lily si zmenila profilovku. Evidentne chce ísť s dobou, preto tam prevláda viacej holej kože ako oblečenia.
4) Vo svete sa dejú hrozné veci, ktoré mi zboršili náladu.
A po 5) Prešvihla som Leviho narodeniny. Fňuk :(( :P

Cinkla mi správa. Lily.
Lily: Spíš? :P
Ja: Nie :D Nejako sa mi nedarí
Lily: Ani mne :/ Čo sa stalo s Noahom? Prečo sa takto doriadil?
Ja: Nemám poňatia. Snáď mi to ráno, keď sa zobudí, prezradí :D Celkom ma to zaujíma :P
Lily: Podľa mňa si tým dôvodom ty.
Jej správa ma šokovala. Vie o New Yorku? Nebodaj jej to Noah povedal?
Ja: Jak to? :o
Lily: Noah sa zastavil asi pred troma dňami u nás na izbe. Hľadal teba, ale ty si práve vtedy niekde bola. Tuším, že si bola v jedálni na večeri. Každopádne, bol dosť smutný, možno trochu aj nahnevaný. Vravel, že je mu všetko ľúto a trepal niečo o odchode. :/

Ahojtee! :P Jak sa máte? Opäť sa chcem ospravedlniť, že dlho nebola nová kapitola, ale som u babky a jediné, čo robím je, že spím a jem. A nejako som nemala čas písať :D Každopádne, činila som sa aspoň trošku a vydala som novú kapitolu z Change your life :) Budem rada, ak si prečítate :)
Zajtra alebo pozajtra čakajte novú kapitolu zo Susedov :P :)
Majte saa! ❤️

Susedia (2.časť)Where stories live. Discover now