Tmavovlásce únavou klesla víčka a tak teď spokojeně odfukovala na rameni blonďatého chlapce.Krajinu venku už pohltila tma "Lily,vstávej,musíme se převléct" probudil ji jemně Draco.Dívka sebou zavrtěla a pomalu se probouzela.Draco nachvilku z kupé odešel,aby se jeho společnice mohla vklidu převléct do hábitu.Lily se snažila v miniaturní zrcátku upravit kravatu,znamení zla pečlivě schovala pod rukáv.Sebrala hůlku a schovala si ji do kapsy,už odmala byla zvyklá mít hůlku vždy u sebe.Nakonec i ona vyšla z kupé,aby i Draco měl prostor se převléct.Procházela chodbičkou a občas nakoukla do nějakého kupé.Vlak prudce zabrzdil,Lily zradili nohy a byla na cestě k zemi.Mohl to být opravdu tvrdý pád,kdyby ji nezachitili něčí ruce.Párkrát zamrkala a svou pozornost věnovala modrým očím,které ji se zájmem pozorovali. "Jsi vpořádku?" promluvil "A-a-ano" vykoktala a vyhoupla se na nohy. "Jsem Harry" natáhl k ní ruku.Dívka se zarazila,stála naproti chlapci,kterého by měla nenávidět,který by měl být mrtvý...Harry stál s rukou napřaženou a čekal jak se tmavovláska stojící naproti němu zachová.Lily k němu natáhla ruku,už se skoro dotýkala jeho prstů,ale nedokázala to.Otočila se na podpatku a rychlým krokem odešla.Nečekala jestli ji Draco pozve dovnitř,vletěla do kupé a kvapně za sebou zabouchla dveře."Stalo se něco!?" vyděsil se a upustil lemy hábitu,které právě zapínal a odahil tak svou hruď. "Proboha,promiň"zareagovala pohotově a otočila se. "Stalo se něco?" přistoupil kní blonďatý chlapec a konejvšivě ji pohladil po paži. "Ne,ne...jen zachvilku budeme na místě" Vymysela si rychle něco Lily a snažila se chovat normálně.Naštěstí se tmavovlásce její menší lež nevymstila a vlak opravdu začal brzdit.Nástupiště v Prasinkách bylo jen spoře osvětleno,ale alspoň za ním vynikl velkolepý hrad.Lily společně s Dracem,který na každého vrčel,se vydali ke kočárům.
...
Na žádost Brumbála musela Lily opustit světlovlasého chlapce a vydat se za ním do pracovny. "Á,vítejte slečno Lestrengová" uvítal ji před kameným chrličem.Lily neodpověděla,jen zdvořile kývla."Myslím,že je čas jít do velké síně" usmál se a vybídl ji k chůzi.Lily našlapovala opatrně,aby klapot jejích podpatků byl co nejméně slyšet,nechtěla na sebe moc upozorňovat.Před Brumbálem se cítila provinilá,nečestná...Možná za to mohlo znamení,které ji zdobilo předloktí..."Počkejte zde" pokynul ji před velkými dveřmi kde už se choulil hlouček studentů.Lily se nezmohla na slovo jen nervózně přecházela z jedné strany na druhou,jako tygr v kleci."Pojďte!" zavolala je starší přísně vyhlížející dáma,podle Dracova vyprávení to byla stará McGonagallová.Hlouček se napjatě vydal velkou síní a Lily je následovala.Celou svou pozornost věnovala zmijozelskému stolu a hledala bledou-jí dobře známou tvář.Když našla Dracův pohled ihned mu vyslala myšlenku Drž mi palce! Blonďák se povzbudivě usmál,Zvládneš to! Probleskla ji hlavou chlapcova myšlenka.Cítila se mnohem sebejistěji a pokračovala v cestě k trojnohé stoličce se vstyčenou hlavou. Brumbál prohodil pár slov,které tmavovláska ignorovala a soustředila se jen na starý klobouk ležící před ní.McGonagallová vytáhla pergamen a začala předčítat jména.Jedna copatá holčina se dostala do Mrzimoru a jeden ustrašený hošík do Havraspáru. "Lily Lestrengová!" vykřikla do ticha McGonagallová,velkou síní se ozval šramot.Zmijozelští začali tiše pískat a Nebelvírští nesouhlasně bručet.Lily vyšla dva malé schody a rozhlédla se.Zachytila pyšný pohled Draca,ale spatřila ještě někoho...Očima přeletěla na druhou stranu síně.Harry seděl s udiveným pohledem a pusou dokořán,asi ho jméno jeho matky ve spojení s příjmením nejobávanější smrtijedky nepotěšilo.Lily se opatrně posadila a na hlavu si nechala nasadit moudrý klobouk.Nic neříkal,jen zamyšleně bručel.
"Nebelvír!" vykřikl do napjatého ticha.Lily se sevřelo srdce.Jak sakra!? Pomalou chůzí se vydala k nebelvírskému stolu od kterého se ozýval zaražený a špatně předstíraný zájem formou potlesku.Opatrně si sedla na kraj lavice a okamžitě hledala bouřkové oči jejího kamaráda.Draco! Vyslala mu prosebnou myšlenku jakmile jeho pohled zachytila. Nevím jak je to možné... proletělo jí hlavou.Své uhlíkové oči upřela na desku stolu a snažila se na nic nemyslet...
...
Po hojné večeři se všichni tlačili do dveří. "Tak Lily" ozvalo se jí u ucha.Cukla sebou a otočila se za hlasem.Její oči se setkali s modrymi schovanými za kulatými brýlemi.Dívka se na nic nezmohla jen zacukala koutky. "Ale Lestrengová!" vyprskl zrzavý kluk vedle něj,který se ještě cpal kusem dortu. "Rone!" procedil Harry mezi zuby a udeřil zrzka do žeber. "To je vpořádku" zarazil Harryho před dalším úderem.Byla na své jméno hrdá,ale plně chápala,že někomu zrovna nezní nejlíp.
Nebelvírská společenská místnost byla útulná a příjemná.Její mozek nadával na všechny strany,že je v Nebelvíru a odmítl tuhle skutečnost vstřebat,ale srdce bylo šťastné a spokojené...Vyšla pár schodů do její ložnice a sedla si vedla kufru.Depresivní ticho přerušilo bouchání o okení tabulku.Lily se líně zvedla z postele a okno pootevřela,do pokoje vletěla černá sovička a posadila se jí na rameno.Dívka ji opatrně odvázale kousek pergamenu z nožky a prsty ho rozevřela.
'Lily,
Nic se neděje,nedělej si starosti.Rodičům jsem napsal,že jsi ve Zmijozelu semnou,nějak už to vymyslíme.Po škole a na hodinách budeme komunikovat jenom pomocí nitrozpytu,ušetří nás to oba nepříjemností.Na hodinách lektvarů se Snapem uzavírej myšlenky jak jen to půjde.Bude si je chtít přečíst.Dobrou noc.
Draco'
Lily se usmála a spokojeně zachumlala do peřin.Byla ráda,že při ní Draco stojí.Nachvilku se zapřemýšlela jak se asi bude Narcisa s Luciusem tvářit když jim jednou řekne,že je studentkou Nebelvíru.Hned ji napadlo,že ji Lucius prokleje nepěknou kletbou a Narcisa sebou švihne o podlahu,stouto myšlenkou se propadla do bezesné noci.
....
Ráno se probrala jako první,pohledem přejela její spolubydlící.Byly dvě,menší zrzka,a dívka s oříškovými vlasy,které ji trčeli do všech stran.Lily na sebe navlékla hábit,který už na sobě měl Nelbelvírské nášivky,uvázala si připravenou kravatu a opustila místnost.Ve společenské místnosti panovala ospalá nálada,nektěří posedávali v křeslech a někteří se ze všech sil snažili dopsat nějaký úkol na který o prázdninách zapoměli.Lily se odporoučela do sovince,sice neměla vplánu posílat dopis-ani neměla komu,ale chtěla se rozhlédnou po okolí a napadlo jí,že by tam mohl být nejlepší výhled.Tmavovláska se ploužila chodbou a pečlivě zkoumala každý obraz,každou sochu.Zatlačila do velkých dveří sovince a vstoupila.Pohled ji padl na záda chlalce,který se právě opíral o okení trám. "Ahoj" otočil se když si všiml její přítomnosti.Dívka neodpovídala.Znamení na předloktí ji začalo pulzovat,jakoby to byl sám Voldemort.Čím víc se kní chlapec přibližoval tím víc znamení pulzovalo,bylo to jako když stará rána začne znovu bolet.Přímo si žádalo,aby ho stiskla a zavolala pána zla,ale tohle bylo nemožné...Lily před Harrym couvala,nechtěla mu ublížit...Nechtěla aby zjistil co je zač...Rychlým krokem opustila sovinec a své kroky směřovala přímo na snídani.Ve velké síni bylo rušno,asi více studentů usoudilo,že před prvním školním dnem je nejlepší se pořádně nasnídat.Lily se usadila u nebelvírského stolu a pátrala po Dracovi.Seděl na tom samém místě jako včera večer. Díky za ty informace usmála se a on jí úsměv opětoval,dál se oba věnovali talířům.
Jako první byla dvouhodinovka lektvarů se Snapem a Zmijozelem,většina Nebelvíštích nasupeně bručela a protestovala,jediná tmavovláska se na tyhle hodiny těšila.Před sklepením bylo celkem rušno,Zmijozelští provokovali Nebelvírské a naopak.Lily si otevřela učebnici lektvarů a úplně ji propadla.Hltala každý odstavec,řádek,slovo...Z jejího zaujatého čtení ji až vyrušil šum,který oznamoval,že studenti vchází do učebny.Lapla brašnu s vydala se za nimi,Draco už jí držel místo úplně vzadu a Lily si s velkou libostí přisedla. "Otevřete si učebnice na straně 17,rozdělím vás do dvojic"Poručil jim ledovým hlasem. "Slečna Lestrengová" zaměřil se na Lily s úšklebkem a probodával ji očima.Lily dala na Draca a všechny své myšlenky schovala.Snape po několika marných pokusech se vkrást dívce do mysli promluvil "Slečno,slyšel jsem,že jste ve lektvarech výtečná" "možná ano,názor si musíte vytvořit sám" "neptal jsem se vás jestli je to pravda,ale ano,hned se otom přesvědčíme" zakončil Snape jejich menší slovní potyčku a přešel ke svému stolu. "Slečna Lestrengová a pan Potter,pojďte sem dopředu" řekl vyšměšně a ukázal na nejbližší lavici.Lily se otráveně zvedla,popadla brašnu,učebnici a plácla sebou do prázdné lavice.Brzy se připojil i Harry se stejným výrazem zhnusení.Hodina byla nudná a neskutečně se táhla.Měli namíchat kostirost,jelikož na ošetřovně ho bude velká spotřeba jako každý rok.Harry neustále něco kazil a pletl se Lily pod ruce.Tmavovláska se snažila ignorovat své znamení a soustředila se jen na práci.Jakmile zazvonilo nechali kotlík na příkaz ležet na lavici a kvapně opustili učebnu.Tmavovláska se usadila ve velká síni a co nejrychleji polykala horká sousta,aby ztihla zajít ještě do knihovny. "Díky,že si nás zachránila,teda náš lektvar.." ozvalo se naproti ní,dívka zvedla oči od pokrmu a už zase čelila těm modrým očím za kulatými brýlemi. Zmohla se jen na nepříliš inteligentní 'vpořádku' a snažila se chlapci naznačit,že nemá zájem se sním bavit.Harry se však nevzdal "Můžu si přisednout?" Lily už všechno vzdala,mu prostě nedojde,že nemá o jeho společnost zájem,tak jen přikývla. "Ty jsi dcera Bellatrix?" vyhrkl zničeho nic.Přikývla. "Ale,ona je v Azkabanu." konstatoval. "Hele,Pottere,nejsem zrovna typ člověka se kterým by si měl trávit čas" sykla mu těsně u ucha a odešla.Napůl cesty velkou síní cítila jak ji chlapcův vyděšený pohled probodává...
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-