Brumbálův plán

767 56 2
                                    

Chlapcovo vyjádření zůstalo bez odpovědi.
Lily mu nedokázala odpověď,ale moc by si to přála...
Nemohla mu to říct stejně krásnou větu plnou citu,teď nebyla doba,aby mu i ona vyložila své city.

Pomalu seskočila ze stolu,a obezřetně se kolem Harryho protáhla.

"Měli bychom jít,budou nás hledat." vymluvila se,a kulhavým krokem se rozhadla opustit vlak.

Naštěstí zastihli poslední opožděný kočár.
Sedli si naprosti sobě,a pohltilo je trapné ticho.
Blondýnka těkala očima skoro všude,jen aby se nemusela podívat do zelených očí,které byly zahaleny smutkem.

"Potter!" 'přivítal' je Snape se svým škodolibým výrazem. "To vypadá na první školní trest! To jste rekordman,Pottere!"

"Zdržel se kvůli mě." zastala se ho blondýnka,a tím upoutala profesorovu pozornost.

"Naše nová studentka!" spráskl ironicky ruce muž s mastnými vlasy,který byl evidetně také obeznámen stím,že Lily Blacková má novou identitu. "To je skvělé,že jsem vás zrovna tady potkal! Hned semnou půjdete za Brumbálem!"

Dívka přikývla,a poslušně následovala Snapea až ke kamennému chrliči.

Po vyřknutí hesla,vystpupali po točitém schodišti až do kruhové pracovny.

"Drahá Lily! Rád tě vidím!" rozpřáhl ruce Brumbál,a tím odhalil uhlově černou dlaň.

"Dobrý večer,pane řediteli." usmála se strojeně.

"Vypadáš vté nové podobě opravdu velmi výborně,a co nové hůlka? Slouži dobře?" usmíval se dál,a jsho oči zaplavily hravé jiskřičky.

"Ano,děkuji."

"Kvěci Brumbále!" vyštěkl Snape,který nervózně postával ve stínu.

"Dobrá,Severusi," zmírnil tón hlasu, "Lily musíš mi slíbit,že slova,která nyní padnou zůstanou pouze mezi námi,jasné?"

"Ano."

"Výborně," věnoval jí letmý úsměv,"všichni víme,že Voldemort pověřil nebohého Draca Malfoye úkolem."

V tmavovlásce hrklo,ale ředitel jí nepustil ke slovu.

"A všichni víme co se stane,když neuspěje,a také je jasné na koho se potom obrátí." pohlédl na Snapea.
"A já si vysloveně přeji,aby jste to vykonal za něj,Severusi.Pán zla vám bude bezmezně věřit,a ochráníte tak čistou nevinnou duši."

"To po mě nemůžete žádat,Brumbále!" zaryčel profesor,až do zadrnčelo.

"Ale můžu," teď se zadíval na Lily, "je načase abyses dozvěděla pravdu."

"Brumbále!"

"Profesor Snape," vesele ho ignoroval, "znal tvou matku,a měl ji rád,ona se mu svěřila s jistou věstbou,ale pohádali se-"

"Vyprávíte to jako hloupou pohádku!" štekl, "podívejte se,Blacková"
Rázným krokem přešel k dívce,a vtiskl jí do ruky malou lahvičku.

"Co to-?"

"Mám pravdu,podívejte se." pobídl jí ředitel a ukazál na nádobu,které se vznášela ve vzduchu a byla plná prazvláštní tekutiny.

Lily roztřeseně vlila stříbrnou hmotu do jejích nitra a ponořila do ní obličej.

Podlaha se zastřásla a ona se propadla do vzpomínky.

Stála u trojnohé stoličky s moudrým kloboukem,všichne děti byly rozděleny.
Poznala svého jedenáctiletého otce sedícího u nebelvírského stolu se svými kamarády.
Vzpomínka se,ale orientovala na stůl zmijozelský.
Ocitla se vedle pohublého chlapce s mastnými vlasy,které mu lemovaly obličej,jeho oči se upíraly na krásnou holčičku s uhlově černou hřívou a nádhernýma modrýma očima.Tohle byla její matka...

Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat