Dívka se hlasitě rozkašlala,když se jí drobné obláčky prachu dostaly do úst.
Neohrabaně se přichytila zdí v krbu,a snažila se rozpoznat místo ve kterém přistála.
"Lily?" houkl někdo z místnosti,které byla ponořena v nepropustné tmě.
"Ehm...kde to jsem?" vysoukala ze sebe pochybně.
"Jsi Lily Blacková,dcera Siriuse a Mii Blackovích? Jakou podobu na sebe bere tvůj patron?" zazněl další hluboký mužský hlas.
"Ano jsem,a můj patron je vlk." vyklopila,když pochopila,že se přítomní chtějí přesvědčit o tom,jestli dorazila skutečně ona.
Jakmile tato slova opustila její ústa,místnost se rozzářila jasným světlem.
"Vítej, drahoušku!" spráskla ruce bacutalá žena s rudými vlasy a velmi milým úsměvem.
"Ahoj ,Lily" přiběhl kní muž v sametovém županu a sevřel jí v pevném objetí.
"Ahoj ,tati" zamumlala mu do ramene a po těle se jí začalo rozlévat příjemné teplo.
Vmístnosti ve které se nacházeli byla kuchyň.U naleštěného stolu seděla pěkná řádka lidí,jakoby všichni čekali na nějakou důležitou poradu,až na to,že něktěří byli v županech a oči měli zalepené nedávným spánkem,nebo seděli ještě v cestovních pláštích,což naznačovalo,že se zde objevili před pár minutami.
Tmavovláska rozpoznala profesora Lupina,neznámého zrzavého muže s brýlemi,dále mladou ženu,které měnily její vlasy barvu,opravdového profesora Moodyho a nakonec svalnatého chlapíka s náušnicí v uchu.
" Ach to je tak dojemné!" zaštkala baculatá žena a cípem županu si otírala oči.
"Ale no tak Molly,vždyť tohle je šťastná událost! Malá Lily se vrátila knám!" rozpřáhl ruce Remus s širokým úsměvem.
"Tak,tak" přikývl muž s rudými vlasy.
"J-já v-vím! Ale ona se tak podobá Mie! Ach,p-promiň Siriusi,ale je to tak!" zavyla Molly a propukla v pláč radosti?
To ovšem evidentně vzbudilo zbytek lidí v domě,jelikož se z chodby ozvalo hlasité dupání hned několika párů nohou.
"Mamko,děje se něco? Slyšeli jsme ránu a pak hlasy-" vletěla do místnosti Ginny,a následně zůstala stát jako opařená.
"Tak vy tady máte večírek,a nás nepozvete!" přiřítili se dva totožní zrzci,a spobavením sledovali shromáždění.
"Nech toho Frede!" zamračila se něj matka,které již přestaly po tváři téct slzy.
"Paní Weaslyová,děje se něco?" to už se dostavila i poslední trojce,včele s Hermionou.
"Ne,běžte všichni spát." pokáral je Sirius.
"Lily?" hlas,který nyní promluvil dokázal dívce zastavit pulz.
Všichni přítomní zmlkli a vyměnili si prazvláštní pohledy.Notnou chvíli bylo ticho,než ho přerušil odkašláním Lupin. "No,Lily je vpořádku,tak myslím,že bychom měli jít spát."
Očividně se všem ulevilo,protože se dali do klábosení a celou kuchyň zaplnil zvuk vrazajících židlí a přání dobré noci.
"Dobrá drahoušku,ukážu ti pokoj." chytla dívku za ramena paní Weaslyová.
"Ne,Molly." zarazil ji Sirius, "Harry jí ukáže pokoj"
Atmosféra se opět napnula do nepřirozených rozměrů.
Zelené oči se setkaly s hnědými.
Dívka musela polknout silné nutkání vrhnout se brýlatému chlapci kolem krku,vyplakat se mu do hrudi a zároveň na něj vykřičet své výčitky vůči němu.
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-