Týden utekl ještě rychleji než předchozí dny,a nastala sobota-den plesu.
Už od rána běhaly dívky po společence a sháněly; natáčky,laky,pentle,spony atd...
Chlapci líně posedávali a nečině přihlíželi nepochopitelnému chování dívek.Lily se protáhla a nakoukla skrze zatažené závěsy.
Slunce už bylo na obzoru a házelo krásné paprsky na zasněžené pozemky,vlastně...zítra je šťedrý den!
Tmavovláska nad toutu domněnkou párkrát zamrkala,už je tomu rok co se potkala s Bellatrix...a zanedlouho to bude rok co umí měnit podobu...
Najednou jí svitlo,už dlouho se neproháněla jako vlk po pláních,a teď je ta vhodmá chvíle! Amanda byla někde pryč a všude kolem bylo tolik rozruchu,že na školní pozemky si nikdo na procházku nevyjde.Lily si dopínala bundu a pevněji uvazovala tenisky.Mráz ji štípal do tváří,ale o pár okamžiků později ji po celém těle hřála bílá,hustá srst.
Běhala sněhem a naplno si užívala tu krásnou svobodu.Když přiběhla zpátky,slunce už bylo vysoko na obloze.
"Lily!Hledala jsem tě po celém hradě! Víš co!? On! Ten! On!" zavzlykala a zároveň zakřičela Mandy jakmile zmerčila tmavovlásku.
"Co se děje?" vykulila na ni oči a pomohla jí si sednout na postel.
"D-D-Draco! Jde na ples stou z krásnohůlek!" polykala hlásky rudovláska a své zmáčené tváře si vložila do dlaní.
"Vždyť jste se domluvili,že každý půjdete sněkým jiným" pokusila se jí uklidnit Lily,ale spíše jí ještě více dopálila.
"Jo!Ale já nikoho nedokázala najít! A on si nějakou kopretinu nabrnkul hned druhý den!" křičela,div si oči nevyplakala.
"Běž s Viktorem" svitlo tmavovlásce.
"Cože?" zvedla uplakaný pohled Mandy
"Viktor Krum,pozval mě,ale já jít nechci" osvětlila Lily a rudovlásčina tvář se rozzářila.
"Lily! Ty si prostě báječná!" objala ji a hned zmizela vkoupelně,aby plnila své velkolepé přípravy.
Tmavovláska se natáhla na postel,a aniž by to měla vplánu vmžiku usnula.
"Lily! Vstávej! No tak Lily!" třepaly sní dvě ruce a na tvářích jí šimraly zrzavé vlasy.
"Co je Mandy?" protřela si oči tmavovláska a nemohla uvěřit tomu co vidí.Amandiné drobné tělo zdobily jemné vínové šaty až po kotníky.Vlasy měla stáhnuté do pleteného copu,ze kterého pár pramenů vypadávalo.Byla velmi vkusně a decetně nalíčená,a to hlavně kolem očí na které zřejmě kladla největší důraz.
"Oh,Amando!Moc ti to sluší!" vysoukala ze sebe Lily a pořád nemohla uvěřit tomu,že vidí svou kamarádku a né vílu.
"Děkuju" usmála se, "ty opravdu nechceš jít?"
"Ne" zavrtěla hlavou Lily rázně, "nemám šaty,ani boty a rozhodně si tohle neumím udělat s vlasama" ukázala na rudovlásčin ohon.
"Dobrá tedy,tak já jdu" řekla lehce posmutněle a chystala se na odchod.
"Mandy,Viktor bude čekat u baculaté dámy,vyřiď mu,že mi není nějak dobře a že tě posílám místo sebe" pokynula jí ještě před odchodem a do dlaně jí strčila vzkaz pro Viktora.
Lily se uvelebila na posteli a natáhla se pro nějakou knihu.
Po asi dvaceti minutách četby jí vyrušilo klepání na okno."Co ty tady děláš!?" zamračila se na sovu,která vletěla do místnosti a na podlahu upustila povětší balíček.
Sova párkrát zahoukala a opět se vytratila tichého večera.Tmavovláska nevěřícně přiklekla k balíčku a prsty rozevřela dopis kněmu přiložený.
'Je velká škoda,abyste na ten ples nedorazila.
Na šaty,které postrádáte použijte to,co jste schovala pod postel a to,co Vám posílám.
Věřím,že si poradíte a půjdete se bavit.
-S'Lily si musela úhledně napsaný dopis přečíst nejméně osmkrát,aby pochopila jeho význam.
Kdo to sakra mohla poslat?
Tahle otázka se jí přímo odrážela v hlavě společně stím záhádným 'S' na konci vzkazu.Po pár minutách se však odhodlala balíček rozdělat, a znovu nemohla uvěřit svým očím.
Jako první vytáhla nádherné lodičky na podpatku,zdomené milionem kamínků,které připomínali hvězdy na noční obloze.
Dále,vytáhla černé šaty-tedy sukně byla neporušená a velmi krásná,za to korzet vypadal jakoby ním proletělo několik šavlí.
Lily se nad průřezy jen nachvilku pozastavila a opatrně po nich přejela rukou.Řez byl přesný,látka se dál nepárala-tuhle spoušť nemá na svědomí nehoda,ale nějaká kletba!
Dívka si radši ponechala látku pouze ze sukně a z krabice vylovila ještě nějakou korunku,či čelenku s velkým modrým diamamtem,kterou však urychleně vrátila zpátky,jelikož se jí vůbec nelíbila.
Podle obsahu dopisu,měla použít i něco,co skrývá pod postelí.
Lily neochotně sjela rukou pod palandu a šmátrala,dokud se její prsty nedotkly velmi jemné látky."Snapeův hábit?" zašklebila se nechápavě,když jedním pohybem vyndala oděv zpodpostele.
Najednou se jí však rozvítilo a její mozkové závity začaly rotovat.
Lily všechny kusy látky položila na postel a hbitě začala mávat hůlkou.Po pár minutách hry na kouzelnou popelku,byla dívka se svou prací spokojena.
Jednoduhé,černé šaty s límečkem až ke krku,s lehkým zdobením,dlouhými rukávy a splývavou sukní ,nyní zdobily tmavovlásčino tělo.Vlasy stočila do úhledného drdolu a hůlku pečlivě schovala za pás.Byla připravena jít na ples,ikdyž si přislíbila,že jí tam nikdo nikdy neuvídí.
Její prsty se už natahovaly po klice,ale najednou jí přapadly obavy...Je správné tam jít? Není to nějaká past?Máme tu další část! :) Chci se omluvit,ale na popisování outfitů moc nejsem,ale snad ste to nějak pochopili :). Kdo si myslíte,že Lily poslal ten balíček?
Co myslíte, má Lily jít nebo ne? Svou domněnku určo napište :).
A POZOR! Pustila jsem se do nového příběhu (není o HP),chci to vyzkoušet :).Kdyby ste měli zájem mrkněte na It's too late :). Jinak jsme překročili hranici 2k! Páni to je neskutečné! :O Jste vážně báječní! Doufám,že mě budete i nadále podporovat :3. Děkuju moc! <3
A přeji krásné Velikonoce :*.
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-