Drobná dívka ležela v kaluži krve.
"Co to sakra!?" vyprskl Harry když pohlédl na dívčin zakrvácený bok.
"Je to jen trocha krve" protočila panenky Lily,ale zároveň zatínala zuby bolestí.Opatrně si vykasala košili a pomocí kouzel se snažila zastavit krvácení,které se jí řinulo z boku,kde jí chyběl kus masa a svaloviny.
"Jak se-!?" vyprskl Harry další nesmyslný dotaz,ale dívka ho to ani nenechala dokončit.
"Mám odštěp ty idiote!" osopila se na něj a chlapec rázem ztichl.Když se dívce z boku linuli jen drobounké pramínky krve utrhla kus hábitu,který jim dala profesorka a pořádně si ho ovázala nad ránou.
"Měli bychom vyčarovat patrona" zvedla od svého zranění oči a rozhlédla se kolem.
Harry bezvládně ležel na zemi,pavoučí jed mu ve velkém koloval vtěle.Dívka se zamrčila,zase je na to sama,díky silnému krvácení se jed z jejího těla odplavil a ona neprokazovala žádné následky.
"Expecto patronum!" řekla jakoby nic a sledovala jak její zářivý patron mizí.
"Nerad nosím brýle" ozvalo se ze země.
"Cože?" zarazila se dívka nad chlapcovou nesmyslnou větou.
"Nenávidím Petunii!" rozkřikl se do ticha.
Dívka jen zaraženě přihlížela jeho výlevům a snažila se zadržet smích.
"Doma mám vojáčky" pokračoval, "chtěl bych kočku".
Dívka byla celá rudá od toho jak zadržovala smích.Harryho náhlý výklad tajemství a touh způsoboval pavoučí jed,který se přimíchává do veritaséra.
"Ron ho má-" to už chlapec nedokončil jelikož ho dívka přerušila hlasitým výbuchem smíchu.
"Hezky se směješ Lily" pronesl do ticha, "pořád tě miluju Lily"...
Po téhle větě nastalo hrobové ticho.
Lily se rozbušilo srdce a nedokázala vstřebat větu,kterou právě zaslechla.
Mezi dvojcí se rozhostilo ticho,které přerušil až příchod několika osob.
"Tady jste" oddechla si nahlas profesorka McGonagallová.
"Slečno Lestrengová,co jste zase vyváděla?" vykulila oči na Lilyin provizorní zakrvácený obvaz zdobící její pas.
"Vysvětlím to později,jsem strašně vyčerpaná" odvětila Lily, "oh,jistě,Severusi? Mohu vás poprosit?" kývla profesorka k druhé osobě stojící v šeru a lehce poodstoupila.
"Jistě" odpověděl ledově a jedním mávnutím vyčaroval dvě nosítka."Co se stalo panu Potterovi?" nakrčila obočí Minerva,když na tvrdě spícím chlapci nespozorovala žádné zranění.
"Trochu ho zmohla pravdomluvnost" začervenala se mírně tmavovláska a doufala,že to nejde vidět, "napadli nás pavouci a Harry obdržel kousanec" zkrátila vyprávění Lily.
"Ale jistě,pavoučí jed způsobuje;malátnost,ochabnutí končetin,halucinace a pravdomluvnost" osvětlila profesorka a střelila pohled na Snapea,aby si svou domněnku potvrdila.
"A také nakrátko ruší všechna kouzla,která jsou na člověku vdanou chvíli použita" pronesl zničeho nic Snape a jen krátce pohlédl na Lily.
Tmavovláska jeho inpulz
nepochopila a tak dále upírala své uhlíkové oči na profesorova záda.Přísně vyhlížející profesorka pospolu s jejím kolegou následovali dvě vznášející se nosítka se dvěmi studenty až na ošetřovnu.
"Postarejte se o ně Popy" špitla McGonagallová k ošetřovatelce,která právě vyskočila z postele.
"Ale jistě" pousmála se a oči upřela na znavenou dívku a tvrdě spícího chlapce.
"Slečnu Lestrengovou by si rád vypůjčil ještě pan ředitel" ozval se Snape a schytal tak nesouhlasný pohled ošetřovatelky.
"Dobrá,ale tohle bude muset vypít" zaškaredila se s podala dívce malou lahvičku.
"Fuj" zaklela Lily když onen obsah vypila.
"Severusi,není to moc dobrý nápad" zamračila se znovu madame Pomfreyová,když profesor s hákovitým nosem vytáhl drobnou a zesláblou dívku na nohy.
"Nebojte se,budu se kní chovat jako k porcelánu" zavrčel Snape a aby ošetřovatelku trochu poškádlil škubl dívce za loket.
"Severusi! Varuji vás,ta dívka použila příliš slabé kouzlo na zástavu krvácení!" pohrozila mu vstyčeným prstem a nepřestala ho probodávat pohledem.
Snape jí už ale nevěnoval sebemenší pozornost a prudkýmu pohyby táhnul Lily za sebou směrem k východu.
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-