Lily chvilku váhala,ale nakonec kliku uchopila,když vtom její odchod přerušil příchod sovy-té samé co donesla balík,a i teď něco držela v zobáku.
"Už zase ty?" zamračila se na ni tmavovláska a sebrala jí ze zobáku malou ampulku.
'Něco proti bolesti,když budete chtít tančit s panem Potterem.
Ps:účinek pomine zhruba po půlnoci.
-S'"Proti bolesti?" zadívala se na vzkaz a poté pohlédla na své předloktí.
Jak o tomhle někdo může vědět?
Nikomu to neřekla a navíc sama neví co to způsobuje tak,jak někdo mohl vytvořit lektvar proti bolesti?
A není to past? Třeba jí chce někdo otrávit...
Lily se chvilku dívala na téměř průzračnou tekutinu a jedním pohybem jí do sebe nalila.
Strach,obavy i úzkosti jednoduše hodila za hlavu,rozhodla se být silná,ikdyby jí to mělo zabít...Chvilku mrkala a zahala si na zápěstí jestli stále cítí svůj tep.
"Nebyl to jed" sevřela v ruce lahvičku s nápadem,že by později mohla vypátrat jejího majitele.
"Páni koukejte!" vydachla naráz hrstka lidí a stále se připojovali další a další.
Brady všem padali až k zemi.Chlapci toužebně vzdychali a dívky jen závistivě,ale zároveň s obdivem sledovaly nádhernou dívku v černým šatech jak kráčí po schodech."Lily!? Páni" ozval se za jejími zády dobře známý hlas.
"Holka, ty jsi nádherná!" vypustila ze sebe Mandy a pustila se Viktorova ramene.
"Má pravdu Lily,moc ti to sluší" usmál se vzápětí.
"Vždyť jsou to jen staré šaty" mávla tmavovláska rukpu a snažila se potlačit červeň,která se jí hrnula do tváří.
"Á ploužák!" natáhla Amanda krk blíže k velké síni,která teď vypadala jako z ledu,aby zaslechla tóny právě hrající melodie.
"Jdem Viktore! Ať se Draco zalkne žárlivostí" chytla chlapce za ruku a hrdě napřímila bradu.
"Ale no tak Hermiono!"
"Ne Rone! Už stebou tančit nechci!" ozvaly se dva hlasy.
"Dobrá! Dobrou noc!"
"Fajn! Dobrou!" podívali se na sebe nasupeně zrzek a dívka s nepoddajnými vlasy a každý se stejným dupáním odešel.
Lily stále koukala na místo jejich vystoupení a nevšimla si ještě jednoho chlapce,který nečině přihlížel."Ahoj Lily" oslovil ji opatrně.
"Oh,ahoj Harry" usmála se na něj a popotáhla si rukáv.
"Moc ti to sluší" špitl a nepatrně zčervenal. "Nechceš si jít zatančit?"
Lily lehce zaváhala,býlanse dotyku,který by jí mohl způsobit bolest,ale nakonec Harryho nastavenou dlaň stiskla.
Lehká melodie plná citu naplňovala velkou síň,páry na parketu se pomalu pohupovaly.
Jeden brýlatý chlapec s tmavovlasou dívkou stáli uprostřed parketu,mírně se kolébali a dívali si navzájem do očí.
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-