"Pání ti Irové umí teda slavit" odfrkla si Lily když jí ze spánku vytrhlo zběsilé ječení a dupání,které sílilo.
"Počkat,co to sakra je!?" zaklela,když se zvedla z postele a odrhnula plachtu.
"Draco, vstávej!" zatřásla se spícím chlapcem.
"Co se děje!?" vyšvihl se do sedu a zmateně těkal očima po místnosti.
"Něco se děje venku!" vychrila ze sebe Lily.
"No jasně" odfrkl si Draco,když nakoukl ven, "musíme zmizet" popadl dívku za ruku a do druhé uchopil sako s hůlkou.
"Smrtijedi" vydechla Lily když spolu s Dracem vyběhli to hrozné paniky.Všichni zběsile pobíhali a křičeli,pár stanů hořelo některé se zase hroutili.
"Utíkejte! Zachraň se kdo můžeš!" vřeštili k smrti vyděšení kouzelníci,když spatřili početnou skupinu v černých pláštích a tajemných maskách.
"Pojď!" houkl blonďák na drobnou dívenku,která nemohla uvěřit co se to právě děje."Tak už je mi jasné kam se otec poděl" rozzuřil se Draco,když společně s davem vběhli do lesa.
"Co budeme dělat?" chytla se za bok Lily a opřela se o strom.
"Čekat" pokrčil rameny.
"Lily! Neviděla si Amandu? Nemůžu jí najít!" popadla Lily za ramena vyděšená Maura v noční košili.
"Ne" zavrtěla hlavou a krátce pohlédla na Draca,který lehce zbystřil.
"Ach, ona dělá zbrklá rozhodnutí,jestli se jí něco stane..."lomila rukama Maura a po tvářích se jí koulely slzy.
"Běžte se schovat,jdu jí hledat" řekla rozhodně Lily a už šmátrala po hůlce.
"Draco!Nemám hůlku!" vykulila oči na blonďáka a zběsile prohlédavala dlouhou sukni šatů ve kterých včera večer usnula.
"Na,vem si moji a buď opatrná" položil jí oválný kousek dřeva do dlaně a pevně jí stiskl.
"Neboj se" pohlédla mu do očí a rozhodně se vydala proti davu."Amando!" zakřičela Lily,když seběhla mezi stany a posledních pár vyděšených lidí.
"Sakra" zaklela pro sebe a nakoukla do stanu ve kterém strávila odpoledne, "kde ta holka může být?" mumlala pro sebe a opatrně našlapovala na spálené trosky někdejších stanů.
"Ale no tak" zamračila se nad hlasitým trháním látky-její suknice se zatrhla v jednom z trámů.Jedním dlouhým pohybem hůlky a jednoduchou formulí sukni zkrátila nad kolena a nechala zbylou látku dopadnout na zem.
"Harry!" "Neřvi Rone!" zazněly dva hlasy kousek od Lily,a podle nich šlo o Rona a Hermionu.Tmavovláska začala panikařit a snažila se vymyslet plán nepozorovaného útěku,jak by vypadalo,kdyby jí načapali jak se s hůlkou potuluje kolem trosek ve slavnostních šatech? Musela rychle jednat..
"Lindie!" zaznělo kousek za jejími zády a srdce se jí znovu splašeně rozbušilo.Dvojce,která hledala svého brýlatého kamaráda také spozorovala,že mezi troskami nejsou sami a ztichli.
"Pšt! Zmlkni!" osopila se na Bartyho u kterého už pominul účinek mnoholičného lektvaru.
"Co tu děláš?" zabručel podráždeně,když si Lily klekla na všechny čtyři a z kusu utržené sukně vyrobila něco jako plášť.
"Jsi vězeň,známý smrtijed a potuluješ se mezi rujnami mistrovství světa ve famfrpálu,které vytvořili právě smrtijedi! Vytvářím si vlajku víš!" rozčilovala se dívka pološeptem a přetáhla si přes hlavu vzniklou kapuci.
"Stydíš se za poctu,která ti byla přidělena?" vrhl na ni vražedný pohled.
"Chci dostudovat" opáčila mu,aniž by mu odpověděla na otázku.
"Pěkné nebe,ale něco mu chybí" zasmál se zlověstně a pohlédl na noční nebe.
"Mor-" vytasil hůlku k nebi,ale tmavovláska ho zarazila; "to je moje hůlka ty hajzle!" zavřeštěla a namířila na jeho zápěstí vypůjčený kousek dřeva od Draca.
"Expelliarmus!" vyhrkl a chytla svou hůlku,která vykolejenému Bartymu vyletěla z ruky.
"Co to děláš ty mrcho!" vyštěkl na ni a rychlým pohybem jí popadl za ramena.
"Nech mě být!" dupla mu na nohu,ale jejího gesta využil a u krku jí přidržel stříbrnou dýku.
"Tak,teď vyčaruješ znamení zla! Znamení našeho pána! Nebo mu k nohám přinesu tvé mrtvé tělo" vyhrožoval jí do ucha a držel tak pevně,že už jí skoro škrtil.Lily polil studený pot,srdce jí bušilo tak,div jí nezlomilo žebra.
"Dělej!" uhodil ji do tváře až pocítila horkou krev jak jí ze rtů stéká po krku a tvář jí hořela bolestí.
"Dávám ti poslední možnost!" přitlačil jí studenou čepel na rozpálenou kůži a výhružně jí kopl.
"Mor-mor-morsmordre" vykoktala a přes slzy pozorovala mlhové znamení tvořené z lebky a hada,které se vytvořilo na letní obloze.
"Šikovná" ohrnul nos a odhodil jí k jednomu rozpadlému stanu.
"Jsi hajzl" procedila mezi zuby a potlačovala výkřiky bolesti.
"Jenom plním moje povinosti" sykl a něco sebral ze země.
"Hele co to tady je?" pousmál se ironicky a v rukou svíral něčí hůlku.Lily se urychleně podívala na svou dlaň,ale měla svoji i Dracovu,tak čí je ta třetí?
Barty se uchechtl a pevně jí stiskl,tmavovláska věděla co se chystá udělat- utéct a vše vyklopit Voldemortovi,a tak rozhodla se jednat.
"Mdloby na tebe!" zavřískala a pozorovala jak se mladíkovo tělo řítí k zemi.Urychleně vstala a i přes silnou bolest se doplazila k Bartymu , vytrhla mu hůlku z bezvládné ruky a najednou jí došlo,čí hůlku drží...Harryho...Byla jiná,její dřevo bylo hladké a lehce pružné,pulzovala vní podivná energie a sní měla pocit,že dokáže porazit kohokoli.Najednou jí došlo,že tímhle porušila řady smrtijedů a ponese za to nepěkné následky.
"Lexi?" zašeptala do ticha a před ní se opravdu objevilo drobné stvoření.
"Ano paní?" zaplácal ušima a hluboce se poklonil.
"Vem tadytu hůlku a předej jí Harrymu Potterovi,a tuhle Dracovi,jasný?" přiklekla si kněmu a podala mu obě hůlky.Lex první váhal jestli má tyto dva magické kousky dřeva převzít-přeci jen,hůlky skřítkům nenáleží.
"Mám knim i něco vyřídit?" špitnul a opatrně oba proutky sevřel v dlani.
"Ne" zavrtěla hlavou a dál mu nevěnovala pozornost.
"Tak teď prosím ať do vyjde" zavřela oči a pevně stiskla ramena Bartyho."Jo!" zavýskla si jakmile společně s bezvládným tělem dopadla na podlahu tichého Malfoy manor a bez menší úhony.Následně přesunula Bartyho na gauč a dál už se o něj nezajímala.Pak rychle vyběhla schody do ložnice,svlékla si poničené šaty a navlékla si první oblečení,které našla.Měla strach,že to co se před chvílí událo někdo pozoroval,a doufala,že změnou oblečení zmenší podezření.
"Fajn,teď to musí vyjít znova" vydechla a zase se plně soustředila na vybrané místo."Kruciš" zaklela,když tvrdě dopadla do nějakých trosek stanu,ale koutky jí zacukal,když zjistila,že se jí přemístění zase povedlo.
"Arthure,ty děti vyčarovali znamení zla!" supěl někdo nedaleko od ní a na další reakci bylo poznat,že je jich tam více.Lily opatrně vykoukla a spozorovala menší kroužek tvořený hlavně z různých příslušníku ministerstva,a uprostřed toho všeho se krčil Harry,Ron,Hermiona a Lex! Tmavovláska vystartovala ze svého úkrytu.
"Nemáte tu co dělat! Zmizte!" osopil se na ni nějaký muž jakmile jí spozoroval.
"Mám,držíte mého skřítka" odpověděla mu pevně a hleděla muži do očí.
"Vašeho skřítka?" nadzvedl obočí a změřil si jí pohledem.
"Ano,tohle je Lex" přikývla mu.
"A víte co udělal? Ukradl hůlku a vyčaroval znamení zla!" vyštěkl na ní a uchopil pod krkem nebohého Lexe.
"Měl hůlku pana Pottera,kterou jsem našla já a Lexe jsem požádala,aby jí předal majteli." odvykládala mu skoro pravdivý příběh jakoby si ho hodinu před tím celý naučila,což muže zaskočilo.
"A co to znamení?" zaskřípal zuby a tvářil se vítězoslavně.
"Opravdu si myslíte,že by skřítek dokázal vyčarovat znamení zla?" vysmála se mu a muži evidetně došli argumenty.
"Tak si ho vemte a zmizte" zabručel a chudáka skřítka odstrčil k tmavovlásce,která se tvářila spokojeně a už byla na odchodu.
"Takže je to na vás!" zachraptěl zase jiný muž na tři mladé kouzelníky.V Lily se hnulo svědomí,otočila se na podpatku a vrátila se kté 'sešlosti'.
"Ehm...Vy si myslíte,že znamení zla dokážou vykouzlit tři kouzelníci?" vmísila se jim drze do rozhovoru.
"Jak to vy můžete vědět!?" zaprskal muž,který když se otočil,tak Lily málem spolkla žaludek.Rychle zamrkala,aby se přesvědčila,že to co viděla byla pouhá iluze.Muž,který se totiž otočil byl nápadně podobný Bartymu ,jen byl o poznání starší.
"Jsem totiž Malfoyová" vysoukala ze sebe,aniž by nevěděla kčemu to bude dobré,prostě jí to přišlo jako dobrý argument.
"Aha" odpověděl klidněji muž,ale šlo na něm poznat silné napětí.
"Tak vypadněte,brzy se tu objeví někdo z novin" povzdechl si další kouzelník a otráveně odešel společně s dalšími.
"Děkuju ti" kývl k tmavovlásce Arthur,když na plácku zůstali jen ona Harry,Ron,Hermiona a Lex.
Lily se jen chabě usmalá a bez jediného slova se otočila.
"Počkej! Kde si našla tu hůlku?" zastavil jí Harry,když jí doběhl.
"Na zemi" špitl dívka a snažila se vyhnout jeho očím,cítila se provinile.
"Aha" přikývl lehce nedůvěřivě a odebral se za svými kamarády.Lily se plazila mezi troskami a cítila se strašně unavená,v hlavě si jen přehrávala co se vlastně odehrálo.
"Pomoc!" zasýpal odněkud dívčí hlas a tmavovláska vněm okamžitě poznala Amandu.
"Amando!?" rozkřikla se,když zmateně pobíhala mezi stany ve snaze najít onu rudovlásku,ale její otázka zůstala bez odpovědi.Baaam! :D je tady další díl! Doufám,že se vám líbí! Děkuji za vaší podporu :3 <3
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-