zvrat u zkoušek

712 55 1
                                    

"Ne," zalhala,když si opláchla tvář,a trochu upravila vlasy.

"Dobře," přikývla pochybně Hermiona,ale měla dost taktu na to,aby to dál nerozváděla.

Lily si dala dlouhou sprchu,aby ze se spláchla pach alkoholu,a uvolnila trochu napjaté svalstvo.

Obléskla si čistý hábit,dokončila ranní hygienu,vypila svou dávku mnoholičného lektvaru,a s houpajícím žaludkem se vydala do velké síně.

"Vytřeš jim zrak,kočko?" přiskočili kní rudovlasá dvojčata,až převrhli misku s kaší.

"Hm..." zabručela,a promnula si bolestivé spánky.

"Ale,ale" pohlédl šibalsky Fred na bratra, "někdo má kocovinku."

"Jo,má." odsunula znechuceně talíř nedotčených topinek.

"Musíš něco snít,předstoupit před komisi s prázdným žaludkem není dobré." přisunul ho zpátky George.

"Ne,kluci,nebudu jíst."

"Ale prosímtě," uculil se Fred, "Ham,za Fredíka." nabodla malé sousto opečeného chleba.

Takhle to notnou chvíli pokračovalo,než byl talíř prázdný,a dívka najezená.

"Díky,kluci." usmála se na ně mile,jelikož s plným žaludkem se cítila opravdu o něco lépe.

"Nemáš zač,natři jim to." oplatili jí stejně,a pro štěstí si vyškemrali pusu na tvář.

První,studenty čekala zkouška z obrany proti černé magii.
Teoretickou část Lily zvládla bez větších potíží,a praktická se jí povedla ještě lépe než čekala.

Druhá,byla zkouška z přemněňování,která vlastně dopadla totožně jako obrana.

Předposlední byl test z lektvarů,který se taktéž tvářil úspěšně,ale když Lily nesla svůj hotový lektvar k lektorovi,Neville jí nechtěně poleptal rukou svou patlaninou.

"Promiň!" vyjekl,až svůj kotlík upustil,a vytvořil tak do podlahy díru.

"H-hrozně t-to p-pálí!" soukala ze sebe blondýnka,a máchala s zmrzačenou rukou,jakoby na její dlani vypukl požár.

"To děvče musí na ošetřovnu!" křikl jeden postarší kouzelník,který lektvary hodnotil.

"Já se o to postarám." vplul do místnosti Snape,a surově odtáhl dívku do svého přilehlého kabinetu.

"Tak co vám ten trouba provedl?" vykasal jí rukáv,a odhalil tak dlouhou nevábně vypadající ránu.

"Nemohl za to,a vůbec,chci na ošetřovnu!"

"Vážně?" nadzvedl obočí profesor,když poukázal na to,že zraněná ruka je levá.Ruka se znamením zla,které ani mnoholičný lektvar neschoval.

Lily si podráždeně odfrkla.

Snapeovi to bylo ale úplně ukradené,přehraboval se v šuplících a vytahoval různé lahvičky.

"Nesyčte mi tady,Blacková!" vyštěknul,když dívce vyjelo za rtů zasténaní,jakmile se podivná mast dotkla jejího zranění.

Ať dělal muž s mastnýmu vlasy cokoli,nic ránu nedokázalo úplně vyléčit,a stále po ní zůstaval bolestivě vypadající flek.

"Ten Longbottom je větší kopyto než jsem si myslel." zamručel Snape,když dívce ruku ovázal,a pomocí šátku,pověsil kolem krku.

"Myslím,že přijdete později na zkoušku z dějin čar a kouzel,ale neměl by to být problém."

"Dobrá,děkuju,nashle."

Na poslední testování přišla opravdu později,ale naštěstí ho vedl ten samý kouzelník,který jí poslal na ošetřovnu.

"Ano, slečno,přišla ste o pár minutek později,ale vy to určitě zvládnete."
Pousmál se, a  ukázal jí poslední volný stolek.

Lily s díky místo přijala,a dala se do plnění otázek,které jí opět nedělaly žádné problémy.Přeci jen vyrůstala ve stínu precizního Luciuse Malfoye které urputně trval na tom,aby byli s Dracem perfektní.

Zjejího pilného řešení jí vytrhl výkřik nějaké studentky.

Strhnutím zvedla zrak,a spatřila tělo chvějící se na zemi,a nesrozumitelné mumlání.

"Harry!" vyprskl Ron,a nešťastně vylil kalamář.

"Odstupte od něj!" poručil dohlížející a odstrčil kupící se dav.

"Pane Pottere! Pane Pottere!" klepal zmítající se ho chlapce po tvářích.

"Harry! Harry!" tahala ho zoufale Hermiona za paži.

"Mjátichlobšálpka." huhlal a tvář se mu křivila bolestí.

Lily se pomalu zvedla,a zcela klidným krokem k nebelvírovi přešla.

"Pottere," zašeptala,a vypadalo to,že ho zvuk jejího hlasu mírně uklidnil. "Harry...Harry..." chlapec se přestal třást.

Tmavovláska opatrně vztáhla svou zdravou ruku,a obezřetně jí položila na černovláskovu.

Vypadalo to,že ho její dotek přímo vytrhl s transu.

"Má tichošlápka." vyšlo mu ze rtů,když se na svět znovu podívaly dva smaragdy.

"Ne!" vyjekla blondýnka,a do očí se jí zase natlačily slzy...nemůže přijít o tátu!

"Pane Pottere,je vám dobře?" naklonil se nad něj bledý kouzelník.

"A-ano,ale musím na vzduch!"

"Dobrá,stejně zkouška za pět minut končí...hm...Liberty,vy už máte hotovo! Běžte prosím s panem Potterem na ošetřovnu."

Blondýnka jen přikývla,a po boku s Harrym vyšla na chodbu.

"Mluv!" udeřila,jakmile se za nimi zavřeli dubové dveře.

"Měl jsem takové vidění,Voldemort má tichošlápka a chce aby mu něco přinesl!"

"A kde jsou!?"

"Na ministerstvu."

Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat