Tohle není žadná další kapitola,jen pouhé poděkování :).
Překročili jsme hranici 4k!!! Za to vám moc,moc děkuji!!!! <3
Když jsem tohle začala psát,bylo to ehm...no ze srand
y :D,chtěla jsem to zkusit no,takže jsem tomu nevěnovala moc pozornosti :/,ale pak mě to chytlo...Neskutečně mě posouvaly ty vaše super ohlasy! <3.
Strašně mě mrzelo,když jsem nemohla vydávat další části,jelikož na to nebyl opravdu čas,a když byl tak nebyla energie...
Tyhle prázdniny,ale budou moje,a já vám tenhle příběh dokončím! :D
Upřímně,když si to tak čtu (např. 1. Kapitolu),říkám si "jak tohle může někdo číst!?"
Ty chyby...ty překlepy...#noodstavce...no katastrofa...
Teď se to snažím zlepšit,aby to nějak vypadalo,více se na to soustředím,radši si to po sobě přečtu,a nepíšu rychle jak nasraná exmanželka (:D).
Tímhle jsem vám chtěla říct,že chystám 'rekonstrukci',a časem chci všechny kapitoly opravit a upravit :).Jinak ještě pro informaci: neplánuji tenhle příběh dělat extra dlouhý (max. 50 kapitol),tak doufám,že se do toho nějak vlezu :/.
A teď se vrhneme na samotný vrchol tohohle 'oznámení' (? :D). Po dokončení téhle storky bych MOŽNÁ mohla napsat nějakou tu povídku o Siriusovi a Mie, Jamesovi a Lily,Petrovi a Mandy...Chápete,ne? Jakoby to co se dělo předtím...
Ale ještě nevím jestli se do toho pustím,záleží na vás.Tleskám pokud jste to dočetli až sem! :D
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfic-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-