Je vpořádku?

799 58 0
                                    

Blonďatá žena s ostrou bradou stála po boku se svou malou blonďatou kopií před červenou lokomotivou,která vyfukovala bílá oblaka kouře.

Příchozí kouzelníci doprovázející své ratolesti se po dvou mladých dámách chtivě ohlíželi s domněnkou,že se jedná o půvabné cizinky.

Mladší z nich právě v rukou držela nový a velmi žhavý výtisk denního věštce,který přinášel odhalení zamlčené informace přímo z Bradavic.

Titulek hlásal:

"Další úmrtí v Bradavicích!
Poslední den slunečných prázdnin knám do redakce zavítal vážený ředitel instituce školy čar a kouzel-Albus Brumbál!
Zdělil nám,že se až nyní domluvil s rodinou Malfoyů,kterou tato tragická ztráta postihla!
Navždycky nás totiž loni opustila jejich mladá svěřenkyně Lily Lestrengová!
A jak ktéto nehodě vlastně došlo?
Ředitel nám prozradil,že jistý smrtijed ,(který údajně byl celý rok vpřestrojení ve škole na příkaz vy-víte-koho) , mladé děvče zasáhl neznámou kletbou obsahující nejčernější magii,a ona na její následky první týden zaslouženého volna zemřela.
Je zřejmé,že panu řediteli už pěkně šplouchá na maják, (jak náš pan ministr poznamenal: 'návrat vy-víte-koho je čirý výmysl!'),ale musíme zahanbeně poznamenat,že pravou příčinu tohoto nešťastného úmrtí jsme zatím nevypátrali.
Lékouzelníci ze sv. Munga poznameli,že mohlo jednat o jakékoli kouzelnické onemocnění,které nebylo včas léčeno.
Rodičům bradavických studentů,přejeme pevné nervy v novém školním roce,a samotným žákům hodně šťěstí!"

Pohledná blondýnka při čtení článku krčila nos.
Žaludek se jí obracel naruby a zase zpátky.
Plán,který měl Fénixův řád včele s Brumbálem,vymyšlený se zdařil,ale Denní věštec na ně naházel samou špínu a z ředitele udělal poblázněného starce.

Starší ženě po jejím pravém boku opět upadl fialový deštník.

"Nechcete si raději sednout,Tonksnová?" zavrčela Lily,když se pozměněná bystrozorka už asi po sté ohýbala.

"Proč ne" pokrčila rameny a nemotorně se posadila na lavičku.

"A kdy tu mají být?" nervózně se zavrtěla tmavovláska,a očima stále těkala k robustné přepážce.

"Moody to načasoval přesně na deset třicet."

Jejich plán byl prostý; Lily pod dohledem Tonksnové se dostala do role nové studentky,a nyní vyhlížela Harryho,kterého nemohla ani obejmout,aby nebudili podezření.

"A co ty s Remusem?" rozhodla se tmavovláska nadhodit téma k hovoru.

Nymfadora zrůžověla a párkrát zamrkala, "R-Remusem? Jak ? Jak to víš,že spolu-?"

"Mám oči,pořád po sobě pomrkáváte,a to nemluvím o tom,jak se držíte za ruce pod stolem."

"Slib mi prosím,že to nikomu neřekneš,Remus by nechtěl..."

"...Neřeknu,slibuju."

Po tomto prohlášení byla atmosféra ihned příjemnější,a povídalo se jim mnohem lépe.

"Ach,chtěla bych dítě." složila ruce do klína bystrozorka.

"Ale Remus ho nechce,hm?"

"Chce," povzdechla, "ale nedopustil by,aby to nebohé děcko bylo...bylo jako on."

Lily jí pohladila po zádech, "budete skvělí rodiče."

Žena vedle ní se šťastně usmála, "děkuji,ale vtéhle době mít miminko je celkem nerozum."

"Proč?"

"Blíží se válka ,Lily,a když já S Remusem zemřeme,zbude mu jenom má matka s otcem,a ti už jsou na výchovu malého dítěte staří."

"Slibuju ti,že kdyby se cokoli stalo,tak se o to malé postarám."
Zazubila se tmavovláska, "platí?"
Nastavila dlaň,aby prokázala,že nabídku myslí vážně.

"Platí." přikývla bystrozorka a dlaň jí stiskla.
Vtom se cihlovou zdí protlačila skupinka,kde převládaly rudé vlasy.

"To jsou oni!" vyhrkla úlevně Lily,a chtěla se za nimi rozběhnout.

"Ne!" chytla jí za rameno její falešná matka, "máme být v utajení!"

O dalších pár desítek minut později se už tmavovláska choulila v prázdném kupé, a netrpělivě vyčkávala na chlapce se kterým se měla sejít.

"Promiň,musel jsem se rozloučit s Ronem a Hermionou.Jsou teď prefekti." omluvil se tiše Harry,když za sebou zavřel prosklená dvířka.

Tmavovláska se mu místo odpovědi vrhla kolem krku a věnovala mu vřelý polibek.

Cesta byla poněkud ponurná.Každých pět minut se knim hrnulo pár zvídavých studentů,aby se ujistili,že opravdu je mezi nimi nová dívka.

"Ahoj,Harry." vstoupili mezi dvojci,Neville s Lenkou a Deanem.

"Ahoj,rád vás vidím."

"Je to hrozné,že?" promluvila Lenka podivným,smutným tónem.

"C-co?" zakoktal se brýlatý chlapec.

"To s Lily..." sklopil hlavu Neville.

"Jo," přitakal Dean, "byla to moc fajn holka,měl jsem jí rád.Nikdy by mě nenapadlo,že..." poslední slova se mu vytratila z úst,jen zhrouceně usedl do sedačky.

"To já taky," kývl kněmu mladý Longbottom,který statečně čelil smutku,ale i přesto se mu třásly nohy.

"Nikdy by mě nenapadlo,že když jsem jí viděla na závěrečné hostině,tak že jsem jí viděla naposled." hlesla Lenka.

"Mě taky." to už se přidal Harry.

Lily neměla náladu na to,poslouchat útrapy nad její falešnou smrtí,a proto se vydala úzkou chodbičkou.

Ušla jen pár kroků,než se objevila v předpoaledním voze,který byl o mnoho honosnější než ostatní.

Už na první pohled bylo zřejmé,kdo ho obývá.Zmijozel.Tapety byly stříbrno-smaragdové,a světlo jasně zelené.

Dívka vytáhla svou novou hůlku,párkrát si poklepala na hlavu a splynula tak dokonale s okolím.
Počkala,až někdo otevře dveře,aby mohla nepozorovaně proklouznout.

Šla tiše,a své pohyby se snažil maximálně omezit,ale pochybovala,že by si jí někdo mohl povšimnout,jelikož všichni si zaníceně povídali.

Došla až téměř na konec vozu,kde našla to co hledala.
Blonďák seděl zastrčený u okna zcela sám,a nezaujatě sledoval červený západ slunce,který dokonale odhaloval jak je mladík pohublý a bledý.

"Draco," šeptla mu opatrně do ucha,ale chlapec se ani nepohnul.

"Draco," zkusila to ještě jednou,a jemně mu položila dlaň na stehno.

To už zmijozel zareágoval,prudce její ručku setřásl,a s jedovatým pohledem se kouknul směrem,kde seděla jeho někdejší kamarádka.

"Zmizni!" zasyčel výhružně.

"Co-?"

"Vypadni!" procedil skrz zaťaté zuby.

"Ale Draco!" vyhrkla nechápavě.

On jí surově chytil za zápěstí,a krutě přitlačil k sedačce.

"Má matka je mrtvá.Kvůli tobě."

Vydavám rychle další díl,takže pardon za překlepy.
Pár dílů budou takový můj mix pátého a šesté dílu HP :).Snad se bude líbit :)


Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat