City jsou slabost 1/2

816 57 3
                                    

Dny utíkali jako voda,a pomalu přicházelo léto a sním i poslední úkol.

"Lily! Lily! Vím co bude třetí úkol!" vychrlila ze sebe uřícená Amanda.

"Tak povídej!" pobídla jí tmavovláska.

"Dneska nás vzal Hagrid na famfrpálové hřiště,a hádej co!" zadívala se krátce do plamenů,které ozařovaly společenskou místnost, "třetí úkol bude něco jako labyrint,budeme se muset dostat k poháru."

"Hm..." zamyslela se tmavovláska a přemýšlela jaká kouzla by mohla Mandy v takové situaci využít.

"Lily napadá tě něco?" šťouchla do ní rudovláska.

"Možná jedno kouzlo." přikývla a položila si hůlku na dlaň,tuhle formuli použila profesorka McGonagallová,když měla s Harrym trest v zapovězeném lese.

"Ukaž mi cestu," šeptla k hůlce,a ta jí začala na dlani rotovat.

"Páni!" vydechla Amanda, "to je super! Teď ukazuje na sever!"

"Jo," přikývla tmavovláska a byla ráda,že Mandy pomohla, "vítěztví máš v kapse!"

Čas byl neúprosný ,letěl rychleji než vítr....Den za dnem,týden za týdnem,měsíc za měsícem až zbývalo posledních pět dní do třetího úkolu.
Amanda se tvářila celkem sebejistě,ikdyž bylo očividné,že se celkem bojí toho co přijde.

"Ahoj ty moje šampiónko," přiběhl Draco ke břehu jezere a něžně políbil svou rudovlásku, "ahoj Lily."

"Ehm..Myslím,že půjdu." sesbírala se tmavovláska z trávy,když pocítila,že je tam trochu navíc.

"Ne Lily sedni si," zatáhla ji za rukáv Amanda, "chci vám něco říct."

Tmavovláska s blonďatým chlapcem okamžitě zbystřili.

"Mám vás moc ráda, " oddechla si nahlas, " a čím jsme starší,tím víc se bojím,že o vás přijdu."

"Mandy nemusíš se bát." pohladila jí po zádech Lily a nenápadně si setřela jednu neposednou slzičku.

"Já tě budu milovat do konce života!" usmál se Draco a líbnul jí do vlasů.

"Ne lidi vážně,co se stane,když Voldemort povstane? Mě asi zabijou,ale co bude sváma? Vždyť jste potomci smrtijedů..." tiše vzlykala a Lily vysychalo hrdlo...Nevěděla co na tohle má říct...Vždyť ona sama je smrtijed...

Amanda spustila vodopád slz,tmavovláska ji lehce rozklepaně objala,a pak už jí nechala na starosti Dracovi


"Ty nemáš hlad?" přiskočili kní dvojčata.

"Ani ne." zavrtěla hlavou tmavovláska a tupě hleděla do prázdného talíře.

"Lily asi víme co tě trápí." nakousl Fred.

"A Harry to není." doplnil ho George.

"Kluci nic mi není." usmalá se na ně.

"Neboj Lily,my víme kdo jsi..." zašeptal jí Fred do ucha a jemně uchopil její levé předloktí,kde se ukrývalo znamení zla.

"Ne!" vypískla a ruku vyděšeně schovala pod desku stolu.

"Lily my to víme už dlouho i Ginny a Hermiona s Ronem." 'uklidňoval jí Fred.

"Cože?" roztřásla se po celém těle,když zjistila,že její největší tajemství je celkem profláklé.

"Neboj se,dozvěděli jsme se to dřív ještě než si nastoupila do Bradavic."

"Ale jak?" zavrtěla nevěřícně hlavou.

"Řekl nám to taťka." mávnul rukou Fred.

"A ten to ví jak?" zamračila se tmavovláska.

"Ten příběh by si neměla slyšet zrovna od nás." špitnul George a společně s bratrem se vypařila do neznáma.

Lily seděla celá ztuhlá,zorničky měla rozšířené a ruce se jí třásly...


Dny utíkali rychleji a rychleji až nastal předvečer velkého dne,kdy se ukáže pravý šampion.....


"Na tebe Mandy!" pozvedla tmavovláska máslový ležák a rudovláska s blonďákem jí napodobili.

"Zítra všem ukážeš,jak jsi báječná!" líbnul jí do vlasů Draco a upil z lahve.

Když všichni dopili,opustili hospůdku U tří košťat v Prasinkách a zamířili do hradu.

"Říkám vám,že tenhle rok byl asi nejlepší." obmotal Draco ruku kolem rudovlásky.

"Nezakřikni to!" pokárala ho Lily.

"Ale klid! Kam pojedem až Amanda vyhraje ty peníze? " poškádlil obě dívky.

"Třeba na konec světa!" zahýkala rudovláska.

"Tak to abychom začli balit kufry!" přidala se Lily.

Trojce za nahlas smála a všichni vypadali opravdu šťastně.

"Dobrou Draco,dobrou Mandy." rozloučila se tmavovláska a opustila zamilovaný pár,který hodlal využít romantické chvíle pro sebe.


Nastávající ráno probíhalo trochu zmateně; pro Mandy si přišla profesorka McGonagallová a odvedla ji,potom se vrátila i pro Lily.

"Mauro! Ráda Vás vidím!" usmála se,když spatřila Amandinu tetu.

"Ahoj Lily,přijela jsem se tady na mou drahou neteř podívat," pohladila rudovlásku po tváři, "a na tebe také."

Lily se usmála.

"Počkej teto,jdu se vyfotit s šampióny." odtančila Mandy za Brumbálem,který jí gestem naznačil ať jde za ním.

"Jaký ztoho máš pocit Lily?" optala se Maura a vzala si připravený šálek s čajem.

"Zčeho?" podívala se na ni nechápavě tmavovláska.

"Ztoho posledního úkolu."

"Zvládne to."

"Lily," začala šeptem, "mě se to nelíbí,pohár jí vybral,ikdyž se nepřihlásila,nebylo jí sedmnáct,je to zvláštní..."

Lily se stáhly útroby,Maura měla pravdu...Mandy se nepřihlásila,ale přesto byla vybrána...To je sakra divné, a za ten rok na to úplně zapoměla.

"Lily něco se stane." špitla a utřela si slzy.

Tmavovlásce začalo hodně věcí docházet,ale nemohla najít souvislosti.Jedna věc byla ovšem jasná: Amanda se nesmí zúčastnit posledního úkolu.

Je to trochu zmatený díl,ale i tak doufám,že se líbí :)

Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat