"Je zpátky." vydechla Lily a stále upřeně hleděla na znamení,které teď bylo uhlově černé.
"Brumbále,musíme je dostat pryč." zatáhla ředitele něžně za rukáv vystrašená Minerva.
"Obavám se,že teď si budou muset poradit sami." sklopil potupně hlavu.
"Děláte si srandu!?" rozkřikla se tmavovláska, "mám tam dva lidi,na kterých mi záleží,a nehodlám tady jen stát a čekat!"
"Uklidněte se Lestrengová." sykl jí do ucha Snape.
V Lily se hnula vlna zloby,popadla hůlku ,a bezhlavě se chystala vběhnout do bludiště,když vtom jí dvě mužské ruce popadly pevně za pas,až se nohama nedotýkala země ,a nehodlaly jí pustit.
"Nikam nepůjdeš Lily." špitl jí do ucha Draco,a soustředil se,aby škubající se dívku nepustil.
"Ale ty to nechápeš!" zavzlykala bezmocně.
Tribunami zavládl potlesk a hlasité výskaní,všichni povyskočili,když na trávník tvrdě dopadli dvě osoby.
Když však přišli blíže,ztuhla jim krev v žilách.
Fleur,která teprve teď spatřila dva šampióny na zemi,hlasitě vykřikla,a do očí jí vrhkly slzy.Dívka obmotaná blonďákovými pažemi se přestala bránit,a on stisk povolil.
Lily padla nakolena přímo před Harryho a Mandy..."Moje holčička! Moje holčička!" přerušily ticho Mauřiny srdceryvné vzlyky, "zlatíčko moje!"
Lily klečela,a nebyla schopná pláče,křiku...Cítila se tak prázdná...
Její srdce zažilo už tolik ran,ale tahle byla nejbolestivější.
Prázdným pohledem hleděla na milou ženu,která nyní prosebně křičela,a křečovitě svírala bezvládné tělo její neteře...
Rudé vlasy,které už se neleskly.
Bledé tváře,které už se nečervenaly.
Chladné rty,které už se neusmívaly.
A zavřené oči,které už se nikdy neotevřou...
Amanda Nelsonová je mrtvá."Prosím né! Prosím! Prosím!" vzlykala Maura do hrudníku mrtvé dívenky.
"J-je m-mi t-to m-moc l-líto." zvedl se z trávy Harry,který se také pláči neubránil, " to on ji zabil,Voldemort."
"Harry už je dobře,už jsi v bezpečí." hladil ho po zádech Brumbál,ale chlapec se třásl,jakoby by právě spatřil smrt...Vlastně on ji spatřil.
Tmavovláska si všimla,že Draco,který se dosud ani nepohnul,vytahuje hůlku,a její hrot míří na nebe.
O chvilku později ho napodobili všichni.
Všichni drželi hůlku směrem k noční obloze a jeden po druhém rozsvěcovali jejich špičky."Je mi to moc líto." špitla se slzami v očích profesorka McGonagallová Mauře,která nyní pustila z náruče tělo její neteře.
"Pojďte,dám vám něco na uklidnění." pomohla jí vstát a opatrně odvedla stále pláčící ženu z hřistě.
Všichni studenti z Bradavic,Kruvalu i Krásnohůlek stále stáli s hůlkou nad hlavou.
Brumbál jedním pohybem zakryl Mandy černou sametovou přikrývkou.Najednou si Lily všimla,že se Harry vytratil a sním i Barty.
V hlavě jakoby se jí zase rozsvítilo,a ona načerpala do těle trochu energie.
Rychle vyskočila a hbitě běžela k hradu."Dohrál si Barty!" rozrazila dveře do kabinetu profesora obrany.
"Ale,ale naše drahá zrádkyně!" sykl,a poodstoupil od brýlatého chlapce, "chceš pomáhat nepříteli? To chce trest! Crucio!"
Dívka upustila hůlku ,a v neskutečných křečích se svalila na podlahu.
Rty měla pevně semknuté,nechtěla vykřiknou,takovou radost tomu zmetkovi neudělá.
Nachvilku přestal a zase: "Crucio!"
A znova:
"Crucio!"
Znova:
"Crucio!"
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-