"Zůstaneš tu semnou?" pohlédly na ni dva smaragdy,když se ocitli na malé lesní mýtince,kterou osvětloval slabý proužek měsíčního světla.
"Až do konce." usměje se chabě tmavovláska,a na důkaz svých slov mu stiskne ruku.
"Na," vysype z kapsy mikiny malý kámen,který dívce následně podáva, "kdyby jsi měla štěstí,a přežila,třikrát ním otoč v dlani.Pak budeme moct být spolu.Kdybys ale to štěstí neměla-"
"- pak se potkáme jinde než tady." cukla koutky,ale po tvářích jí tekly slzy.Tahle chvíle si ty vzácné slzy zaslouží.
"A ještě neviditelný plášť," vytáhl z vnitřní kapsy poskládanou látku hebounkou jako samet, "mohl by ti pomoct,mě už je teď kničemu."
Nervózně se uchechtne,jakoby nevěděl,jak se vtéhle situaci vůbec chovat."A ty si vem zase tohle." ladně odepla ze svého drobného zápěstí safírový náramek,který následně připíná nebelvírovi na jeho ruku.
"Poslal jsem ti ho ve třetí ročníku." zazubí se strojeně.
"Byl jsi můj tajný ctitel." zamrkala na něj tmavovláska,jako velmi směšný pokus odlehčit atmosféru.
"Jo," vydechnul brýlatý chlapec,s očima stále upřenýma na šperk.
"Chci aby si to měl u sebe,až...až..." zbytek věty se tmavovlásce ztratí v návalu žalu.
"Prosím,už neplakej,ano?" odtáhnul jí ruce od obličeje,ale sám nezabránil slaným kapkám,aby mu zmáčely tváře. "Všechno bude tak,jak má být."
Lehce jí políbil na čelo,a s hlubokým nádechem vykročil mezi stromy za kterým už stál on.
Lily pečlivě naslouchala každému křupnutí větvičky,každému tlumenému slovu,které mezi sebou pronesli Voldemort a Harry.
A pak.
"Avada Kedavra!"
Hlasité dunění,jak lidské tělo nekontrolovatelně padá na lesní půdu pokrytou mechem.
Tmavovláska měla rty rozkousané do krve,a ruce zcela odkrvené od toho,jak zatínala nehty do svých paží.
Teď musí přijít na řadu ona.
"Můj pane!" vyjekla Bellatrix,když se drobné děvče objevilo na plácku mezi ostatními smrtijedy.
Voldemort byl však zcela otřesen,a na malý okamžik tmavovlásku ani nespozoroval.
"Lily Blacková." pronesl s údivem nakonec, "tak přeci jen si přišla."
Dívka neodpověděla,ani se nepohla.Do jejího zorného pole se dostávalo tělo nebelvíra,ale ona se stěží ovládala,aby se tam nepodívala.
"Podívej se na svého hrdinu," zašklebil se pán zla,jakoby jí četl myšlenky,"mrtý,leží tady jako ubohá podřádná panenka."
Všichni se nahlas rozřechtali.
"Vemte ji i toho kluka,půjdeme těm ubožákům ukázat jejich nového pána!" zahřměl a vše dalo do pohybu.Roztřesený Hagrid popadl zlatého chlapce do náruče,a nějaký neznámý smrtijed jí vzal surově za ruce,které jí následně zkroutil za zády.
Stoupali k hradu jako černá armáda přinášející konec kouzelnického světa.
"Harry Potter je mrtvý!" zaryčel hadí muž,jakmile se ocitli na nádvoří které se plnilo těmi co přežili.
"NE!" srdceryvný výkřik se vydral přes ústa profesorce McGonagallové.
"No,nyní je čas abyste se přidali ke mě,jinak vás čeká strašná smrt." diktoval Voldemort,a neustále těkal očima mezi vyděšenými studenty a mrtvým Harrym.
ČTEŠ
Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]
Fanfiction-It is our choices that show what we really are far more than our abilities-