Návrat

1.1K 73 0
                                    

Lily už propadala panice.Amanda nebyla k nalezení...
"Amando!?"zavřeštěla znovu.
"Lily!" ozvalo se slabé vykřiknutí kousek od místa kde tmavovláska stála.
"Jsi vpořádku?" přiklekla si k rudovlasé dívce ,která byla schoulená a opatrně lokala doušky vody.
"Vypadá,že je vpořádku" ozval se další hlas.
"Draco!?"vykulila na něj oči Lily a nechápala co se děje.
"Když si se dlouho nevracela šel jsem tě hledat,ale pak jsem uviděl to znamení a jednu šílenou holku jak se snaží zastavit jednoho smrtijeda" ušklíbl se na Amandu,která zrudla jako rak. "Samozřejmě,že smrtijed vyhrál a ona skončila uvězněná pod trámy hořícího stanu" pokračoval Draco dál a vypadal jakoby vysvětloval rozuzlení nějaké detektivky.
"Pak začala křičet a já ji jako hrdina zachránil" zacukal koutky a díval se na rudovlásku,která přímo hořela studem a až teď si Lily všimla jejího ohořelého oblečení a začmouděných tváří.
"Není ti nic?" prohlédla si jí,ale Amanda jen zavrtěla hlavou.
"Ale ty si nějaká zničená" zaostřila na Lily zrak a jí došlo,že celý nos,bradu a možná i krk pokrývá krev,díky úderu,který jí věnoval Barty.
"Emm...nic mi není" zalhala a dál se věnovala rudovlásce.
"Lily jsem vpořádku" chytla jí za zapěstí a tmavovláska zaskučela bolestí.
"Promiň,nechtěla jsem" pípla a ihned její zápěstí pustila.
Až teď si Lily uvědomovala hroznou bolest,která jí prostupovala...Opuchlý a natržený ret,bolestivá modřina na tváři,krvavý šrám na krku,potlučené kosti,naraženou nohu a vykloubené zápěstí...
"Lily vážně jsi vpořádku?" přistoupil kní blíže Draco a hleděl jí do očí,teď mu dívka nemůže zalhat.
"Vlastně ne" zamrkala a opatrně se posadila.
"Lexi přines prosím nějaké obvazy" využil Draco skřítkovy pozornosti.
"Lily,co se stalo?" přiklekl si kní starostlivě jako před chvilkou ona k Amandě.
Tmavovláska mlčela a rudovláska vycítila,že by měla odejít.
"Ehm...měla bych najít Mauru" zvedla se a Lily jí věnovala vděčný pohled.
"Tak mluv"pobídl ji chlapec a opatrně uchopil dívčino drobné zápěstí do ruky.
"Barty" zašeptala a lehce sykla bolestí,když jí Draco ovazoval zranění obvazy,které mezitím přinesl Lex.
"Měl mojí hůlku a chtěl vyčarovat znamení a já ho zastavila tím,že jsem na něj zaútočila" pokračovala šeptem a pohled upírala do země.
"Co že si udělala!?" vyprskl vyděšeně Draco ,pravděpodobně si také uvědomil jaké náslesky by za tohle Lily mohla nést.Přece jen je to zrada a jedná se o porušení řad smetijedů...Tohle se mezi nimi netrpí...
"No a pak mě zmlátil,málem zabil a našel Harryho hůlku" vysvětlovala dál, " a chtěl znova vyčarovat znamení,ale já jsme ho omráčila" to poslední slovo úplně zamumlala tak aby to Draco neslyšel.
"Prosím?" povytáhl obočí,aby to zopakovala.
"No omráčila" pokrčila rameny a chlapcova tvář zbělala víc než je to vůbec možné." A pak jsem se sním přemístila do našeho sídla,převlékla se a vrátila zpátky" dokončila na jeden nádech a dál upírala svoje oči na jejího kamaráda,který očividně stratil slova.
"Dobře,až se vrátíme domů,řekneme všem,že Barty chtěl na obloze vyčarovat znamení zla,ale napadl ho Harry Potter a ty si ho zachránila" plánoval Draco nahlas.
"Hele ,vím,že Barty není génius,ale zas takhle pitomý není" nakrčila nos tmavovláska nad skutečností.
"Tak mám druhou možnost,musíme Bartymu tu vzpomínku vymazat" hlesl a zaujatě hleděl na noční oblohu.
"To bude oříšek" skousla si spodní ret.
"Ale nebude,jen tobě se to moc zamlouvat nebude" pousmál se a a dal se do vysvětlování jeho plánu

Zapeklitá údálost,která se stala na mistrovství světa ve famfrpálu kroužila kouzelnickým světem.Nektěří to brali jako znamení toho,že se pán zla vrací a něktěří nad tím jen kroutili hlavou a měli to za ubohý žert.Všichni si,ale kladli jednu záludnou otázku,kdo mohl vyčarovat to znamení na obloze? Mohl ho vykouzlit pouze někdo z řad nejbližších smrtijedů a traduje se,že pouze ti nejmocnější dokáží příslušnou formuli provést,ale kdo by čekal že to udělala čtrnáctiletá holka?
Ta holka se nyní ve svém pokoji převlákala do elegantního hábitu a chystala se přelstít jednoho stoupence pána zla.

Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat