Trest

1.4K 85 0
                                    

Dveře dívčí ložnice se rozletěly a vletěla do nich drobná tmavovláska.
Lily si ihned přiklekla ke stolku a hledala kus pergamenu a brk.Po zdlouhavém přehrabování našla co hledala a dala se do psaní 'Drahý Draco, ve čtyři se sejdeme v knihovně,vše ti vysvětlím! Lily' Když byla se svým vzkazem pro jejího kamaráda spokojená,pootevřela dvířka klece stojící u Amandiny postele -teprve teď si jí Lily všimla- a do dlaně vzala malou sovičku,která vesele houkala a připevnila ji krátký dopis k nožce.

Když bylo tesně před čtvrtou odebrala se tmavovláska do knihovny ,kde se měla setkat s Dracem.Ten o pár chvil opravdu přišel.

"Tak povídej" přisedl si kní a své bouřkové oči upřel na dívku. "Pamatuješ si ten večer kdy se po hradě potuloval Black?" vychrlila ihned.Chlapec přikývl. "No hned ráno jsem se tak loudala po venku a spatřila tu svatou trojku jak si to šine k Hagridovi.Měla jsem pocit,že se něco semele, a tak jsem je sledovala.Pak přišel ministr s Brumbálem a vyběhla ta krysa za ní Ron,Hermiona a pak ten brýlatý idiot.No a pak ten černý pes! To byl ten Black!V chroptící chýši se pak objevil Lupin a Snape! A potom Pettigrew!" chrlila dívka ze sebe všechny vzpomínky jakoby měla strach,že nějakou zapomene.Blonďatý chlapec ztoho měl poněkud zmatek a její líčení incidentu umlčel.Dívka dýchala asi tak když běžec zdolá maraton a upírala své oči na chlapce,který měl ukazováček na její puse.

Po dlouhém sezení,kdy Draco usoudil,že bude nejlepší když se bude ptát a Lily jen odpovídat,měl blonďák pocit jakoby ono dobrodružství předešlý večer prožil snimi.

"Takže Pettigrew utekl?" zeptal se naposledy chlapec. "Ano" přikývla lehce provinile jeho společnost. "Co si dělala pak?" nakrčil obočí,ale tohle mu dívka nemohla zodpovědět... "No,šla do školy a pak už nevím..." vydechla a brouzdala ve svých vzpomínkách.Draco usoudil,že dívku nemá cenu trápit tak jenom kývl hlavou.

Kout knihovny kde se usídlila dvojce byl podezřela zticha,které přerušil až dívčin polekaný výkřik doprovázen pohledu na hodinky.Za pět minut měla trest. "Kam letíš?" křikl za ní ještě Draco. "Mám trest s Potterem" odvětila a při vyslovení jména 'Potter' znechuceně zkřivila tvář.Chlapec si její grimasy povšimnul a hned se musel zeptat, "Co se stalo?" "co?" nechápala, "ty a Potter" "nenávidím ho!" "odkdy?" "odvždycky!" "ten polibek neplatí?" "jaký polibek? Fuj.." Dracovi ztuhly rysy...Ona ho vážně nenávidí! První si myslel,že dívka jen plní slib co mu dala,ale ona si na nic nepamatovala...Prostě ho nenáviděla...Chlapec se tímhle nehodlal nijak zabývat jelikož jeho společnice byla evidetně šťastná a spokojená...A to bylo hlavní...
"A kdo je ta holka?" křikl ještě za ní když si vzpoměl na onu dívku s ohnivými vlasy.
Tmavovláska se znovu vrátila za chlapcem,vzala ho za ruku a pelášila za Mcgonagallovou..
"To -je-Amanda" koktala za běhu. "Seznámím vás" mrkla ještě na chlapce a zmizela za dveřme kabinetu přísné profesorky.

"Slečna Lestrengová!" prohlásila profesorka lehce nakvašeně. Dívka se opřela o kolena a přerývavě dýchala "Po-tt-e-r" hýkala , "pan Potter zde ještě není" oznámila jí a teď už opravdu nasupeně přešla k oknu.
Za pár okamžiků se dveře opět prudce rozrazily a objevil se vnich rozčepýřený kluk. "O-m-l-ou-v-á-m" hýkal stejně jako předtím dívka a držel se za bok. "No jistě" sepla profesorka rty do úzké přímky a jasně dala najevo,že nic nechce slyšet.
"Trest máte v zapovězeném lese,paní Profesorka Prýtová mne požádala,aby jste ji natrhali měsíční Orchideu,která roste jen pár minut po půlnoci a jen u velkych košatých stromů nacházejících se na severu lesa" chrlila na ně dvojci před ní profesorka.Brýlatý chlapec přikývl a Tmavovláska zatínala pěsti-Ona za nic nemůže,ale bude se tahat po lese stím ubožákem!-
"Umm...to se vám bude hodit" slitovala se nad nimi Mcgonagallová a přičarovala dva kabáty,ikdyž bylo už téměř léto noc v zapovězeném lese nebyla zrovna nejteplejší.Oba provinilci se jich mlčky chytili a vydali za již uklidněnou profesorkou.

Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat