Tak blízko

751 54 3
                                    

"Lily...to nejde..." zavrtěl hlavou Draco,připraven jí zase ze skříně vytáhnout.

"Ale jde." usmála se,líbla ho na čelo,a nechala za sebou zaklapnout dvířka.

Najednou pocítila hrozný tlak,který jí přímo utlačoval.
Vhlavě se jí ozývalo hlasité piskání,až se musela přichytit dřevěných steň.

Z hrdla se jí vydral přidušený výkřik,když se jí pod nohoma rozplynula pevná zem,a ona se propadala do temnoty.

"Au." sykla,když tiše dopadla.

Vnitřek skříně vypadal totožně,jako té předtím,ale něco zde bylo jinak.

Přes dubové stěny šly slyšet tlumené hlasy,nebo cinkání zvonku,které visí  nad krámkovými dveřmi v Příčné ulici.

Draco to dokázal! Ocitla se u Borgina&Burkese!

S pocitem hrdosti se opět nechala vtáhnout černočerným vírem nazpět do své školy.

"Dokázal si to! Dokázal!" vyletěla jako střela,a vpadla do zmijozelovy náruče.

"U Merlina! Já jsem tak rád,že jsi vpořádku!" vypravil ze sebe,a ještě blíže ksobě přitáhl drobnější tělo.

Zavládlo ticho,které přerušovalo jen tiché vydechování plné úlevy.
Tmavovláska už na sebe nabrala zse svou pravou podobu,a s širokým úsměvem se podívala na Draca.

Hnědé oči se setkaly s šedýma.
Chvilku se do vpíjely,nechaly se unášet dokonalestí těch druhých.

"Jsi krásná." zašeptal blonďák,a příbliž svá krásná,tenká ústa.

Tmavovlásce vypukl vhlavě ohňostroj.
Jak vlastně chutnají rty mladého Malfoye?
Celý život je má před sebou,ale nikdy se jí nepodařilo je ochutnat...

I ona se k bledé tváři naklonila,a její spodní ret se letmo dotkl jeho druha,kterého vlastnil onen zmijozel.

Nestačila odeznít ani vteřinka,která je dělila od něčeho krásného a magického,ale oni se odtrhli...Oba pocítili,že to co chtějí udělat je chyba.Jejich srdce byla navždycky zaprodána někomu jinému,a tak to mělo zůstat.

Mlčky-ale vdaleko lepší náladě- opustili tu vzácnou komnatu,a rozešli se do svých kolejí.

"Fortuna" zašeptala dívka před obraz baculaté dámy.

Né moc vábný obraz zamrkal,a vým odporným pisklavým hlasem zahalekal: "takhle pozdě po večerce! To je ale nekázeň!"

"Pušťte mě!"

"Hrůůůza,ti mladí nemají dnes žádnou úctu!"

"No tak!"

"Dobrá,dobrá,ale naposled!" pokáral jí portrét,a poslušně se odklopil.

Lily byla nehorázně vděčná,že byla tma,protože by si baculatá mohla povšimnout,že její vlasy nyní nejsou blonďaté.
Malá nervozita jí zaskočila,když vešla do společenské místnosti,protože měla strach,aby jí neobýval něják nespavec.

Kjejímu neštěstí tam seděla jí dobře známá povedená trojce,včele s brýlatým chlapcem.

"Lil!" vyskočil z křesla až ho málem převalil.

I Hermiona s Ronem se otočili,a vypadali nad míru vydešeně,evidentně jim Potter odvykládal celý průběh jejich nemilého setkání.

"Dobrou noc." odsekla chladně,a  mírným dupáním se pokusila přejít ke své ložnici,ale dva páry rukou jí zastavily.

"Nehnete se odsud dokud si ti nevysvětlíte!" prskla Hermiona,a s Ronovou pomocí jí posadila do těsné blízkosti vedle černovlasého nebelvíra.

"Nemáme si co vysvětlit." zamumlala,a nepatrně se od něj odsunula,aby se vůbec nedotýkali pažemi.

"Lily,vážně mě to mrzí,nechtěl jsem...Nevěděl jsem co dělám,je mi to líto."

"Nemusítě to mrzet," zahleděla se mu do těch krásných smaragdů, "stejně spolu nic nemáme."

Chlapec naprázdno otevřel ústa,a tmavovlásce bylo naprosto jasné proč.
Právě vyslovila jeho nejtemnější obavu,která se zrodila po incidentu v koupelně.
Nikdy spolu oficiálně nebyli,ale brali to tak,že ksobě jednoduše patří.
A teď to dívka prostě ukončila.Ukončila všechny černovláskovy naděje,všechny možné touhy.Smetla všechny jejich společné chvilky,či vzpomínky.

"Fajn." přikývl nakonec zcela bez emocí.

"Dobrou noc." rozloučila se ze všemi,a z těžkým srdcem se odebrala do ložnice.

Zdrceně usedla na svou postel,a prohrábla si vlasy.
Líně mávla hůlkou,a pomocí přivolávacího kouzla kní přiletěla láhev ohnivé whisky,kterou si Fred s Georgem schovávali pod schody k nějaké významné události.

Zuby vytáhla špunt a pořádně si zandala.
Trpká chuť jí pálila útroby,ale hned na to přišlo mnohem jemnější a příjemnější šimrání.

Asi desátý lok byl už mnohem lepší a snesitelnější.

Dvacátý už jí do krku sklouz jako nůž po másle.

Když byla láhev prázdná,upadla do bezesného spánku,prosiceného kocovinou.

Ráno přišlo brzy,a táhlo sebou a ostré sluneční paprsky.

"Nechmě.." zamručela hnědovláska do polštáře,když sní někdo strhl peřinu.

"Lily,musíš vstávat! Dneska jsou zkoušky NKÚ!" vypískla Hermiona,která již byla perfektně připravená.

"Výborně!" vyprskla hystericky dívka,a pokusila se přes silné třeštění vhlavě vstát.

"Doprdele!" vylétlo jí z úst,a doslova přeletěla místnost,aby do záchodové mísy vyklopila obsah svého žaludku.

Hermiona mezitím objevila prázdnou láhev pod postelí,a s ustaraným výrazem přistoupila k zvracející dívce.

"To všechno kvůli Harrymu?"

vím,že jste chtěli líbačku s Dracem (kdo by nechtěl,že jo?),ale prostě to nejde :D.
A důvod proč vycházejí kapitoly tak často je,že jsem nemocná a nudím se :D.

Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat