Sen

1.2K 70 2
                                    

Cesta do Bradavic utekla poměrně rychle a všichni už vystupovali na nádraží v Prasinkách.

"Těch prváků,ale je" kývla Amanda ke skupince malých studentů,když dosedly na lavice u Nebelvírského stolu.
"Jo, jsem zvědává kam,který zapadne" přitakala Lily a vzpomínala na minulý rok.

Nakonec bylo zařazování rychlejší než všichni čekali a profesor Brumbál povstal na jeho obvyklé místo.
"Vítejte! Začíná nám nový školní rok!" rozpřáhl ruce a velkou sín zalil zářivým úsměvem.
"První co bych vám chtěl říct je,že naší školu potkala velká čest a to turnaj tří kouzelníků!" síní se rozlehl bouřlivý jásot. "Přesně za dva týdny naskytneme střechu nad hlavou dvěma kouzelnickým školám,a to; Krásnohůlkám a Kruvalu.Z každé školy bude vybrán jeden student,který svou školu bude v turnaji reprezentovat.Ale varuji vás! Pořádně si svou volbu promyslete!" dokončil Brumbál a nenápadně zaostřil k nebelvírským.
"No a ještě jedna nová věc,rád bych vám představil nového učitele obrany proti černé magii; profesora Alastora Moodyho!" muž s dřevěnou nohou a umělým okem se postavil tak,že málem povalil stůl a svou holí výhružně bouchnul o zem.
"Pošuk!" zasmál se George s Fredem a začali zběsile tleskat.
Dál už Brumbál nic neříkal,jen se usmál a na stolech se objevili hromady jídla.

"Páni,ti skřítci se zase překonali" zabručela Amanda s hlastím šuchnutím padla do postele.
"Jo,bylo to vážně dobré" přikývla Lily a také se sesunula na postel.
"Půjdu se osprchovat dokud tu nejsou holky" hlesla nakonec a vydolovala z kufru ručník a hygienické potřeby.
"Jo dobře" kývka kní nepřítomně Amanda a pomalunse propadala do říše snů.
Lily za sebou zamkla a sundala si školní hábit,rozpustila vlasy,sundala košili.Pohled jí padl na levé předloktí,na znamení zla...Hlavou se jí začaly výřit různě myšlenky...Pohár kouzelníků,nový rok,dvě další školy,nový učitel...Možná domněnka,že jejich nový učitel je bývaly nejlepší bystrozor jí lehce uklidňovala.Cítila se poněkud v nebezpečí vzhledem ktomu co se vposledních dnech událo...
Nakonec zapla sprchu a snažila se ze sebe smít všechen stres.

Když Lily vyšla z koupelny panovala v ložnici už tma a ze všech postelí se ozývalo spokojené odfukování.Tmavovláska netušila jak dlouho v koupelně pobyla,ale evidetně to nějaká ta doba byla.Sundala si župan, vklouzla do teplé postele a téměř okamžitě upadla do říše snů..

"Pán zla pověřil úkolem" pronesla Barryho hlava.
"Jakým úkolem!?" zaúpěla Bellatrix.
"Zabít Harryho Pottera"zasmál se.
"Severus je blbec!" "je to smrtijed! Býval pánu zla věrně zavázán,dělal všechno ve svůj prospěch!" křičeli jeden přes druhého a ozýval se smích všech,kteří byli před nedávnem přítomni v Malfoy manor.
Najednou Lily seděla na měkké matraci a hleděla z okna na dům přes ulici.Byla krásná podzimní noc a hvězdy vesele svítily.Všude panovalo ticho,jen v domě naproti se něco dělo.Ozvalo se pár ran a nespočet zděšených výkřiků.Lily neudržela slzy a propukla v pláč,tím se potvrdilo,že není vdomě sama;
"Lily!" ozval se milý,ženský hlas,který byl právě plný strachu.Zadunilo to tak jakoby někdo rychle přeběhl místnost a pak zvuk tříštřícího se skla.Další výkřik,tentokrát srdceryvný a asi poslední.Dutá rána oznamující,že někdo nekotrolovaně dopadl na podlahu.Někdo onu ženu zabil...Lily upřela oči plné slz na dům naproti.V okně přesně ve stejné úrovni jako bylo to její se něco dělo.Dům se zachvěl.Další výkřik a další rána.Nebe ztmavlo a hvězdy utlumily své světlo.Pak nastalo ticho...Depresivní ticho...Pak Lily ucítila podivný tlak na srdci,nemohla se nadechnout...

"Lily! No tak Lily vstávej!" třepal sní někdo a tmavovláska držela víčka pěvně u sebe,nechtěla je otevřít, nechtěla vidět ten dům...
"Lily,musíš se probrat!" třepal sní někdo až Lily oči opravdu rozevřela.
"Amando" lapala po dechu,což znamenalo,že křičela.
"Vpořádku Lily,jsi tady,nic se nestalo" utěšovala ji rudovláska.
"Byl to jen sen..."mumlala pro sebe vyděšená dívka.
"Napij se" podala jí Amanda sklenici vody.
"Díky" ochotně jí převzala a ihned nechala průzračnou tekutiny ať jí schladí útroby,které právě hořely.
"Kde jsou holky" napřímila se Lily a zkoumavě pozorovala ložnici.
"Obě šly spát jinde,strašně si křičela a nešlo tě utišit" osvětlila jí Amanda.
"Myslím,že už to bude vpohodě" zacukala koutky tmavovláska a odložila sklenici na noční stolek.
"Dobře,dobrou noc" usmála se Amanda a zalehla do své postele.

Zachvilku už bylo ticho,ale Lily nemohla spát,spíše nechtěla...Byla strašně unavená,ale ani na minutu nedovolila svým víčkům,aby povolila.Nechtěla se vrátit do toho snu nebo snad vzpomínky? Ale ne,to je nemožné...
Tmavovláska upírala své oči na nebesa a snažila se myslet na něco jiného,až když se začalo slunce vyhupovat na obzor Lily dovolila svým víčkům spadnout a propadla do bezesného spánku.
Neužila si ho,ale příliš dlouho,za půl hodiny sní opět lomcovala Amanda.
"Vstávej Lily! Nechceš přijít první den pozdě!" hučela jí do ucha.Tmavovláska si protřela oči a líně vstala.
"Budu tě čekat ve společence" mrkla na ni rudovláska a opustila ložnici.Lily nebyla schopna jediného kroku,jen seděla a doufala,že tímhle načerpá alspoň trošku energie.Nakonec vstala a odebrala se do koupelny.
"No tak Lestrengová,vczhop se" bručela na sebe do zrcadla a v rukou drtila okraje umyvadla.
"Hm..no ty vypadáš" ohrnula nos nad svým odrazem a prohlížela své kruhy pod očima na kterých by se mohla houpat.
Nakonec zvolila dlouhou ledovou sprchu,své vrásky z vyčerpání zahladila krémem ze slin jednorožce a natáhla na sebe čistý hábit.

Na snídani do sebe nacpala pouze topinku a už spěchala na vyučování,které se neskutečně táhlo.Lily jen nepřítomně hleděla na tabuli a naprosto ignorovala výklad učitelů.
Místo oběda se odšourala do společenské místnosti a tam se natáhla do křesla a nechala své tělo odpočívat.

Z jejího odpočívání se stal tvrdý spánek ze kterého jí vytáhl až hluk.Lily zatřepotala řasama a zmateně koukala po přeplněné nebelvírské společence.
"Šípková růženka se probouzí" uculil se na ni Fred.Tmavovláska nic nechápala a vyděšně se vyhoupla na nohy až zní spadla deka na které bylo vyšité 'W'.
"Ehm...Ta deka je moje" usmál se George a natáhl se pro kousek látky.
"Jo,aha,promiň" děkovala zmateně Lily a rozhlížela se po svých věcech,které sebou před nějakou dobou nesla.
"Neboj, tu máš"zahnal její obavy Fred a ochotně jí podal brašnu.
"Já,no,já usnula?" zeptala se nejistě a dvojčata se rozesmála.
"Jo,spala jsi tak tvrdě,že tě nikdo nemohl probudit.Tak jsme tě zbavili těch věcí, přikryli" vysvětlovali a Lily jim vtu chvilku byla neskutečně vděčná.
"Díky kluci" usmála se na oba a oni jí úsměv opětovali.

"Kolik je hodin?" vychrlila tmavovláska jakmile se přiřítila do ložnice.
"Něco kolem páté"odpověděla jí Amanda aniž by zvedla oči od knihy.
"Zameškala jsem polovinu vyučování!" chytla se za hlavu Lily a snažila se pochopit,jak tohle mohla dopustit.
"Jo,ale omluvila jsem tě" mrkla na ni povzbudivě rudovláska, "potřebovala si se vyspat" .
"Díky,co si řekla?" zajímala se tmavovláska a práskla sebou do postele.
"Že si měla zlou noční můru a vůbec si nespala" pokrčila rameny Amanda.

Když byl čas odebraly se dívky na večeři a Lily si to namířila rovnou k profesorskému stolu.
"Ehm..Paní profesorko McGonagalová?" odkašlala si před přísně vyhlížejicí dámou.
"Ano,slečna Lestrengová,co máte na srdci?" podívala se na ni přes brýle.
"Chtěla bych se omluvit,že jsem zameškala polovinu vyučování" hlesla Lily a oči radši upřela do země.
"Ano,slečna Nelsonová mě informovala" přikývla profesorka, "ale zítra už koukejte přijít na celé vyučování!" pohrozila jí a poslala ke kolejnímu stolu.

Tak další díl na světě! :) Co si myslíte o tom snu? Brzy se těště na další díl! :*

Nebelvírská smrtijedka [COMPLETED]Kde žijí příběhy. Začni objevovat