פרק 21+22 (פרק כפול כפיצוי)

11.3K 821 113
                                    

תזכורת לפרק הקודם: מה את רוצה שאגיד?!!!" "תגיד את האמת! תגיד שאתה נגעל ממני עכשיו! תגיד שזה לא האמת שרצית! תגיד לי מה אתה מרגיש!" התנשפתי מביטה בו עייפה, הגבר הזה עייף אותי, שיגע אותי, וחדר לי תחת העור בזמן כול כך קצר שזה בלתי ייאמן וזה מפחיד אותי "לא, את רוצה שאני אגיד לך את מה שאת רוצה לשמוע, את לא תתמודדי עם האמת" "אתה מזלזל בי, אני קשוחה יותר ממה שנראה לך" הוא לקח צעד נוסף קדימה מביט בי "את רוצה את האמת? בסדר גמור, האמת היא שאם אבא שלך ייפול לי לידיים אני אהרוג אותו! האמת היא שאני כועס, זועם שדבר כזה קרה לך! הורים צריכים להיות שם בשביל הילדים שלהם!, האמת היא שאני כועס על עצמי, אני נגעל מעצמי!" הוא צעק וזאת הייתה הפעם הראשונה שבאמת שמעתי את א'ייתן צועק וזה הפתיע אותי, הבטתי בו מבולבלת "אתה נגעל מעצמך?" "כן! לעזאזל קייט שאת עבדת אלוהים יודע כמה עבודות אני השתכרתי עם חברים, שיחקתי עם בנות נכנסתי לצרות ואת? את עברת גיהינום וחזרה בזמן שאני נהניתי מהחיים הטובים" "אתה לא נגעל ממני?" מלמלתי והוא הביט בי בהלם "ממך? פאק קייט אם חשבתי עד עכשיו שאני רוצה אותך אני- אני לא..." הוא התקשה למצוא את המילים המתאימות "תני לי לעזור לך" הוא אמר בכול כך פתאומיות שלקח לי שנייה להבין מה הוא אומר "לא" "קייט..." "א'ייתן לא, זה החיים שלי, זה החרא שלי ואני אתמודד איתו לבד, נשארו לי 50,000 דולר מהחוב. עוד כמה משמרות כפולות בבר עוד חמישה קרבות ואני אוכל לכסות אותו ולהעניק לג'ון את החיים שמגיע לו" "חמישה קרבות? את השתגעת?! את לא נכנסת לזירה הזאת שוב" "סליחה? אני לא שואלת אותך מה אני עושה או לא עושה!!!"

In Both HandsWhere stories live. Discover now