---
Odlepil jsem oči od sebe. Pomalu jsem se rozkoukával a zjistil jsem že jsem přikrytý ve vyhřáté posteli. Koukal jsem kolem sebe, jelikož jsem byl zmatený jak jsem se tu ocitl.
Zahlédl jsem jak něco spokojeně dřímá v Jungkookovi posteli. Hodiny vedle něho ukazovaly přesně sedm ráno. Záclony byly zatažené, ale bylo poznat že už se tam lehce rozednívá.
Svalil jsem se zpátky do peřin a pozoroval bílý strop. Přemýšlel jsem o včerejší noci. Byl to Taehyung co mě odnesl do postele nebo zase na mě hrabal Jimin?
Jimin si u mě neudělal moc dobrý obrázek. Je fajn, ale takový ten typ kluka co neví co přesně chce.
Začal jsem se nudit. Převalil jsem se na pravý bok a sledoval postel kousek od sebe. "Jungkooku?" zašeptal jsem. Sundal jsem ze sebe deku a postavil se na studenou podlahu bosýma nohama. Po zemi se válelo něčí oblečení.
Přehopsal jsem to abych se mohl dostat k posteli. Dotyčný neodpovídal a byl celý zakrytý dekou. Vlezl jsem mu do postele a rozkročmo si na něj sedl. Hrábl jsem po peřině a chtěl jí sundat z postele. Jenže dotyčný jí pevně držel.
Slyšel jsem známý smích z pod deky. "Tae!" silou jsem strhl deku dolů. Doopravdy tam ležel Tae a to jen v boxerkách.
"O můj bože!" vykulil jsem oči na jeho dokonalé tělo. Bylo bez chybičky. Sehnul jsem se zpět pro deku a hodil jí na něho. Tae vykoukl z pod deky. Vypadal tak sladce když byl rozespalý.
"Kde je Jungkook?" snažil se vstát z postele, jenže já po něm skočil a svalil ho znova do peřin. Nechtěl jsem aby se mi tu vystavoval polonahý. Tae se silně bouchl hlavou do poličky a já spadl z postele.
"Jinak jsi v pohodě?" mnul si Tae bok hlavy.
"Promiň," koukl jsem se omluvně po Taehyungovi ze země.
Tae mi podal ruku a vytáhl mě k němu na postel. Oči mi pořád padaly na jeho nahou hruď. Tae se protáhl a já byl ještě víc hotový.
"Počkej," koukl jsem se po zemi na oblečení, které nebylo jen Taehyungovo. Po té jsem se koukl zpět na jeho holé tělo. Scháněl se přece po Jungkoovi. Napadla mě jedna hrozná myšlenka na to tady mohli dělat když jsem spal.
Koukal jsem na Taeho jako na svatý obrázek. Tae se jen na mě nechápavě podíval.
"Co se tady dělo po tom co jsem usnul?" ukázal jsem na rozházené oblečení.
"Ježiš ne!" začal se smát Tae a všude chomýtat s rukama. "Nenenene," tikal s prstem na pravo a na levo. "Ani na to nemysli," jeho prst přistál na mých rtech.
Tae ruku sundal "Po tom co jsi mi usnul na klíně, což mimochodem bylo docela roztomilý," začervenal se Tae "Jsem tě odnesl do postele a zabral si Kookieho postel," vysvětloval mi.
"No ještě jsem se před tím svlíkl no," prohodil rukou. "A tamto ostatní nevím co je," ohlédl se za moje rameno.
"Takže mi chceš říct že Jimin a Jungkook někam zmizeli?" vstal jsem a šel urovnat postele.
"Možná šli do školy dřív," pozvedl ramena a při tom ze mě pořád nespustil zrak.
Zastavil jsem se nad slovem škola. Došlo mi že dneska je můj první den školy a měl mě tam dovést Jungkook.
"No jo vlastně, dneska je můj první den školy," řekl jsem zmateně.
"Sakra, co tam vlastně budu dělat, když jsem totální antitalent na hudbu tak i tanec? Akorát se mi všichni vysmějou do obličeje," chytl jsem se za hlavu a sedl na okraj postele. Tae si přesedl vedle mě a vzal mě okolo ramen "Hm," mnul si bradu "Budu tě učit," pousmál se.
ČTEŠ
Orphan ~ BTS cz (Taegi)
FanfictionNaděje sirotka jsou velké asi jako mravenec. Žít život jako v bavlnce? O tom se mu může jenom zdát. - V příběhu je plno smrtí (JESUS TENHLE SHIT UŽ NEČTĚTE DÍK) Cover by: @glitterlisa_