15 + (?)
Speciálně smut díl >:D
enjoy.„Víš o tom, že by sis měl konečně přestat vyčítat tu nehodu?"
Přisedl si ke mě Taehyung, který v ruce držel alkoholické nápoje smíchané i s nějakou jinou tekutinou. Jeden mi podal a já ho s radostí přijal. Už jsem neměl problém se ovládat při alkoholu. Při Taehyungovo kómatu jsem ho vypil dost. Více než je zdrávo a pro člověka pod zákonem velmi nebezpečné.
Seděl jsem uprostřed gauče v nóbl zařízeném domě. Cítil jsem se tu dobře, ale jaksi tu na mě působilo něco negativně. Chyběla tu přítomnost někoho dospělého. Oba dva jsme byli děti bez pozornosti dospělého a tak jsme si mohli dělat, co chtěli. Nic nám nebránilo. Že by mladí a už tak zkažení? Zřejmě.„Víš, měl by sis přestat vyčítat vše, co jsi udělal, odpouštím ti,"
Jeho pěkný zadeček se usadil vedle mě a pozvolna si se mnou ťukl.
„Začněme od znovu. Se vším. Žít šťastně a být opět dobří partneři,"
Řekl až moc vyspěle. Usmál se a napil se ze své sklenky. Začít od znovu? Zamlouvalo se mi to, ale nebyl jsem si jist, jestli ten obrázek mého špatného já někdy spustím z mé mysli. Napil jsem se taktéž ze sklenky a poté ji hned položil na stůl.
„Nejsem si jistý, zda-li dokážu všechny ty špatnosti hodit za hlavu,"
Pověděl jsem krapet sklesle, ale ne natolik abych dokázal někomu z nás změnit náladu.
„Nejsem si jistý, jestli se začne dít něco pozitivního, ale proč to nezkusit, že?"
Odvrátil jsem zrak. Opět jsem se začal cítit divně. Jako bych tohle prožíval celý od znova a jeho oči zabodlé na mé tváři mi dodávali pocit nejistoty. Nedokázal jsem se koukat na jeho nově obarvené vlasy. Měděné, dokonalé a jemné. Chtěl jsem se jich opět dotknout, ale neměl jsem odvahu něco začínat.
„Tak co budeme dělat?"
Přisedl si ke mě blíže aby měl dostatek místa se dostat k mým ústům. Jeho rty byly pořád stejně jemné a sladké jako před tím. Nechal mi oblbnout mozek jeho dokonalostí. Jakou já měl slabost pro něho.
„No tak můžeme si zahrát monopoly"
Navrhl jsem. Tae se uchechtl a maličko se oddálil.
„Každý si pod monopoly představí něco maličko jiného,"
Koukl se mi do očí a jeho dlaň počinula na mé tváři. Jemně mě pohladil a mé srdce začalo bít jako milióny splašených koní.
„Ano Yoongi, myslím si, že je správný čas nato,"
Přiblížil se k mým rtům a lehce se o ně otřel.
„Si zahrát monopoly,"
Vše říkal slabým, rozvášnělým hlasem plné touhy a chtíče. Ztuhnul jsem na místě. Doopravdy je? Dobře, lhal bych sám sobě, kdybych řekl ne. Nedalo se to ignorovat. Mé tělo ho chtělo. Právě teď a tady.
„Přijímám výzvu,"
Jeho tělo se sesunulo podél toho mého, laskajíc mé rty do každého detailu. Ovinul jsem své ruce kolem jeho krku a popojel výše do jeho sametových medvědích vlásků. Konečně jsem se jich dotkl. Byly tak úžasné jak jsem si představoval. Usadil se ve mě tak hřejivý pocit důvěry a klidu.
Jeho ruce se pomalu přesunuly na mé triko, které nadzvedl pár centimetrů vysoko.„Myslím, že tohle potřebovat nebudeš,"
Nadzvedl jsem své tělo, jak on chtěl a jemně mi triko přetáhl přes hlavu. Dostalo se mu výhled na mou nevypracovanou hruď, kterou jsem nenáviděl. Jeho ruce přejely po mé holé hrudi až k bříšku a zpátky. Už jsem ani nebyl moc citlivý. Byl jsem až moc zvyklý na doteky na této oblasti.
ČTEŠ
Orphan ~ BTS cz (Taegi)
FanficNaděje sirotka jsou velké asi jako mravenec. Žít život jako v bavlnce? O tom se mu může jenom zdát. - V příběhu je plno smrtí (JESUS TENHLE SHIT UŽ NEČTĚTE DÍK) Cover by: @glitterlisa_