Tohle je trošku delší díl, přemýšlela jsem že ho rozdělím na dvě části, ale nechám to takhle ^^ Připravte si papu a buďte ready na 4614 slov xD
---MIN YOONGI
Nahmatal jsem jeho jemné ruce okolo mého zpoceného krku. Naše oči se střetly v jedné linii. Vypadal tak šťastně a zároveň sklesle. Jeho oči se jemně zaleskly díky světlům pod kterými šli. Lehce jsme se houpali do rytmu kroků, které se postupně zrychlovali.
Tae si něco zamumlal pod bradu. "Co?" koukl jsem se na něj nechápavě. "Nic, jen tě mám rád," zazubil se starší na dveře, které vedly do prostorné místnosti kde se trénovalo. Letmo jsem se mu pousmál do ruky na pravém rameni. Mé tváře začaly nabírat na jemně nachovou barvu. "Já tebe taky," hlesl jsem do ticha, kde šel slyšet jen náš dech.
Zastavili jsme se před stříbrnými dveřmi, kde se odehrával náš trénink. Starší sjel rukou po mém těle, která mu po té plácla o stehno. Ruku jsem mu jemně nasadil zpět na mé rameno. "Nesundavej jí," našpulil jsem rtíky a vzhlédl mu do očí. V jeho sevření jsem se cítil na tolik v bezpečí. Jeho jemné kroužení bříšky prstů na mém rameni způsobovali elektrické proudění po celém těle. Byl to dokonalý pocit.
"Nemusíme tam jít pokud nechceš," pokynul jsem hlavou směrem k dveřím. Tae se na chvíli zapřemýšlel a zkousl si ret. Sledoval jsem jeho načervenalé rty, které mě nutili k dalšímu polibku. Slintal jsem nad myšlenkou co bych mohl dělat dál.
"Já tam chci jít," vytrhl mě z rozjímání hyungův hlas. "Tak fajn," špitl jsem a otevřel dveře. Tae do mě lehce zaryl nehty. Začala se mu klepat ruka. Ohlédl jsem se na něj, přičemž jsem se otřel tváří o tu jeho.
Chytl jsem Taeho okolo pasu a přisunul si ho blíž abych mu dal jistotu že mu nic nehrozí. Konečně lehce povolil ruku a já se ohlédl po třídě.
Před mými zraky se opět objevila ta štíhlá, asijská blondýnka. Koukl jsem se zpět na Taeho, kterýmu spadl úsměv z tváře. Dívka, tedy teď už spíše žena, vypadala celkem naštvaně. "Padejte si sednout!" rozkázala a ukazováčkem ukázala na naší skupinu. Kluci seděli opřený o zdi a nespustili z nás zrak. Zdáli se překvapený, ale jediný Namjoon byl z nás vysmátý. Jin mu plácl po tváři a něco mu zašeptal. Jeho úsměv se ještě víc roztáhl.
Hodil jsem na něj vážný pohled abych toho nechal. Se starším jsem vykročil a šli si sednout. Plácl jsem sebou vedle Jungkooka a Tae si sedl hned vedle mě. Jungkook se na mě koukl neobvyklým výrazem. "Co?" pozvedl jsem na něj obočí. "Nic," špitnul, očkama po mě přejel a přisunul se blíž k Jiminovi o kterého si položil hlavu.
Všiml jsem si jak Tae opět začal blednout v obličeji. Přejel jsem pravou rukou po jeho ruce, která byla bezmocně opřená o jeho levé koleno. Prsty jsem lehce přejížděl po jeho zápěstí a sledoval jeho žíly. Jemně jsem přejel po dlaní a naše prsty propojil. Chvíli jsem zapřemýšlel jestli to udělat. Pevně jsem jeho ruku stiskl. Ohlédl jsem se na staršího, který na mě vyplašeně koukal. Nemohl nabrat to správné tempo dechu. Letmo jsem se na něj pousmál. Jeho výraz byl tak roztomilý. Jeho okolí pod očima se začala lehce zbarvovat do jemně narůžovělé barvy. Píchl jsem do něho loktem "Jenom kamarádi," mrkl jsem po něm a začal se smát.
Blondýnka tleskla rukama, čímž přiměla všechny kluky aby se na ní podívali. "Dobře děcka, jak jste si asi všimli, dneska tu s vámi nejsou osobní trenéři, ale já. Moje jméno je Lee Chaerin a je mi 24 let," hlásila po celé místnosti a očima pořád hypnotizovala mě a Taeho. Její ohon vlasů za ní vlál a nestíhal brát směry kroků, kterýma chodila sem a tam.
"Dneska si procvičíme práci našich pánví," zakroutila bokami a vytáhla někoho z druhé skupiny. Kluci radostně zajásali a všichni se postavili. Nadržení heteráči, zakroutil jsem očima a ještě víc stiskl Taeho ruku.
Naše skupina byla jaksi po tichu. Hoseok se po chvíli zvedl a otočil se na nás s čertíkama v očích "Budete tu sedět jako pecky, nebo půjdete trénovat?" otočil se na patě a šel k ostatním skupinám. Odpojil jsem ruku od Taeho a rukou plácl o hyungovo stehno, blíže k rozkroku. Zápěstí pořád bolelo stejně, ale budu to muset přežít.
Postavil jsem se nad něj a zkřížil ruce na hrudi. Tae se na mě koukl z pod vlasů. Šlo na něm vidět že se mu nic nechce dělat. Dřepl jsem si před něj a naklonil hlavu. Píchl jsem ho do začervenalé tváře "Medvídku," nadzvedl jsem jeho tvář kde se leskly další slzy "Proč zase brečíš?" zeptal jsem se starostlivě. "Někdy ti to řeknu," popotáhl a postavil se na nohy. Sledoval jsem, jak se zvedá a odchází mezi ostatní. Nechápavě jsem koukl na zeď před sebou a staršího po chvilce doběhl.
* * *
(O dvě hodiny později)
"Sakra," vyjekl Jin a prohnul se v zádech, ve kterých hlasitě křuplo. "Netušil jsem že nám dá tolik zabrat," svalil se na zem a přisál se na tyrkysovou flašku s vodou. Bumbal jako nenasytné malé miminko. Voda stříkala všude okolo, ale jemu to bylo jedno. Hlavně že pil.
Všichni jsme se seskupili kolem něho a pustili se do jídel co jsme měli připravený z domova. Všiml jsem si Taeho, jak mlčky sedí mezi Namjoonem a Jiminem. Měl sklopenou hlavu a držel se za břicho. Svíral se tam v bolestech, ale nikdo si ho nevšímal.
Poznám když je někdo v bolestech, v depresích nebo v úzkosti. Jelikož jsem si tím sám hodně krát prošel. Minulost necháme minulostí. Zajímalo by mě co děje tomu kvítku, co bylo plné života a teď vypadá jako by se v něm něco zlomilo. V jeho očích žhne strach a prosba o pomoc.
"Hej Tae Tae, co ti je?" pronesl Hoseok. Všichni se přestali zaobírat jídlem a koukli na Taeho, který také na ně vykoukl. Vzal jsem si své jídlo a šel jsem si sednout k němu. Jimin mi uvolnil místo abych se mohl posadit. Pohodlně jsem se usadil a párkrát se zavrtěl na místě. Jídlo jsem si položil za sebe. Ani jsem se nenadál a něčí tělo mi leželo v mém klíně.
Lehce jsem nadskočil. "Wohou," otočil jsem se na dotyčnýho. Starší se mi svalil do klína a potichu oddychoval. Nechápavě jsem se koukl na ostatní. Namjoon vypadal jak hrdý taťka. To nás chce tak moc vidět spolu? Jin s Hoseokem si hleděli svého jídla. Jungkook se na nás letmo usmál a sklopil výraz. Viděl jsem jak si jemně skousl ret, když mu Jimin začal přejíždět prstem po páteři.
Shlédl jsem k Jiminovi. Ten si jen prohrábl vlasy směrem na horu, které poté mu zase lehce spadly do obličeje. Všechny jsem přejel do kolečka a zastavil se pohledem na schouleného Taeho v mém klíně. Jemně jsem hrábl do vlasů a začal mu masírovat hlavu. Hýčkal jsem se jeho dokonale jemnými vlasy. Byly jako srst malého koťátka.
"Asi usnul," všiml jsem si po chvilce jak se Jin s Hoseokem na nás koukají. Hoseok měl plánu říct něco dalšího "Já nespím," zahučelo v mým klíně. "Jen mi není dobře," pomalu se zvedal, ale já ho přiměl ať dál leží.
"Tak co máte dneska v plánu?" opřel jsem se hlavou o staršího hlavu a nahmatal jeho tváře. Úplně hořel. Nikdo nic neodpověděl. "Můžeme jít ke mě," špitl starší do mých džínů. Všichni na něj vyjeně koukli a já nebyl pozadu. "Cože?" vyprskl Jungkook radostí. "To myslíš vážně? Jsi si jistý Tae? Nepotřebuješ zavolat pohotovost?" ozval se Jimin, který začal hmatat na jeho čelo a i jeho tělo. Plácl jsem o jeho ruku ať na něj nešahá. Choval jsem jako by to byl můj majetek. Trochu jsem se zastyděl.
"To je super!" prohodil Namjoon s rukama nad hlavou. Všichni vypadali tak šťastně. "Můžete u mě přespat," pronesl mi Tae opět v klíně. Lehce se zavrtěl na znamení že stává. Vzpřímil se a vydechl "Po škole se jde ke mě domů," zazubil se na mě.
"Nechceš snad dělat nějakou gay párty, že ne? Moc dobře víš jak moc jsou Namjoon, Jin a Hoseok hetero," pronesl sarkasticky Jimin s plnou pusou. "Odpusť si ty kecy," zamračil jsem se na něj. "Já taky nejsem gay," ošinul se nad jeho slovy Tae. Nechápavě jsem se na něj koukl. Snažil jsem se navázat oční kontakt, ale vůbec se mi nekoukl do očí. Byl jsem zklamaný. Snažil jsem se předstírat že to se mnou nic nedělá, ale bylo jasný že to na mě šlo vidět.
* * *
ČTEŠ
Orphan ~ BTS cz (Taegi)
FanficNaděje sirotka jsou velké asi jako mravenec. Žít život jako v bavlnce? O tom se mu může jenom zdát. - V příběhu je plno smrtí (JESUS TENHLE SHIT UŽ NEČTĚTE DÍK) Cover by: @glitterlisa_