12. Kapitola - Bratr.

802 85 9
                                    

Že by lehce bradavkový díl? xD

- - -

Byl jsem první co vstal. Jak jinak. Vždycky vstávám první o všedních dnech. Byl pátek a já se těšil jako malý děcko na víkend, který strávím s Taeem. 

Zrovna jsem se oblékal a všechno dělal potichu, abych ani jednoho nevzbudil. Nemohl jsem se vynadívat Taeho zlatý tvářičky. Je krásný když spí a je krásný i když se vzbudí. Já když se vzbudím, tak vypadám jako by mě někdo přejel bagrem. 

Z mého rozjímání nad staršího tvářičkou mě vyvedlo cinknutí mobilu. 

7:25 Namjoon; Přijďte dneska do školy dřív - 8:30. Sraz u školy před bránou~

Zpráva byla do společného chatu. Rychle jsem zamkl mobil a ohlédl se na kluky. Pořád spali zachumlaní v peřinách. Nechtělo se mi je budit, ale musel jsem aby nepřišli pozdě. Ještě když Jungkookovi trvá se vypravit nejméně dvě hodiny. 

Bylo mi jedno že na sobě nemám triko, ale i tak jsem skočil ke Kookovi do postele a začal s ním lehce třást. Jemně jsem mu klepal po tváři. Pořád spal jako miminko "Jungkookie, vstávej," začal lehce kňučet a natáhl na sebe deku.

Povzdechl jsem si "Musíme být u školy v 8:30 kvůli Namjoonovi," řekl jsem potichu a jeho tělo se začala pod dekou převalovat. Jeho hlava vykoukla zpod deky a nepřítomně na mě koukl. "Co ten zase chce?" neochotně se zvedl a šouravým pohybem odešel do koupelny.

Teď už zbýval jen Tae. Tak fajn. Protáhl jsem se a lehce se posadil ke mě na postel. Nechtěl jsem ho budit nějakým šťoucháním nebo skákáním po jeho těle. Vlastně se mi ho nechtělo vůbec budit. Byl na to až moc roztomilý a tak nevinný. Jakoby se mu nic nestalo. 

Vytáhl jsem palec a lehce mu přejel po jeho tváři. Má tak jemnou pleť. Jemnější než nějaká holka. Dobře se o sebe staral, ale zarazil jsem se nad jeho okem. Buď jsem si toho nevšiml a nebo se to udělalo přes noc. Měl oko celé oteklé a zmodralé. 

Jak mu to někdo může udělat. Ničí mě ta myšlenka na včerejšek. Ta myšlenka na to, že měl Taeho někdo jiný než já, mě uvnitř doslova užírala. 

Rychle jsem zahnal myšlenky a vrátil se opět k hyungovi tvářičce. "Nos jako zvoneček," špitl jsem a lehce ho ťukl do nosu. Zabavil jsem se jeho obličejem. "Rty sladké jako třešničky," přejel jsem mu po spodním rtu a sledoval jak Tae potichu oddychuje. "Tváře koťátka," pousmál jsem se nad tím. 

Rozhodl jsem se, že ho nechám ještě trochu prospat, tak jsem se chystal zvednout, ale ucítil jsem jeho ruku pevně sevřenou na mém zápěstí. "A co ještě?" řekl rozespale, přičemž ani neotevřel oči. Bože, on mě slyšel. Připadal jsem si trapně. "A prdelka děťátka," snažil jsem se trochu uvolnit, tak jsem k němu opět hupsnul. 

"Dobré ráno, náš sir Kim Namjoon se rozhodl udělat sraz v 8:30, je mi líto, že musím probouzet mého medvídka ze spánku," řekl jsem důstojně a on se začal smát. Snažil se dostat do sedu, což mu očividně dělalo problém. Jakmile se dostal do sedu tak se na mě otočil a konečně otevřel oči. Oči silně od sebe rozlepil a jedno oko měl díky monoklu lehce přihmouřený. 

Naklonil se ke mě pro polibek. Uprostřed jeho cesty jsem ho zastavil s ukazováčkem na jeho rtech. "Nemám vyčištěný zuby," našpulil jsem rty. "To je mi jedno," hlesl a naše rty spojil. 

Po chvilce se odtáhl, ale ne tolik abych necítil jeho dech na mém obličeji. Koukali jsme si z očí do očí. Jeho ruce se ocitly na mém pasu, přičemž mě lehce šimral. Vykulil jsem oči, když jsem si vzpomněl že jsem bez trika. Nikdy mě moc bez trika neviděl, jelikož jsem se taky schovával podobně jako Tae.

Ihned jsem si zakryl své prsa rukami a odvrátil od něho pohled. Nevím k čemu mi je to zakrývání prsou, když stejnak žádné nemám a také nejsem holka, ale inu, reakce. 

"Hej, možná nemám svaly jako kulturista, ale pro mě si dokonalý, takže svoje tělo nezakrývej," sundal mi ruce z mých prsou a donutil mě se na něj podívat. Pousmál jsem se "Konečně někdo, kdo má rád moje tělo," přemýšlel jsem nahlas. Tae se pousmál a já od něj opět odvrátil pohled. 

Jeho rty se opět objevily na těch mých a jeho jazyk chtěl víc. Dovolil jsem mu vniknout do mých úst. Začal jsem spolupracovat. Všechno se najednou kolem mě vyplo a já si to začal vychutnávat. Slastný pocit už jen z polibku. Kdyby aspoň trochu tušil, co se mnou dělá. 

Jeho ruce se začaly lehce posouvat výš a já se začal kroutit, jelikož to lehce lechtalo. Jeho větší dlaně se lehce položily o mé prsa. Přestal jsem ho líbat a lehce vzdychl do tváře. "Tak už jsem našel tvojí slabinu," škodolibě se pousmál. Ano. Prsa a bradavky jsou možná moje nejcitlivější místa na těle. 

Dlaně vyměnil za ukazováky a lehce začal kroužit kolem mých bradavek. Skousl jsem si ret abych nevydal ani jednu hlásku. Pevně jsem stisk víčka k sobě a odvrátil pohled neznámo kam. 

Proč to dělá. Nevím jestli vybouchnout slastí nebo se rozbrečet jako malý děcko. "Nech toho," chytl jsem ho za zápěstí, ale jeho prsty pořád fungovaly. Nemohl jsem se skoro hýbat, takže mi ani nešlo mu v tom zabránit. "Tae prosím," snažil jsem se najít správný rytmus dechu. Byl jsem schopný se klidně udělat jenom jeho doteky. 

"Tae," škemral jsem, prosil jsem, ale on nepřestával. Naopak si to vychutnával. Jak si to sakra může vychutnávat po tom, co ho někdo znásilňoval. Kdybych byl v jeho kůži, tak se bojím vůbec být s někým v kontaktu bez ohledu na to, jak jsem si s tím člověkem blízký. 

"Pr-roč m-mi t-to dě-l-láš?" snažil jsem se ze sebe dostat smysluplnou větu. To co ze mě vycházelo už ani nebyly steny, ale něco skříženého s kočičími a kozími zvuky. 

"Hyung sakra!" zvýšil jsem hlas po něm a on přestal "Děláš jako by se ti to nelíbilo," začal se smát a odtáhl se ode mě. Nechtěl jsem dělat zatím žádné intimnosti. Zatím ne. Až bude vhodná chvíle a nikdo nebude doma. Možná pak.

"Co se tu děje?" vběhl do pokoje Jungkook a trochu se mě zlekl. Hned jsem se zakryl "Vážně se přede mnou schovávat nemusíš. Oblíkáš se přede mnou každý den," protočil oči a šel se také převléct.

Tae po mě hodil jeho triko. Nechápavě jsem ho vzal do ruky a koukl po něm. "Dneska si vezmeš moje triko," přehraboval se v tašce a dělal si outfit na dnešek. Začal jsem po něm lehce přejíždět nosem jestli nenajdu nějakou stopu Taeho pachu. Sice mám Taehyunga u sebe snad každý den, ale jeho vůně je tak příjemná, že se jí nemůžu nabažit. "Je jen dvakrát nošený," všiml si mě Tae a já nenápadně přestal fetovat jeho triko. 

* * *
"Takže, mám tu dvě obálky, jednu z konkurzu a druhou z vyšetřování," ukázal nám Namjoon dvě obálky stejné velikosti. "Netušil jsem že vyhodnocení bude tak brzy," řekl překvapeně Jimin. Mě spíše zajímala ta druhá obálka "Bohužel, tahle obálka z vyšetřování je jen pro jednoho člena z nás," přejel nás všechny pohledem. Obálku podal mě a já na něj vykulil oči "Proč mě?" oddálil jsem se od obálky a přejel si Namjoona zrakem. "Já nevím. Dali mi to dneska ráno na policii a že to mám předat tobě," pokrčil rameny a obálku mi vrazil do ruky "A taky musím dodat, toho násilníka ve dvě ráno odchytli a jelikož je plnoletý, tak jde za mříže," pousmál se Namjoon a hodil očko po Taehyungovi. "Byl jsem u toho. Bylo divný, že se k tomu přiznal a ještě divnější bylo.. Že se podobal na Yoongiho" všechny oči se přesunuly na mne. 

Však mi ani za mák nebyl podobný. Snažil jsem se zachovat chladnou hlavu a obálku otevřel. 

Potichu v hlavě jsem četl co se tam píše;

Bla bla bla 
*Shoda testů DNA - Min Yoongi*


Ještě jednou jsem si to radši přečetl, jestli jsem náhodou to třeba nepřečetl špatně. Nepřečetl. Vyhrkly mi slzy do očí. "Ne," hlesl jsem a snažil se zahnat slzy, které se draly na povrch. "Ne, kurva, ne. Ne. Ne. Ne!" hodil jsem papír na zem a silně ho zadupal a odběhl k nejbližšímu stromu.

Udělalo se mi mdlo. Chtělo se mi zvracet. Sevřel se mi žaludek a já se rukama opřel o kus dřeva, co vycházel z půdy. Snažil jsem se v klidu dýchat, ale nešlo to. Takže on je vlastně můj bratr. Nemůže být. Určitě se stala někde nějaký chyba. Kdybych měl bratra, tak si to pamatuju. 

Jak naivní. Však si nepamatuju ani vlastní rodiče. 

"Yoongi?" přiběhl ke mě Taehyung s papírem v ruce. On si to přečetl. Neměl ale tak překvapený výraz z toho jako já. Spíš měl překvapený výraz ze mě. "To bude dobrý," stoupl si ke mě a vzal mě za ruku. "Jsou tady kluci," pokynul jsem hlavou po nich, ale i tak jsem Taemu pořád koukal do očí. "Já myslel, že chceš aby to věděli. Možná teď udělám hloupost, ale nechci aby ses trápil," přitáhl si mě za pas a chytl mě za zátylek. 

Nebránil jsem se a věděl jsem, jak kluci zpovzdálí celý dění sledují. Chtěl jsem něco říct, ale Taeho rty se objevili na mých rtech. "Tae," hlesl jsem když se ode mě oddálil. Tae se na mě usmíval a tím mě donutil skoro zapomenout na všechno špatný. Hodně mě ovlivňuje.

"S Yoongim jsme oficiálně spolu," řekl tak nahlas aby to kluci slyšeli a propojil naše prsty. Oficiálně? My snad byli někdy neoficiálně? Málem jim spadla čelist až na zem. Bylo vtipný to sledovat. 

Všichni vypadali šťastně až na Jimina. Jungkook do něho píchl loktem a optal se ho co se děje. Ztratil se mu úsměv z tváře když mu došlo proč se Jimin tak tváří. Ale mě to pořád nedocházelo. Jeho pocity se prý od tý doby co jsem tu já hodně míchají a prý se hodně změnil. Musím přijít na to co mu je, jelikož mě už nebaví to sledovat. 

- - - 

Tak tu prozatím máte kratší díl C:
Docela nezvyk u mě, co? 
Ne, jen nechci aby to vyšlo zase na 4 000+ slov :D
Strašně mě baví psát "sexy" scénky mezi Taeem a Sugou.. >u< Přeci jenom.. není to tak oblíbený/známý ship v BTS :3
A nebojte, napíšu povídky ještě na dost neobvyklých shipů C: (Hooodně neobvyklých >:D)
Ale až budu mít čas, sotva mám čas a náladu na tuhle FF
-
Došlo mi, že jsem nikdy nenapsala One Shot, takže to asi zkusím
Inu za pokus nic nedám :D

Jen nevím kdy to všechno, co mám napsané, zveřejním :D


Orphan ~ BTS cz (Taegi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat