Natalia:
... Chwyciłam dokumenty i zerwałam się z łóżka podażając w strone pokoju Macaulay'a. Nawet nie pukałam tylko weszłam. Rzuciłam mu akta przed twarz i z oburzeniem zapytałam :-Co to do cholery ma być?
-Ale co ?-zapytał zdezorientowany całą sytuacją.
-To! Spójrz na te akta i przeczytaj mi ich nagłówek!-byłam wściekła, jeszcze chwila i bym wybuchła !
Macaulay posłuchał, wziął kartki w dłonie i zaczął czytać :
-,,Małoletnia gwiazda kultowych komedii ,, Kevin sam w domu" Macaulay Culkin molestowany przez Michaela Jacksona"-skończył czytać i zanim zdążyłam znów się na niego wydrzeć, odparł:
-To są kłamstwa.
Popatrzyłam na niego złowrogim spojrzeniem i z ogromną złością zapytałam :
-Niby jak to udowodnisz ?!
Macaulay uśmiechnął się , jak gdyby nigdy nic się nie stało. To już było bezczelne ! Skrzywdził tak wspaniałego człowieka i jeszcze się z tego śmieje ? No jakaś porażka ! Ale to nie koniec , chwilę później miałam ochotę zapaść się pod ziemię.
- Jesteś prawniczką tak ?-zapytał dalej się uśmiechając, nie rozumiałam tego więc zwyczajnie odpowiedziałam zgodnie z prawdą :
-Tak.
-I to niby najlepszą ?-dopytywał tak jakby coś wiedział. Postanowiłam dalej odpowiadać , dalej z arogancją:
-Nie niby, tylko jestem. Każda sprawa , którą prowadziłam kończyła się sukcesem z mojej strony.
-A czytasz wogóle akta ?
Byłam jakaś nie swoja , zdezorientował mnie tym pytaniem . To było oczywiste, że czytam akta inaczej nie mogłabym poprowadzić sprawy. Nie miałam pojęcia do czego zmierza. Pokiwałam lekko głową na znak , że nie wiem o co mu chodzi i oznajmiłam:
-Nie rozumiem .
Macaulay znów się zaśmiał , wręczył mi akta i stuknął palcem w miejscu gdzie mam czytać. Mój wzrok powędrował na notatki z wypowiedzią aktora.
,,Nigdy tak nie powiedziałem. Sam o tych rewelacjach dowiedziałem się z telewizji. Byłem wtedy w domu , kiedy zadzwonił do mnie kolega i powiedział żebym włączył wiadomości gdzie nadaje CNN.
Nie mogłem w to uwierzyć , że oni mówią o mnie takie rzeczy i że wogóle mogą myśleć w ten sposób. Nikt nawet nie zapytał mnie czy to prawda. Michael to dobry człowiek, bywałem i bywam dalej w jego posiadłości i w żaden , ale to żaden sposób nie zachowywał się w stosunku do mnie i innych dzieci nie stosownie. Jeszcze raz powtarzam , że te wszystkie pogłoski na temat mój i Michaela są kłamstwem. "- wypowiadał się Macaulay Culkin.
Sąd uznał , że skoro sam rzekomo poszkodowany wszystkiemu zaprzecza , rozpatrywanie sprawy jest zbędne i wniosek oskarżenia wnoszony ze strony prokuratury jest oddalony przez Sąd Najwyższy. "Po przeczytaniu notatki z tamtej rzekomej sytuacji zrobiło mi się tak głupio , że wbiegłam tutaj jak jakaś wariatka i zaczęłam wydzierać się na Macaulay'a nawet nie czytając wcześniej raportu w aktach. Przez chwilę wpatrywałam się jeszcze w zapisane kartki , miałam ochotę zapaść się pod ziemię poprostu zniknąć. Z rozmyślania o moim idiotycznym zachowaniu wyrwał mnie głos blondyna.
-Hej , wszystko w porządku?
Podniosłam głowę , chciałam coś powiedzieć ,ale nie mogłam , czułam jak słowa zaciskają mi się w gardle. To było okropne, zebrałam wkońcu nieco odwagi i wydukałam:
CZYTASZ
Po Drugiej Stronie Medalu /MJ
FanfictionDwa złote dzwoneczki, wręczone niegdyś na zgodę. Na lśniącym łańcuszku zawieszone, miały symbolizować więź nad wyraz silną. Jednak medalion zawsze dwiema tarczami lśni, która okaże się tą prawdziwą? Michael Jackson, światowej sławy piosenkarz zatru...