R6

524 69 31
                                    

...Spojrzałam w jego głebokie brąz oczy i dalej ze łzami zapytałam:
- Michael?
-Tak ?- odparł również wpatrując się w moje oczy.
- Czy ty mi wybaczysz ?

Michael:
Zapytała czy jej wybaczę. To było oczywiste:
- Księżniczko-uśmiechnąłem się i postanowiłem potrzymać ją w chwili niepewności.
-Oczywiście, że Ci wybaczam. Jesteś dla mnie wszystkim. Całym moim światem, życiem. Chętnie bym Cię teraz pocałował , ale gdy to przerwę to zapomnę co miałem dalej mówić.

Roześmiała się , to był najpiękniejszy widok na świecie.

- Naprawdę? -zapytała mnie z tak wielką nadzieją w oczach , aż było widać jak mocno jej zależy.

-Skarbie, oczywiście... No więc na czym stanąłem? Ah , zapomniałem, ale to w pewnym sensie dobrze.

-Dobrze?-cichutko szepcząc odparła.

- Tak kochanie, bo teraz mogę szybciej Cię pocałować.

Bez zastanowienia zatopiłem się w jej aksamitnych ustach. Pocałunek z moją Natalią był cudowny !
Delikatnie złapałem ją za plecy i powoli przyciągnąłem do siebie.
Poczułem , że przeszedł po niej wtedy mały dreszczyk . Ale chyba jej się podobało , bo ani myślała się odemnie oderwać.
Zaplotła swoje gładkie ręce na mojej szyji , głaszcząc miękkimi opuszkami palców moje plecy .
Teraz to mnie przeszedł mały dreszczyk emocji. Jej dotyk... sprawiał coś takiego... Magicznego! Jakbym był zupełnie w innym świecie. Nagle nasze wargi rozłączyły się, znów patrzyłem w jej piękne, czekoladowe tęczówki.

-Kocham Cię mój Dzwoneczku.-wyznałem to w końcu. To znaczy po raz drugi, bo za pierwszym razem zemdlała i nic z tego nie pamięta. Nie mam jej tego za złe , a wręcz przeciwnie, bo w końcu mogłem ją pocałować .

- Ja Ciebie też mój Piotrusiu. - po tych słowach wtuliła się we mnie jak nigdy do tąd. To nie był jakiś tam przyjacielski przytulas. To było uczucie , poczułem je , było takie niesamowite.

- Pamiętaj jesteśmy w Nibylandii, a tu wszystko jest możliwe- wyszeptałem do jej uszka. Uśmiechnęła się , nie widziałem , ale czułem to.

Po chwili leżeliśmy razem na tym ogromnym łóżku. Natalia spoczywała na moim prawym barku , rysując palcem wzorki na mojej klatce piersiowej. Cisza. Zapadła niezręczna cisza.

Przerwał ją dzwonek telefonu. Nie miałem najmniejszego zamiaru go odbierać. Przestał dzwonić , na chwilę, bo zaraz znowu zaczął.

- Odbierz.-usłyszałem zachrypnięty głos Natalii.

-Nie mam takiego zamiaru.-odparłem.

-Michael! To może być coś ważnego!-próbując udawać powagę zaśmiała się i wskazała na brzęczącą komórkę.

-Noo...Dobraa...-mozolnie sięgając po telefon odebrałem.

-Tak Frank ?

-Michael ? Jesteś w Neverland? -zapytał z ogromną nadzieją w głosie.

-Tak jestem , a co się stało ?-wstałem z łóżka i wyszedłem do salonu za ścianą.

Natalia:
To najgorszy i najszczęśliwszy dzień mojego życia ! Michael odwzajemnia moje uczucia. To cudownie!

Zachwycałam się w myślach . Nagle do pokoju wszedł Mike.

-Miałaś rację księżniczko, to coś ważnego . Mam konferencjię.-nie był z tego zbyt zadowolony , ja z resztą też.

-No to leć bo się spóźnisz, a tego bym nie chciała.-uśmiechnęłam się szeroko.

- Tak ? -zapytał złośliwie , ale z żartem.

-A tak.-odparłam.

Siedziałam dalej na łóżku, Michael podszedł i ukucnął koło niego.Położył swoje ciepłe ręce na moich policzkach i powiedział:

- Jak wrócę to obejrzymy razem jakiś film dobrze?

Z uśmiechem odparłam :

-Dobrze.

-Okej. Muszę już iść.

Gdy Michael miał już wychodzić zdążyłam jeszcze go zatrzymać.

-Michael! -wykrzyczałam , a on stanął i odwrócił się.

-Tak ? -usłyszałam ten cudowny głos.

-Kocham Cię -odpowiedziałam bez dłuższego zastanowienia.

Mike uśmiechnął się szeroko i odparł:
- Ja Ciebie też.

Wyszedł i zamknął za sobą drzwi. Mi pozostało tylko czekać na niego. Byłam tak zmęczona tymi wszystkimi wrażeniami , że postanowiłam się zdrzemnąć. Położyłam się i momentalnie zasnęłam.

******************************
HEJ HEJ HEJ !
Trochę krótki , ale mam nadzieję, że się spodoba.
Dziękuje wam , że jesteście.
Dziękuje za to , że czytacie, głosujecie i komentujecie.
Ten rozdział z dedykacją dla AniaParisJackson . Dzięki , że jesteś kochana !
Kolejny rozdział pojawi się za 25 wyświetleń i 7 gwiazdeczek.
Proszę zostawcie w komentarzach swoje opinie to dla mnie bardzo ważne i motywujące. ;)
Pozdrawiam !
Buźka ! :)
Z góry dziękuję:

Wasza Daria765

Po Drugiej Stronie Medalu /MJOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz