Vic
Maria Kelly... DE Maria Kelly...
Snel verbreek ik de verbinding, trek mijn muren op en trek mijn hand los van Crystal.
"Vic.." Zegt ze zachtjes en ze kijkt me aan. Ik sta op en loop de kamer uit. Als ik hoor dat Xav en Zed me achterna komen zet ik het op een rennen. Ik ren naar buiten het bos in. Ik merk hoe mijn familie contact probeert te leggen via telepathie maar ik scherm me af en ren door. Maria Kelly, De dochter van Daniel Kelly.. Ze heeft geholpen Sky te ontvoeren, haar te manipuleren.. ze heeft geprobeerd onze familie kapot te maken.. En ze is mijn soulmate..Maria
Geschrokken kijk ik mijn cel door. Victor Benedict.. De FBI agent.. de reden dat ik hier in dit krot zit.. is mijn soulmate? Ik sta op als een bewaker langs me cel komt. "Mag ik even buiten een luchtje scheppen?" De man knikt en ik wordt meegenomen naar buiten. Sinds ik hier ben heb ik noch mijn vader noch mijn broertje Sean niet meer gezien. Het bevalt me eigenlijk prima al voel ik me enorm eenzaam. Af en toe krijg ik eens een brief van mijn vader maar daar blijft het bij. Buiten moet ik in een rijtje rondjes lopen. Ik denk na over wat me net is overkomen. De stem in mijn hoofd voelde zo goed. Ik voelde als een droom die snel veranderde in een nachtmerrie. Ik heb hem zoveel te vertellen. De jaren lange manipulaties van mijn vader, het gedwongen huwelijk met Fabiano Toscane. Natuurlijk is veel ook mijn fout. Ik heb Sky mee ontvoerd. Ik heb haar ouders om de tuin geleid. Ik zit hier terecht en dat weet Victor ook. Ik voel me zo anders nu ik mijn soulmate heb gevonden. Ik dacht niet dat ik ooit spijt zou krijgen voor wat ik heb gedaan maar ik schaam me enorm nu. Ik heb zoveel spijt.. maar wel of geen spijt.. hij zal me echt niet komen halen.
De bewaker neemt me mee naar binnen maar niet naar mijn cel. Ik begrijp er niets van, waar brengt hij me heen. We lopen naar een kamertje en ik ga zitten en krijg een brief voor mijn neus.
"Van wie is die?" vraag ik aan de bewaker
"Daniel Kelly" is het korte antwoord van de man en hij laat me alleen met de brief achter in het kamertje. De laatste post die ik heb gehad van mijn vader was een kranten artikel over een ontvoerd meisje in Denver. Ik kijk naar de brief en open hem.Lieve Maria,
Hopelijk heb je kunnen nadenken over het artikel wat ik je laatst heb gestuurd. De ontvoering van een jong meisje genaamd Elena. Zoals je misschien al had gedacht heb ik Jason en Milan opdracht gegeven voor de ontvoering.
Onze advocaat is bezig met ons vrij te krijgen maar we hebben een brief ontvangen dat het verzoek is afgewezen. De reden hiervan was een aanklacht van de heer Victor Benedict. Uiteraard laat ik ze hier niet mee wegkomen. Elena is ontvoerd omdat zij veel om gaat met de Benedicts. Zodra ze haar hebben gevonden ligt er een verassing voor ze klaar.
Over precies 1 week mag ik je komen bezoeken dan praten we verder.
Groeten, je vaderIk lees de brief 2x over en ik voel me ontzettend misselijk. Victor.. mijn soulmate.. is in gevaar. Ik ren naar de deur en begin er hard op te slaan. De deur gaat open maar het is te laat, ik braak over de schoenen van de bewaker en zak op de grond. Ik moet contact maken met Victor.
Terug in mijn cel ga ik op bed liggen en concentreer me.
Victor?
Ik wacht even maar krijg geen antwoord.
Victor Benedict?
Ik voel hem dan in mijn hoofd
Wat wil je van me Kelly?
Ik zucht, dit was wel een beetje te verwachten. Ik moet met je praten.
Ik moet helemaal niets, we mogen dan wel soulmates zijn maar jij bent wel de laatste persoon waar ik samen mee zou willen zijn.
Ik merk dat hij het contact wil verbreken. Ik weet meer over Elena Jefferson.
Het blijft even stil en ik wacht af.
Wat hebben jij en die smerige broer van je gedaan? Waar is ze!
Ik weet het niet Victor, ik kreeg een brief van mijn vader. Hij heeft opdracht gegeven voor haar ontvoering.. Victor ik verlies de connectie, alsjeblieft geloof me! Over een week precies komt hij naar mij toe om verder te praten voor die tijd wil ik je dingen laten zien.. Alsjeblief Victor.
Ik ben over 2 dagen bij je. Als dit een grap is zorg ik er voor dat je nooit meer een grap kan maken.
De verbinding verbreekt en ik kijk uitgeput voor me uit. Ik voel tranen opkomen maar ik vecht er niet tegen en val huilend in slaap.Vic
Ik zit tegen een boom aan en kijk verward om me heen. Maria weet over Elena . Ik weet niet waarom maar ik geloof haar. Ze klonk oprecht en bang. Snel sta ik op en loop naar huis. Het is midden in de nacht en ik verwacht dat iedereen ligt te slapen. Ik loop naar binnen maar merk dat ik mij vergist heb. Yves is nog wakker.
"Vic! Waar zat je? Wat is er gebeurd?"
"Sst, niet zo hard" Ik zucht "Ga zitten dan vertel ik het"
Ik ga zitten aan de keuken tafel en Yves gaat tegenover me zitten.
"Ik heb contact gehad met mijn soulmate, het is Crystal gelukt."
Yves kijkt verheugd op "Dat is geweldig!"
"Nee.. dat is het niet.. Mijn soulmate is Maria Kelly" Ik kijk Yves aan en ik zie de schrik in zijn ogen. "Dat is niet alles, Maria weet meer over Elena jefferson. Morgen neem ik een vliegtuig naar haar toe om te kijken wat ze te zeggen heeft"
"Ga je alleen?" Vraagt Yves
"Eigenlijk wou ik aan jou vragen of je mee wilde gaan. En Phoenix ook"
"Ik ga Phee niet in z'n gevaar brengen. Ik wil mee maar Phee blijft hier"
Ik kijk hem aan "Je weet dat ze je niet alleen laat gaan, Ik heb jou hersenen nodig en Phoenix' gave. Daarbij heeft ze meer ervaring als wie dan ook als we het over criminele savanten gaan hebben."
Yves zucht "Oke, maar als het te gevaarlijk wordt gaat Phee weg. Einde discussie"
Ik knik en sta op om naar bed te gaan. "Zeg het tegen niemand."
JE LEEST
Changing Maria
Roman d'amourWanneer Victor Benedict op zoek gaat naar zijn soulmate met behulp van Crystal blijkt niets wat het lijkt. Alles in zijn leven zou veranderen als hij verkeerde keuzes maakt. Ondertussen probeert zijn familie de vermissing van de dochter van een goed...