Maria
Maria!! Hoor ik Vic in mijn hoofd roepen en dan hoor ik een schot. Ik schrik en opeens vliegt er een deur open en Milan duwt me weg en ik val voorover op de grond en kijk snel om. Zed en Will komen naar binnen rennen. Dan realiseer ik me dat het schot niet uit deze kamer kwam maar dat Victor of Fabiano het schot heeft gelost en ik wil naar de deur rennen maar Milan slaat me weg. Zed en Will nemen het op tegen Sean en Milan en mijn vader blijft rustig zitten. Will krijgt een harde klap tegen zijn hoofd en valt neer. Sean en Milan grijpen samen Zed en kunnen hem met veel moeite onder controle houden. "Laat ze gaan! Je hebt mij, hun heb je niet nodig!" Roep ik naar mijn vader. Ik kijk om naar Will die bewegingloos op de grond ligt en net als ik naar hem toe wil rennen komt Sky binnen gerent.
Zed is woedend. "Sky! Ga weg hier nu!"
Ik kijk om en mijn vader richt ineens zijn pistool op Sky.
"Kijk eens aan wie we daar hebben. Het kleine Engelse meisje. Eindelijk mijn wraak voor dat grapje in Las Vegas."
"Sky!!" roept Zed in paniek en hij probeert zich los te trekken. Ik sta snel op en ren naar Sky en geef haar een flinke duw. Precies dan hoor ik weer een schot en een brandende pijn bij mijn rechter borst en ik val naast Sky op de grond. Ik probeer te kijken maar zie alleen maar bloed. De brandende pijn breid zich verder uit en ademhalen wordt steeds moeilijker.
Sky pakt mijn hand. "Het komt goed Maria, hij is weg, het komt goed we brengen je zo snel mogelijk naar een ziekenhuis."
Zed bekijkt de wond. "Ik moet hem dicht drukken Maria, sorry." Ik kan me niet goed concentreren op zijn woorden maar ineens voel ik druk en een enorme pijnscheut raast vanaf mijn borst door mijn hele lichaam en ik gil. Mijn lichaam wordt zwaarder en ademhalen wordt moeilijker en moeilijker. "Maria!" hoor ik ineens roepen en ik herken de stem, Victors stem. Vanuit het niets zie ik hem bij me staan en Xav is er ook ineens en ik hoor ook vreemde stemmen.
Victor? Snik ik via Telepathie
Rustig Maria, je wordt zo naar het ziekenhuis gebracht het komt goed.
Ik hoor de twijfel in zijn stem en sluit mijn ogen weer.
Het doet z'n pijn..
Ik weet het liefje, ik hou van je Maria.
Ik glimlach met veel moeite en dan wordt alles zwart voor mijn ogen.Vic
Ik druk Fabiano tegen de muur "wat wil je van haar?"
Hij grijnst maar geeft geen antwoord en ik duw hem nog een keer hard tegen de muur. "Wat wil je met Maria!?"
"Ze is goed in bed he Victor, ze is bloedmooi, wat denk je dat ik wil."
Ik geef hem een harde stomp in zijn gezicht en zijn neus begint te bloeden.
"Ze wil jou niet, is dat niet duidelijk?"
"Ik haar wel en daar gaat het om Victor Benedict. Een meisje als Maria moet je hard aanpakken. Ik kan haar geven wat ze nodig heeft. En zij geeft mij wat ik nodig heb."
Ik druk mijn pistool tegen zijn hoofd. "De wereld zou zoveel beter af zijn zonder jou Fabiano Toscane."
Hij grijnst. "Je hebt het lef niet om te schieten."
Ik klik de beveiliging eraf. "Dat zullen we nog wel eens zien, je zal niet de eerste zijn."
Hij kijkt me aan en ik zou zo graag die grijnst van zijn gezicht slaan.
Ineens hoor ik Maria in me hoofd. Maria!! Roep ik terug.
"Heeft ze jou wel eens echt goed verwend in de slaapkamer? Kan ze goed he.. Jou handen overal op haar prachtige lichaam.. god wat heb ik dat gemist. Ze gilde altijd van genot.. of misschien was het geen genot.. naja boeit me eigenlijk ook niet. Het was keer op keer heerlijk. "
Dat was de druppel. Ik sla hem hard met zijn hoofd tegen de muur en hij zakt op de grond. Ik doe een stap achteruit en richt mijn wapen weer op zijn hoofd. Zodra ik de trekker overhaal duwt Trace mijn arm een andere kant op en de kogel beland in de muur.
"Victor!" roept hij kwaad en ik kijk hem boos aan en zie dan me ouders achter hem staan. "Waar ben je mee bezig man! We doen dit niet via deze weg."
Ik kijk hem aan en dan naar Fabiano. "luister naar je grote broer Vic. Ik krijg haar toch wel."
Ik ga door mijn knieën zodat we elkaar goed in de ogen kunnen kijken.
"Ik ben jou echt helemaal zat weet je dat?" ik haal hard uit en hij valt bewusteloos neer.
Trace heeft ondertussen al zijn collega's van de politie gebeld en ze nemen hem mee.
Mijn moeder kijkt geschrokken naar me. "Je bloed Victor."
Ik heb inderdaad een wondje bij mijn oog. "dat is niet erg mam het gaat wel echt waar. Waar is Maria?"
"Zed en Will zijn bij haar."
Vanuit het niets hoor ik een schot. Het komt uit een andere kamer en ik ren die kant op. Trace en Xav volgen me direct.
Ik zie Maria bloedend op de grond liggen. "Maria!" Sky en Zed zijn bij haar en verderop zie ik Will liggen. Hij beweegt niet en Trace haast zich naar Will. Ik ren naar Maria en kijk naar haar. Ze heeft een schotwond. "Zed wat is er gebeurd?!"
"Daniel Kelly wou Sky neer schieten maar Maria duwde haar aan de kant en werd zelf geraakt. Hij is gevlucht met Sean en nog een jongen."
Met tranen in mijn ogen kijk ik wat Zed en Xav doen voor Maria. Xav kan haar niet helen, haar rechterlong is doorboord door de kogel.
"Wat is er fout gegaan?" vraagt Zed. "we hoorde helemaal niets door de zender."
Ik kijk hem verbaast aan. "Jullie hoorde ons niet?"
Hij schud zijn hoofd. "Yves heeft de bewakingscamera's nagekeken die in de straat hangen en hij zag dat Kelly s 'morgens al het gebouw in liep. Om die reden zijn we naar binnen gekomen."
Ik kijk weer naar Maria en ondertussen komen de ambulance broeders binnen en Maria wordt meegenomen. "ik ga met haar mee."
"Vic? Wat ging er fout." Dringt Zed aan.
Ik zucht. "Ze was haar verlovingsring vergeten af te doen." Zeg ik dan en loop dan snel met de broeders mee naar de ambulance.
JE LEEST
Changing Maria
RomanceWanneer Victor Benedict op zoek gaat naar zijn soulmate met behulp van Crystal blijkt niets wat het lijkt. Alles in zijn leven zou veranderen als hij verkeerde keuzes maakt. Ondertussen probeert zijn familie de vermissing van de dochter van een goed...