Bugün öğlene doğru uyandım. Uyandığımda saaf 12:00 dı. Andaç gelmeden hemen hazırlanmalıydım.Hemen gardrobumun başına geçtim. Kış daha gelmemişken şortlarımın keyfini çıkarmalıydım. Bu yüzden siyah mini şortumu giydim. Üstümede siyah salaş bir kazak giydim. Siyah spor ayakkabılarımı giydim ve aynanın başına geçtim. Saçlarımı salaş bir örgü yaptım. Çanta taşımayı sevmediğim için paramı ve kulaklığımı şortumun cebine koydum. Tam telefonumu elime almış çıkacakken telefonum çaldı. Andaç arıyordu.
"Alo"
"Prensen hazır mısın? Ben geldim kapıdayım"
"Hazırım iniyorum"
"Tamam bekliyorum"
Hemen aşağı indim tam çıkacakken abimle karşılaştık.
"Nereye prenses"
"Dışarı çıkıyorum"
"Kiminle"
"Andaçla"
"Nereye gideceksiniz?"
"Bilmiyorum ki gezeriz sinemaya falan gideriz"
"Sen bu aralar bu çocukla fazla mı vakit geçiriyorsun?"
"Hayır abiciğim hem abartma Andaç sadece arkadaşım"
"Hayır Andaçla arkadaş olman sorun değil seni de mutlu ediyor belli ama sen benim herşeyimsin paylaşamam öyle herkesle kıskanırım"
"Kıskanç abim benim boşuna kıskanma kıskanılacak bir şey yok hadi ben kaçtım"
"Tamam prensesim dikkat et kendine"
"Sende"
Abimle vedalaştıktan sonra dışarı çıktım. Kapının önünde arabasına yaslanmış siyahlar içinde sigara içen Andaç'ı gördüm. Bu görüntü bana üç sene önceyi hatırlatmıştı hayatımın daha da kararmasını sağlayan o korkunç günleri. Şimdilik bu düşünceleri aklımdan def ettim ve Andaç'ın yanına doğru ilerledim.
"Sen sigara mı içiyordun?"
"Evet"
"Daha önce seni hiç içerken görmemiştim"
"Senin yanında içmedim hiç ondandır"
"Anladım"
"Hazırsan gidelim"
"Evet hazırım"
Andaç sigarasından son bir nefes aldıktan sonra yere atıp ayağıyla ezerek söndürdü. Sonra arabaya bindik ve yola çıktık.
"Nereye gidiyoruz"
"Sürpriz"
"Böyle çikolatalar sürprizler falan alıştırma beni. Hep isterim sonra"
"Ben de hep yaparım cadı"
Birlikte güldükten sonra sessizliğimizi koruduk. Müzik dinleyerek geçirdiğimiz uzun yolculuktan sonra bir dağ evinin önünde durmuştuk. Arabadan indik.
"Burada ne yapacağız Andaç?"
"Birazdan görürsün meraklı cadı"
Andaç bagadan bir piknik sepeti çıkarıp benide belimden tutarak eve doğru yönlendirdi ve kapıyı açtı. Birlikte eve girdikten sonra Andaç sepeti yere bırakıp deri ceketini çıkardı o sırada gözleriyle beni süzüyordu.
"Kumaş tasarrufu mu yapıyorsun Eda?"
"Anlamadım"
"Diyorum ki şortunun geri kalanını koymayı unutmuşlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR (Siyah Serisi~1~)(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilAndaç için Arya Bayan Karışık Arya için Andaç Bay Ego Dışarıdan bakıldığında birbirleriyle zıt iki karakter gibi görünselerde içlerinde yaşattıkları karakterler birbirinin aynı.İkisininde sorunları,karanlık geçmişleri ve güven problemleri var. Andaç...