LÜTFEN SONUNA KADAR OKYUN :)
Aklımdan binlerce VEDA kurgusu geçti,binlerce düşünce.Ama en sonunda birine karar verdim.ZOR'a en çok yakışacak olanına.Karanlığın içinde aydınlık barındıran bir VEDA oldu.En başından beri olduğu gibi.Karanlık kırıldı ve yerini aydınlık aldı.Belki çok klişe olacak ama her güzel şeyin bir sonu vardır.ZOR'un da bir sonu vardı.Ve ben,biz o sona geldik.Ama fark ettiyseniz bu bir final değil bu bir VEDA.Yani anlayacağınız bir gün çat kapı upuzun bir özel bölümle gelebilir ve sizi mutlu edebilirim.Bu olasılık çok yüksek.Çünkü en başından beri defalarca kez söyledim ve şimdi de söylüyorum ZOR benim için çok özel bir kurgu ve ZOR'dan öyle kolay kolay kopamam.O yüzden özel bölümlere şimdiden hazır olun.Belli bir zamanı yok ama çok yakında gelecek ve sizi gülümseteceğinden eminim.Gelelim bir diğer konuya.Yani kitabın sonuna.Bir yerde okumuştum mutlu son kitabı nerede bitirdiğinle alakalıdır diyordur.ZOR da ise mutlu son nereden baktığınızla alakalı.Hüzünlü ve mutsuz bir son gibi dursa da aslında mutlu son detaylarda saklıydı.Mesela Arya ve Andaç evlendi bir oğulları olacak.Belki VEDA çok hüzünlü oldu ama inanın bana onlar mutlular.Hep ne dedim.Ne olursa olsun deniz gözlü adamla ruhu kırık kızın hikayesi mutlu son olacak ya da sonsuz bir mutlulukla yaşayacaklar.Ve inanın bana öyle oldular.Zaten detaylara saklanmış mutluluğu bulduğunuz da anlayacaksınız :)Ve sizler beni okuyan,bana destek olan sadece okuyucu değil ayrıca bana arkadaş kardeş gibi olan sizler.Sizlere çok teşekkür ederim.Kimine göre az kimine göre çok bir okuyucu kitlem var.Sayınız kaç olursa olsun sizlerle çok mutluyum.Oylarınızla,yorumlarınızla desteklerinizi hep belli ettiniz.Bunun için çok teşekkür ediyorum.Hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum.Yanımda olan olmayan destek olan olmayan herkese çok teşekkür ediyorum.Ve inanın bana bir kişi okurken de bin kişi okurken de ZOR'dan vazgeçmedim.Çünkü desteğinizi hep hissettim.Bana hep destek oldunuz.Ben Andaç'ı Arya'yı diğerlerini mutlu sona kavuşturdum.Umarım ZOR'u okurken sizi de mutlu sona kavuşturmuşumdur.Benim için bu hikaye boyunca mutlu son neydi diye soracak olursanız;Eğer sizlere umut olabildiysem,eğer sizleri mutlu edebildiysem,içinizde ki siyahlara biraz da olsa beyaz sıçratabildiysem işte benim için mutlu son demektir :)
DİP NOT;ZOR boyunca yanımda olan siz canımın içi okuyucularıma ve birtanecik yazar arkadaşlarıma teşekkür ederim.Onlar da hep yanım da oldular.İyi ki varlar onları da çook seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR (Siyah Serisi~1~)(TAMAMLANDI)
Novela JuvenilAndaç için Arya Bayan Karışık Arya için Andaç Bay Ego Dışarıdan bakıldığında birbirleriyle zıt iki karakter gibi görünselerde içlerinde yaşattıkları karakterler birbirinin aynı.İkisininde sorunları,karanlık geçmişleri ve güven problemleri var. Andaç...