***Aşka Kavuşan Yıldızlar***

1.7K 97 1
                                    

                                                                         Andaç'ın Anlatımından

Hayatımın kesinlikle iki dönüm noktası olduğuna inanıyorum.Asya'nın ölümünden sonra ve Arya hayatıma girdikten sonra.Aryadan önce kızlarla duygusal anlamda bir şey yaşamazdım.Sadece ihtiyacımı gideri arkama bakmazdım.Aşık olacağımı hiç düşünmezdim zaten aşka da inanmazdım.Asya hep ''Aşk beklenmedik bir anda seni bulacak'' derdi.Haklı da çıktı.Aşka inanmayan ben ilk görüşte aşık olmuştum.Yeni okulumda müdürün odasında kayıt işlemlerim halledilirken içeri giren kıza sırılsıklam aşık olmuştum.İlk başta onun da tanıdığım diğer kızlar gibi olduğunu düşünmüştüm ama o beni şaşırtmıştı hem de fazlasıyla.Tavırlarıyla,duruşuyla,bakışıyla farklıydı o.Müdürün odasında söylediğim egoist laflara sessiz kalacağını ya da hayran olmuş bir şekilde bana hak vereceğini düşünmüştüm.Ama o hiç beklemediğim bir şey yaptı.Bana bir güzel laf sokup ağzımın payını verdi.Hem de fazlasıyla sert bir şekilde.İşte ilk o zaman anlamıştım farklı olduğunu ilk o zaman fark etmiştim kalbimin ritmini değiştirdiğini.Onunla çok uğraştım ama o hep bana cevabımı verip beni terslerdi.Hiç gülmüyordu,çok konuşmuyordu,insanlarla iletişim kurmuyor,kendini insanlardan soyutluyordu.Tamamen farklıydı.Diğer kızlar gibi kendini beğendirme çabası yoktu,süsten ve açık renklerden uzak duruyordu.Diğer kızlar gibi boya küpü değildi.Aksine hiç makyaj yapmazdı ama buna rağmen çok güzeldi.Mavinin en eşsiz tonuna sahip gözleri,küçük burnu,güzel öpülesi dudakları.Kalemle çizilmiş gibiydi.Her ayrıntısı özenle çizilmiş gibi.Gerçek olamayacak kadar güzeldi.Buna rağmen sertti,soğuktu,kendinden asla ödün vermiyordu.İnsanlardan özellikle erkeklerden uzak duruyordu.Onu çok iyi gözlemlemiştim.Ona sırılsıklam aşık olmuştum.Evet ben nefes kesici güzelliğe sahip ulaşılması zor kıza aşık olmuştum.Kalın duvarlar örmüştü duygularına.Ben de tek tek yıkacaktım özenle ördüğü duvarlarını.Başarmıştım da.İlk kez müzik odasında dans ettiğimizde yaşamıştık ilk yakınlaşmamızı.Sonra onu düşmekten kurtardığımda bir anlık afallaması yüzünden buzlar koyamadığı gözlerine bakmıştım ve ben o duvarların arkasındaki kıza kesinlikle ulaşacaktım.Müzik yarışmasını kazandığımızda ona sarılmıştım.İlk başta karşılık vermese de sonra o da bana sarılmıştı.Ve ben Asyadan sonra ilk defa bir kıza sarılmıştım ve Asya'nın yanındaymışım gibi huzurlu hissetmiştim.Huzur verici bir kokusu vardı.Daha sonra onu uçurumun orada gördüğümde nefes alamadığımı hissettim.Kalbimin durduğunu.Asyayı da aynı yerde kaybetmiştim ve aşık olduğum kızı da kaybedemezdim.Kalbimin yeniden canlanmasını sağlayan kıza daha kavuşmadan kaybedemezdim.Ne ara koştum ne ara onu uçurumdan çektim bilmiyorum.Sonra bağırarak ağlamaya başlamıştı.Bilmiyordu ki onun akıttığı her göz yaşı canımı yakıyor.Neden diye sormuştu bana.Neden yanımdasın?Bende o anın duygu karmaşasıyla aşkımı itiraf etmiştim.Sonra zaten olanlar oldu.Bana bilmediğin şeyler var demişti ben de öğrenmek için yanında kalmaya karar vermiştim.Ona aşıkken onunla arkadaş olmayı teklif ettim.Evet bu başta çok canımı yaktı ama sonra düşündüm yanımdaydı ve gerisinin bir önemi yoktu.Sonra yaşadıklarımız ise rüya gibiydi.Bana gülmesi,benimle mutlu olması,sarılmamız,masum ama etkili öpücüklerimiz,birbirimize dair özel anlar paylaşmamız.Her şey mükemmeldi ama hala sakladığı,sakladığım gerçekler vardı.Bugün yanında Savaşı gördüğümde hem şaşırmış hem de öfkelenmiştim.Ve artık aklımda soru işaretleri istemiyordum.Bana gerçekleri anlattığında artık tamamen ulaşmıştım ona.Haklıydı Edaya değil buzdan duvarlar ardındaki gerçek Aryaya ulaşmıştım.Geçmişi beni şaşırtmıştı ama asla ona olan aşkımı etkilemezdi.Geçmiş işte adı üstünde.Değiştirilemezdi.Geçmişe takılı kalanlar asla tam anlamıyla yaşayamazlardı.Beklediğim an buydu.Onu artık tamamen tanımıştım.Arya'yı tanımıştım.Ve artık onunla arkadaş olmak istemiyordum.Onun sevdiği adam olmak istiyordum.Ona bilerek soğuk davranmıştım.Ondan uzaklaştığımı düşünmesini sağladım çünkü bugün yapacağım sürprize daha çok şaşırmasını istedim.Anlayacaktı.Aslında ondan uzaklaşmadığımı aksine daha çok yakınlaşacağımı anlayacaktı...

ZOR  (Siyah Serisi~1~)(TAMAMLANDI)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin