Chapter 4

4K 254 5
                                    

- Co powiecie na to, by w środy był taki czas dla nas i mogłybyśmy spotykać się na jakiś maraton filmowy - wpadła na pomysł Dinah
- Ja w to wchodzę - odezwała się Lauren - Mogłybyśmy spotykać się co środę u każdej z was na przemian
- U mnie chyba nie da rady. Moja ciocia ma dzieci i pewnie się nie zgodzi. - wyjaśniła Camila
- To nic. A jak z wami? Może być? - zapytała Dinah patrząc na Ally i Normani
- Pasuje - odpowiedziały razem
- Więc w najbliższa środę zapraszam was do mnie - uśmiechnęła się Lauren na co dziewczyny się zgodziły

- Przyjdziecie jutro na mecz ? - zapytała Camila
- Będziesz grać?
- Tak - odpowiedziała
- Nie macie pojęcia jak ona dobrze gra - wyznała Lauren - Jest niesamowita na boisku.
- Widziałaś jak gra? - zapytała Normani
- Tak. Dwa dni temu, gdy nie mogliście do mnie przyjść. Poszłyśmy na boisko - wytłumaczyła Lauren
- Po tym jak musiałam wcześniej wyjsć ? - zapytała Dinah - Muszę to zobaczyć
- Wcale dobrze nie gram...  - stwierdziła nieśmiało brunetka
- Dobrze? Grasz niesamowicie dobrze - krzyknęła Lauren na co Camila uśmiechnęła się
- O której ten mecz ? - zapytała Ally
- O 15.  - odpowiedziała im.

*

Dziewczyny postanowiły spotkać się przed stadionem. Na trybunach było tyle ludzi, że stwierdziły, iż lepiej narazie tam nie wchodzić dopóki nie zbiorą się całą grupą.
Gdy wszystkie juz się odnalazły, natychmiast udały się na trybuny, gdzie wypatrzyły najlepsze miejsca i zajęły je.

- Niech już zaczną grać. Chce zobaczyć Camz - westchnęła podekscytowana Lauren.
- Spokojnie Lauren- zaśmiała się Ally widząc jak dziewczyna ciągle obserwuje murawę z podekscytowaniem.

Minęły dwie minuty a na murawie pojawiły się drużyny. Drużyna, w której była Camila wyszła jako pierwsza, a ich strój piłkarski był koloru czarnego. Następne drużyny, które wyszły zaraz po gospodarzach były kolory niebieskiego i żółtego.

Jako pierwsza grała drużyna czarnych, w której była Camila i miała grać przeciwko drużynie Niebieskich.
Po pierwszej połowie żadna z dziewczyn nie strzeliła żadnego gola do przeciwnej bramki, lecz w drugiej połowie, Niebiescy trafili bramkę gospodarzą.

- Cholera... - Lauren odwróciła się do Dinah tupiąc nerwowo.
- To nic. Zaraz się odegramy - odpowiedziała jej dziewczyna.
- O kurczę - odezwała się Ally - Patrzcie tylko na to! - krzyknęła ,wskazując na Camilę, która odebrała piłkę zawodniczce z przeciwnej drużyny i kierowała się w stronę bramki.

Dziewczyna swoimi unikami omijała każdą zawodniczkę i tym sposobem była coraz bliżej celu. Po kilku sekundach Camila wślizgiem kopnęła piłkę, która uderzyła w siatkę bramki. Widownia krzyczała.

- Taaak! Camz! - krzyknęła Lauren wstając z miejsca  - Udało ci się!
- Mila! - krzyknęła Dinah ciesząc się z trafionego gola.
- O ja... to było niesamowite - odezwała się Normani, klaszcząc w dłonie.

Po kliku następnych minutach nie strzelono żadnej bramki, piłka tylko turlała się z jednej drużyny do drugiej, a Camila siedziała na ławce w celu odpoczynku.
Zostały 2 minuty do końca meczu. Brunteka weszła na boisko i usłyszała jak kilka dziewczyn krzyczało jej imię. Gdy się odwróciła dostrzegła Lauren, Ally, Dinah i Normani. Dziewczyna uśmiechneła się i powędrowała w stronę piłki, gdzie inna zawodniczka podała ją w jej stronę. Gdy tylko miała piłkę pod nogami, ruszyła w stronę bramki. Widownia wykrzykiwała Camili nazwisko.
Dosłownie kilka sekund przed bramką, gdzie znajdowała się brunetka, podbiegła dziewczyna z przeciwnej drużyny i sfaulowała Camilę, która przewróciła się na murawę. Po chwili rozniósły się dwa sygnały. Pierwszy sygnał strzelonej bramki, a drugi końca meczu.
Dziewczyny z drużyny podbiegły do Camili i pomogły jej wstać po czym wysciskały ją. Widownia szalała. Drużyna pomogła dziewczynie zejść z boiska, ponieważ sama nie była w stanie tego zrobić z powodu bólu kostki.
Następny mecz rozgrywać miała drużyna, która wygrała z drużyna Żółtych.
Camila mimo bolącej nogi, grała w kolejnym meczu. Brunetka strzeliła jednego gola w pierwszej połowie, a jej koleżanka drugiego tuż pod koniec drugiej połowy. Po skończonych meczach Czarna drużyna zeszła do szatni a na murawie rozgrywał się mecz między Żółtymi a Niebieskimi.
Na koniec były rozdawane nagrody za pierwsze miejsce oraz za Najlepszą Zawodniczkę z każdej drużyny.
Pierwsze miejsce zdobyła drużyna koloru Czarnego, a nagrodę za Najlepszą Zawodniczkę zdobyła Camila.
Drugie - drużyna Niebieska, trzecie - Żółta.

Hear The Silence || Camren [PL] 🌈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz