Prolog

2.2K 55 4
                                    

"-Cum ai putut sa-mi faci asta? Te urasc din tot sufletul meu! " Tipam eu cu ochii in lacrimi.

"-Imi pare rau! Prima oara m-am imbatat si ea se dadea la mine. Nu stiam ce sa fac , Ali! "

"-Da, sigur te si cred. Cum naiba ai putut sa imi faci asta? Nu ai nici putin de umanitate? În timp ce eu ma luptam cu viata, tu... Tu... "

"-Ti-am zis ca imi pare rau! Ce naiba vrei sa fac ca sa ma crezi?"

"-Sa nu ma mai cauti niciodata! Sa ma lași dracu în pace! " Am spus eu strigand tare si dupa am plecat de langa Christian. Nici nu mai vroiam sa il vad. Șiroaie de lacrimi deja isi facuse aparitia pe fata mea.

"-Dar eu te iubesc! " Striga el in urma mea. Ma iubește pe naiba! 

Deci inca nu imi venea sa cred ce am auzit de la siliconata aia de Marie. Cum a putut Christian sa isi bata in tot timpul asta joc de mine? Cat de proasta am putut sa fiu.
Cand am ajuns acasa, direct in camera mea m-am dus. Trantind toate usile pe care le deschideam. M-am pus in pat si plangeam in timp ce ma gandeam la toate momentele acelea in care eu si Christian eram impreuna. In tot acest timp in care eu sufeream el isi facea de cap cu cine apuca. Doamne cat de fraiera am putut sa fiu! Dintr-o data usa se deschise :

"-Ali, poti te rog sa imi spui ce s-a intamplat? De cand ai venit esti nervoasa si plangi. E vorba de Christian? " ma întreabă mătușa.

"-Da matusa, totul e despre el, din vina lui! Eu pentru el am fost doar o marioneta! Acum poti te rog sa ma lasi singura?! "

***
Si acesta este prologul. Ce credeti ca i-a facut Christian lui Alison?
Urmatorul capitol il pun maine. ♥♥
Scuze pentru eventualele greseli gramaticale.

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum