După ce am ajuns acasă am făcut un duș fierbinte și m-am dus la dulapul cu haine, hotărându-ma cu ce sa ma îmbrac. Pana la urma aleg o rochie roșie-visinie, un plic negru și niște pantofi de 17 cm negrii. După ce mă îmbrac, îmi întind parul cu placa și m-am dat cu rimel și putin luciu. Și gata. M-am uitat la ceasul de la telefon și am văzut că este ora 8 și 43 de minute. Zayn ar trebui sa ajungă din minut în minut.
Am coborât scările , primind un mesaj de la Zayn ca ajunge în 2 minute. Deodată se aude soneria, ma duc la ușă și o deschid, văzând un Zayn îmbrăcat într-o cămașă albă, niște pantaloni tăiati negri, parul ciufulit.
"- Arăți... Wow. " zice el, eu râzând auzind cuvintele pe care le spusese.
"- Sa știi că m-am străduit. " zic eu ironica.
"- Tu ești frumoasă oricum. " zice el în șoaptă, dar auzindu-l. " Hai în mașină. " continua el, deschizându-mi portiera masinii.
Imediat cum am ajuns la club, ne-am dat jos din mașina lui și Zayn a plătit biletele paznicilor de la intrare. Ne-am dus spre zona VIP, văzându-i și pe ceilalți : Liam, Niall , Louis, Tyler, Harry, Alexander, Britney și... Oh, nu. CHRISTIAN și Marie. Cineva să-mi dea cu ceva în cap..
Am încercat să îmi păstrez calm și să nu saar la gatul lui Zayn și să-l omor ca nu mi-a zis ca o sa vina și "porumbeii " ăștia. El și-a împreunat mana cu a mea, mergând din ce în ce mai aproape de ei.
Ne-am așezat pe canapeaua roșie, eu lângă Zayn și Niall. Ok...
După ce Zayn ne-a anunțat că se duce sa ia băuturile, eu am rămas tăcută, tot vorbeau despre nu știu ce doar eu tăceam."- Și.. Ce-ai mai făcut draguto?! " ma întreabă pe mine Marie. Eu ma uit la ea întrebătoare , văzând că mâna ei e pe coapsa lui Christian, iar el nu făcea nimic. Ce ai vrea sa ii facă? Sa îi dea mana la o parte? Eventual o ia de mână și se duce sus! Conștientă proasta. Ok.. Pana și conștiința a început să râdă de mine.
"- Bine Barbie. " îi răspund eu sec.
"- Cineva nu este într-o dispoziție bună. " zice ea. Respiră. Respiră, Alison.
"- Marie, las-o în pace! " zice CHRISTIAN. Wow, domnul-nesuferit a zis ceva.
"- Dar ce-i iubire? Ti-ai amintit de existenta ei? Aseară ai cam uitat-o. " zice ea râzând. Eu închinându-mi ochii.
"- Uite ce e Barbie. Nu te mai lauda atâta că ti-a tras-o pentru ca nu e primul nici ultimul care o face. Dacă încerci cumva sa o rănești pe Ali, afla ca ea e cu cineva. " spune Britney uitându-se cu un zâmbet de milioane la mine. Eu ma uit la ea uimita.
"- Hei lume. Am adus băuturile. " zice Zayn punând băuturile pe masa.
"- Zayn, nu-i asa ca Alison e iubita ta? " îl întreabă Brit pe Zayn, făcându-i cu ochiul pe ascuns, dându-i de înțeles că este un fel de teatru. Nu mi se pare o idee prea buna. Pe cine mint eu?! Mi se pare o idee îngrozitoare.
"- D-da. " se bâlbâie Zayn.
"- OOo, cineva l-a uitat repede pe domnul Blake. " intra și Niall în joc. Ce au baietii astia? Și Britney?
"- Aham... " zice CHRISTIAN uitându-se lung la mine.
După ce am băut câteva shot-uri ne-am dus pe ringul de dans și am dansat. După câteva dansuri am simțit nevoia să mă retrag, simțind că îmi vinea sa vărs. M-am dus repede la baie, tinandu-mi parul, vărsând tot afara. După ce mă spăl pe fata, aud ușa de la baie deschizându-se. Ma întorc și o văd pe Marie cu un zâmbet șiret pe fata ei de scorpie blonda ce e.
"- Off, micuței Alison îi este rău?! " na badjocora ea. Ea fiind în fata mea, blocându-mi calea, am împins-o din calea mea.
"- Pe cine crezi tu ca împingi mucoaso? " zice ea furioasa.
"- Lasă-mă dracu' în pace. Numai de tine n-aveam eu chef acum. " îi zic eu.
Ea vine mai aproape de mine și se uită îndelung la mine.
"- Auzi draguto, ori ești gravida? Știi, asta chiar ar fii un clișeu prea mare. Adică, eu sunt cu Cristian și tu cu Zayn. Ce zici, Zayn va fii un tată vitreg bun? " nu am mai putut auzi mai multe și i-am tras o palma.
"- Cine naiba te crezi tu să-mi spui tu mie asta? " tip eu la ea.
"- O sa regreți palma asta. Jur! " zice ea și pleacă din baie.
Starea de greata își face din nou apariția, eu vomitând din nou. A gândesc acum la cele spuse de Marie. Adică, ar fi ceva? Am făcut dragoste cu Christian de 2 ori. Și niciodată nu s-a protejat. Ar fi o opțiune. Nu! E prea absurd. Nu se poate.
Ies din baie după ce îmi retinsez machiajul și mă întorc la prietenii noștri. De data asta ma pun lângă Britney. Tot ceilalți au mai băut, dar eu m-am oprit din băut. Nu mai vreau sa vomit din nou. Nu e chiar asa plăcut.
Era ora 4 dimineața. Niciun băiat nu era treaz, deci nu putea niciunul sa ma ducă acasă. Perfect! Eu m-am dus într-o cameră de sus singura. Cu greu am nimerit una goala, fără cupluri sau nu care făceau sex. Am nimerit peste 2 dar asta e. Se mai întâmplă. Hahaha.
M-am pus în patul din acea camera, fiindu-mi somn, încercând să adorm. Cand aţipisem și eu, aud ușa camerei deschizându-se. Ma întorc repede sa vad cine a intrat, sperând să nu fie un drogat beat . Dar e și mai rău. Era CHRISTIAN.
"- Nu dormi? " m-a întrebat el.
"- Nu! " îi zic eu sec.
"- De ce faci asta? " ma întreabă el.
"- CHRISTIAN, e ora 4 dimineața. Chiar nu am cheful necesar sa ma cert cu tine. "
"- Nu vreau sa ma cert cu tine. Vreau sa vorbesc. Atât. "
"- Bine atunci. Zi ce vrei să-mi zici. "
"- De ce făci asta? "
"- Eu?! Eu ce fac, Christian? "
"- Știu că nu ești cu Zayn. De ce tot minți?! "
"- Și cu ce ma rog mint eu? "
"- Zici ca ești cu ala doar ca sa ma enervez eu. "
"- Nu totul este despre tine. Nu mai fii egoist și lasă-mă în pace. Dacă tot ma crezi o curva, lasă-mă să îmi îndeplinesc meseria. "
"- Știi că nu am vrut sa spun asta atunci! "
"- Ba nu. Chiar asta ai vrut sa zici. Cu toate ca știi foarte bine ca tu ești singurul cu care m-am culcat tot tu ești cu gura mare. Acum te rog sa ieși naibii din camera și să mă lași să dorm că sunt moarta de somn. "
El iese din camera, nescotand nicio vorba. Am pus iar capul pe perna, încercând să adorm. După puțin timp, am văzut că lumea viselor ma chema.
♡♡♡♡
Key hey! Am încercat să pun capitolul acesta în seara asta. Știu că nu e reușit, dar mâine e ziua mea și de câteva zile sunt cu capul în nori :)) . Zilele astea nu cred ca o sa pot sa postez. O sa încerc. Dar nu știu.
Scuze pentru greșelile gramaticale. ♥
CITEȘTI
Între ură și iubire
Novela JuvenilAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...