După ce m-am trezit mi-am făcut repede rutina mea de dimineață și n-am îmbrăcat în niște blugi albastru și o bluză neagra. După ce m-am pieptănat , telefonul meu a făcut un sunet, semn că am primit un mesaj. Când îl deschid vad ca este de la Christian care îmi spune că ajunge aici în 15 minute.
Îmi pun în geantă mea neagra 2 caiete, 1 pix, portofelul și telefonul și după aceea mă îmbrac în geaca mea de blugi și mă încalt în adidașii mei negrii și ies afara. Când ies afara din casa, observ ca el a ajuns. Intru în mașină lui și mă aplec sa îl sărut. El răspunde repede la sărut, adâncindu-l mai mult. Imediat îi simt mana pe coapsa mea stângă. Deodată îi suna telefonul. Rupe sărutul și îi respinge persoanei respective. După ce pornește mașina sa plecam la liceu, persoana respectiva iar suna. Ma uit la telefonul lui și văd că persoane respectiva era "M". Cine e "M"? Sunt foarte sigură că este o prescurtare. Tot drumul spre liceu, îi mai suna încă de vreo 3 ori telefon, dar el l-a ignorat de fiecare data.
Odată ajunși în parcare de la liceu, ne-am dat jos amândoi din mașină și ne-am tinut de mana. Am intrat în clădire și am intrat în clasă d-nului Weaster. El s-a pus în bancă de lângă mine, normal. După putin timp, au intrat și Marie și târâtoarele ei. Marie când m-a văzut a început să zâmbească malefic. Ce are fata asta? E nebună? Cred ca da.. Nici nu știu de ce am intrebat. Ea și cu o catea de-a ei se pune în spatele nostru. Eu și Christian le ignorăm complet. După ce mai am vorbit cu Christian putin, el ma sărută apăsat. Eu îi răspund la sărut, ca de obicei. Când deodată aud din spate :
"- Aveti grija sa nu va inghititi." spune prietena lui Marie. Când mă uit la Miss Bitch era încruntată. Ușa de la clasa se deschide și pe ea intra profesorul Weaster.
***
După ce oră a trecut, eu și Christian ne-am dus la cantina. După ce ne-am așezat la masă găștii noastre, aud iar telefonul lui Christian ca suna. Cine l-o fi sunând asa insistent? Britney se uita la mine cu coada ochiului, văzând că sunt enervată.
După ce am mâncat, Christian a mai primit un apel, dar de data asta nu am mai suportat și i-am zis eu nervoasa :
"- Răspunde dracu' la telefonul ala ca nu mori. "
"- Nu mai tipa ca descreierata! " spune el.
"- Dacă vreau să tip, tip. Răspunde-i lui "M" sau cine dracu' te suna. Telefonul ala al tău, m-a futut la creieri la cat a sunat. " îi spun eu.
Ceilalți se uitau la noi ca la circ. Nu ziceai nimic.
"- Iubito, ma faci gelos pe un telefon. El te-a futut, eu nu. " zice el amuzant. Eu de nervi ma ridic de la masa și plec spre baie. Ignoram strigătele lui Christian. Simțeam că explodez de nervi. Am intrat în baie și acolo dau de Marie. Perfect, persoana potrivita la locul potrivit. Îmi spun eu ironica.
"- Alison, poti sa îi spui fostului tău să îmi răspundă la telefon? " na întreabă ea.
Stai ce? Fost? De când? Deci ea era "M". Normal, "M" de la Marie. Cum de nu mi-am putut da seama?
"- Ce? Eu încă sunt cu el. De unde pana unde este el fostul meu? " o întreb eu.
"- Pai ma gândeam că v-ați despărțit după ce... " spune ea dar se oprește.
"- După ce, ce? " o întreb eu.
"- După ce m-am culcat cu el aseară. " îmi spune ea.
"- Ce? " tip eu la ea.
"- Chiar nu știai? Îmi pare rău că ai aflat asa. " îmi spune ea și pleacă și mă lasă singura în baie. Ma pun iar jos și încep să plâng. Doamne ce am meritat sa pățesc asta? Ma ridic și îmi șterg eu repede și mă uit în oglindă și îmi jur în mintea mea ca nu voi mai varsă nicio lacrima din cauza lui Christian. Nu o sa mai permit sa își bata joc de sentimentele mele. O sa fiu puternica, sau măcar o sa încerc.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Roman pour AdolescentsAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...