Cap. 3 - Săruturi și..adevărul

1.3K 45 3
                                    

Vreau sa va spun ca acest capitol o sa fie doar din perspectiva lui Christian . ♡♥♡♥♡
Peste 2 saptamani:

Christian P.O.V

Imediat ce am ajuns acasa am facut mi-am facut un dus lung, si dupa aceea m-am imbracat cu niste pantaloni negri stramti si rupti in genunchi si dupa am urcat in Ferrari-ul meu negru si, in mai putin de 10 minute am ajuns la faimosul club " CIELO" . Astazi este vineri, deci, ar merge o noapte alba cu vreo puicuta de pe aici. Inainte sa intru in club am dat mana cu badiguarzii de la usa, noi cunoscandu-ne la cat de des vin pe aici. De vreo saptamana nu am mai trecut pe aici, cred si eu, cu rasfatata aia de Alison, doamne, fata aia imi da batai de cap. Ea nu se lasa usor, are ambitie fata, dar ce pot sa zic, oricat de enervanta e, tot o sa ajunga in patul meu. Nu pot nega ca nu e buna, adica, fata asta ma excita numai cand ma atinge, cand ma priveste cu ochii ei stralucitori...doamne Christian, la ce te gandesti tu... e doar o fata ca oricare..

Imediat ce m-am dus la bar, m-am asezat pe un scaun si am zarit o fata bruneta, cu o fusta mini , roz bombon si cu o bustiera de aceiasi culoare pe care scria cu negru " provoaca-mă! " . Avea pe buze un ruj strident, de un rosu deschis, si niste forme de invidiat.
'Am dat lovitura!' Mi-am spus in gand. Cand vroiam sa ma duc spre ea sa o agat, mi-a atras atentia o fata satena care se indrepta spre bar , care era imbracata intr-o rochie neagra pana la jumatatea coapselor , cu spatele gol niste tocuri de vreo 12 cm negrii, si avea parul pe spate usor undulat . Era insotita de o fata.

Am lasat-o balta pe bruneta aceea focoasa, acum tinta mea e satena aceea . Am plecat spre ' tinta mea ' si tot " din greseala " am dat peste ea, astfel scapandu-si iPhonul pe jos. M-am lasat in jos sa ii iau telefonul si dupa aceea i-am zis:

"- Imi pare asa de rau ! Ce face o fetita asa focoasa singurica pe aici? " spun eu cu un zambet pervers. Deja imi faceam visuri erotice cu ea .

"- Christian?! " spune ea nesigura pe sine. Ma uit mai atent la ea si dupa imi dau seama ca este Alison. Cum am putut sa o compar cu una din tarfele de pe aici? Inocenta ei se vede de le Polul Sud, si un orb poate vedea inocenta ei.

"- Alison? Ce cauti aici? " spun eu sperand sa nu imi dea o palma pentru acele cuvinte.

"- Pai sunt cu niste prieteni, dar asta nu te intereseaza! Acum ce-ar fi sa sarim la partea cand tu iti faceai ganduri erotice cu mine, nestiind ca sunt eu, acum 3 minute? " zice ea putin revoltata.

"- Iubito, eu imi fac ganduri perverse cu tine la scoala, dar amite intr-un club de noapte, cand esti imbracata asa de provocator? " zic eu ranjind pervers. Dupa vrea 2 secunde de liniste ea ridica mana sa imi dea o palma dar eu i-o prind de incheietura inainte ca palma ei mica si fragila sa faca impact cu fata mea.

"- Ali, ti-am zis vreodata cat ma exciti cand vrei sa pari dura sau cand tipi la mine?! Eeh...nu cred, uite ca ti-o spun acum. "

"- La dracu' , Christian, vin si eu o data la nu stiu cat timp intr-un club de noapte si dau de tine. Acum ce mai urmeaza, sa te gasesc in cada mea. " spune ea putin iritata.

"- Mai bine spuneai direct ca vrei sa ma vezi gol. Nu-i nimic, se rezolva. Dorinta-i reciproc. " spun eu incercand sa o enerven mai tare.

"- Esti imposibil! Cum naiba te suporta Zayn? Nici nu vreau sa stiu! Esti asa un ..." nu apucase sa termine ca o intrerupsem eu

"- Stiu , stiu, sunt sexi, frumos , atragator.. etc. "

"- Nu! Vroiam sa spus ca esti un ipocrit crezand ca intre noi o sa se imtample ceva! " Nu am mai stat nici 3 secunde si am sarutat-o bland si usor.
Ce m-a uimit mai tare a fost ca mi-a raspuns la sarut, adancindu-l mai mult. Eu am ranjit in sarut. Doamne mai am putin si explodez, ce imi poate face fata asta! I-am pus mainile pe fese iar ea si-a pus mainile la ceafa mea. I-am cerut permisiunea sa adancesc si mai mult sarutul, ea normal ca mi-a dat acordul, astfel ajungand sa ii explorez gura.

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum