Cap. 50 - "Nu,nu! Te iubesc!"

313 8 2
                                    

Cand a oprit motorul  am coborat amandoua din masina.  Abia atunci mi-am dat seama unde m-a adus draga mea prietena,  la un club.  Ma intorc cu fata la ea si ma uit la ea cu o fata gen ' Pe bune?  La un club de noapte.. ziua? '

"- Ce te uiti asa la mine? Acum facem rezervări pentru diseară si dupa mergem sa ne pregătim. " zice ea si imi face cu ochiul.

"- Brit, numai de club nu am eu chef acum. Nu vreau sa vin diseară si sa ma distrez, vreau doar sa stau in pijamalele mele pufoase si sa ma uit la filme siropoase mănânc înghețată." Îi zic eu , rugandu-ma cu disperare în gând ca sa nu insiste  ideea ei cu clubul .

" Bine, bine . De data asta ai scapat , nu mergem in club . Dar atunci mergem..." făcuse o pauza , gândindu-se unde sa mergem " În parcul de distracții " zice ea entuziasmata . Eu făcând o fata gen '  Te rog, nu! ' . " Să nu te gândești sa încerci sa ma refuzi , ca te iau cu forta !" Zice ea uitandu-se lung la mine .

                 După 4 ore

M-am îmbrăcat un niste blugi albastrii închis si o cămașă albă, băgata in pantaloni , iar în picioare niste adidași negrii . Parul mi l-am prins într-o coadă cal. Dupa ce mi-am pus niste cercei în urechi , mi-am pus un ceas la mana drepta , eram gata .
I-am dat mesaj lui Britney ca sunt gata , urmând în câteva minute sa vina sa ma ia cu masina ei .
Cobor scările si deodata aud un claxon de masina. A venit nebuna.

Am ajuns in parcul de distractii .
Imaginea cu copii distrandu-se cu printii lor ...m-a intristat.
Ii vedeam atat de fericiti..

"- Hai , Ali. " zice Britney , tragandu-ma de mana dupa ea, vazand ca eram atenta la altceva.

După ce m-am dat în aproximativ toate mașinăriile din parc, la insistentele ei, bineînțeles.  Tot ce voiam eu sa fac e sa stau în pat în pijamalele mele cu cățeluși și sa mă uit la un film romantic de prost gust.

Era ora 1:43 cand am decis sa plecam parcul de distracții.  Cum am ajuns acasa am observat ca usa casei era intre deschisă.  Oh nu! Am intrat in casa cu inima in dinti. Am observat ca toate luminile erau aprinse. M-am uitat in jur, nu era nimeni. Am urcat la mine in camera. Pe pat era un buchet de trandafiri roșii , si lângă buchet era un bilet.

" Te rog eu, iartă-ma. Știu ca am fost un prost pentru ca te-am rănit de nenumărate ori. Dar iti promit ca daca imi accepți scuzele o sa fac tot posibilul ca tu si copilul meu sa fiti fericiti si niciodată răniți. Te iubesc. -Christian "

Citind biletul pe care mi-l lăsase Christian, câteva lacrimi imi inunda obrajii. Nu știu ce sa mai cred, nu mai știu ce naiba se tot întâmpla in viața mea. Viața mea pare un film cliseic de prost gust.
După ce fac un dus rapid, pun buchetul de trandafiri intr-o vaza si ii dau un mesaj scurt lui Christian .

" Si eu te iubesc . "

După ce apăs tasta ' trimite ' , ma pun in pat, urmând ca lumea viselor sa ma cheme.

****

După ce m-am trezit , mi-am făcut bineînțeles , rutina de dimineața. Apoi m-am dus in dressing si mi-am ales ținuta pe care urma sa o port astăzi. Niște pantaloni scurți negrii , un top alb cu dantela, si in picioare niște adidași negrii . Parul mi l-am prins intr-o coada cal, mi-am pus niște cercei rotunzi , iar la machiaj nu am exagerat deloc, dandu-ma doar cu rimel si puțin ruj pal pe buze.

După ce am mâncat un sandwich , am luat cheile mașinii , si am plecat spre Starbucks, unde urma sa ma întâlnesc cu Christian. Am emoții. Nu știu exact de ce. Poate pentru ca imi e ca sa nu fie încă un joc de al lui. După ce am parcat masina in parcarea cafenelei, am coborât din ea, văzându-l pe Christian stand la o masa.

Intru in cafenea , întorcând niște priviri asupra mea. Ciudat. Nu am dat prea multa importantă privirilor. M-am pus pe scaunul din fata lui , el având o privire puțin nervoasa , eu neînțelegând de ce.

"- Sper ca nu m-ai așteptat mult. " ii zic eu cu o voce cam stinsă.

"- Puteai măcar sa iti iei si tu un amărât de tricou larg, nu un top prin care se vede tot. " zice el pe un tot enervant.

"- Pardon? Christian, e un amărât de top. Lasă-l naibii. Deja am început prost. N-am chef de crizele tale de gelozie. " ii zic eu, uitandu-ma in telefon.

"- In fine. Cu cine vorbești? Vad ca ai venit sa te vezi cu mine dar vorbești cu altul. " a zis el, luându-mi telefonul din mâna. " Ooo, Jake. Cine dracu' mai e si asta? Noul tau amant?" Întreaba el fără pic de rusine. Atunci m-am ridicat si i-am luat telefonul din mâna, plecând imediat din cafenea. El bineînțeles urmându-ma. Cand sa deschid usa de la masina, ma prinde de mâna, întorcându-ma cu fata la el.

"- De asta m-ai chemat aici? Sa ne certam?" Il întreb eu, mușcându-mi buza.

"- Nu-ți mai musca buza. " mârâie el si eu imi dau ochii peste cap.

Il dau la o parte si urc in masina. Conduc pana acasa cu el in spatele meu. Parchez masina in curtea casei, el făcând la fel. Cobor din masina, intrând in casa, el urmându-ma.

"- Ce mai vrei de la mine? Nu te-ai saturat de jocul asta? " ii zic eu, sperând ca imi simte disperarea din glas.

"- Te vreau înapoi . Mi-e dor sa ma iubești. Sa te iubesc. Mi-e dor de vocea ta, mi-e dor de momentele in care imi ziceai ca ma iubești. Mi-e dor sa te vad dimineața goală in dreapta mea. Mi-e dor de gustul tau, mi-e dor pana si de gemetele tale , cand imi strigai numele atunci cand atingeai apogeul. " zice el dintr-o singura suflare . Ma uit la el mirat.

"- De-asta mi-ai trimis trandafiri? Ca nu mai are cine sa-ți încălzească cearceaful? Nu te credeam atât de josnic. " zic eu, abținându-ma sa nu încep sa bocesc aici, lângă el. El nu ma vrea înapoi pentru ca ma iubeste, el imi vrea doar trupul.

"- Nu, nu! Te iubesc! Chiar al dracu de tare. Te-am iubit din clipa in care mi-am dat seama ca tu nu esti ca celelalte. Si tot ce am făcut, tot ceea ce te-a rănit am făcut-o din prostie. Din orgoliu. Nu puteam sa permit ca o simpla fata sa-mi cada cu tronc si sa o iubesc. Nu putea sa fac asta. Nu puteam sa accept ca te iubesc.  Dar apoi mi-am dat seama ca tu nu esti doar o simpla fata, esti fata care mi-a furat inima. Crede-ma ca nu știu ce sa fac ca sa ma crezi ca te iubesc!"

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum