Marie statea in poala lui Christian. Ooh, daca vrea sa ne jucam dur, sa inceapa jocul!
Nu am mai stat nici 5 secunde si mi-am dus gura la urechea lui Harry si i-am soptit:"- Harry, vrei sa ne jucam un joc? Hai in baie si o sa vezi despre ce e vorba. " ii spus ei cat mai sensual posibil.
"- Ce ai de gand sa faci , nebuno? " imi zice el amuzat de ce ii spusesem.
"- Pai, daca esti deacord , se poate si un oral. " ii spun eu putin cam tare. Cum auzise asta, Christian isi dupa privirea direct spre mine, uimit de ce am zis.
"- Ce zici , iubire? " ii zic eu apucandu-l de mana, indreptandu-ne spre baie. Cand a vazut asta Christian, a dat-o jos pe blonda care statea in poala lui, si venea spre noi nervos.
"- Alison, nu ti se pare ca ai baut caam mult? " imi spune el iritat.
"- Nu inteleg de ce zici asta, fiindca eu nu am pus gura pe nicio bautura. " iu zis eu simplu.
"- Atunci de ce dracu' i-ai propus lui Harry sa ii faci un oral? Ali, tu esti sanatoasa la cap? Ce naiba ai? " imi spune el nervos .
"- Hoo, taurule. Linisteste-te. Cu ce drept ma intrebi tu pe mine asta? Tu mai intrebat daca poate curva aia sa se aseze in poala ta? Nu, asa ca te rog pleaca, fiindca am ceva de facut. " ii spun eu nervoasa lui Christian in timp ce il iau pe Harry de mana .
Odata ajunsi in baie, Harry imi zice:"- Ali, ce ai degand sa faci, pentru ca stiu foarte bine ca un oral nu faci. " imi zice el razand.
"- Deci nu vrei ? O da haide, ma cunosti de 1 ora , de unde stii ca nu ti-as face un minunat oral?"
"- Eu nu m-as opune, dar stiu ca nu esti genul asta. Christian mi-a zis multe despre tine, si mai mi-a spus ca te lasi greu. " mi-a spus el mie.
"- Bun, dar ti-a spus de pariul ala tampit? Chiar sunt curioasa. " ii spun eu putin nervoasa.
"- Stai, ce pariu? "
"- Wow, de ce nu ma mira ca nu ti-a spus? " ii spun eu .
"- Te rog, spune-mi ca la pariul nu era ca obiectiv ceea ce ma gandesc eu. "
"- Depinde la ce te gandesti, daca te gandesti ca obiectivul era sa imi ia virginitatea, inseamna ca gandesti foarte bine. " ii spun eu parca putin iritata.
"- Deci nu pot sa cred ca iar a facut asta! "
"- Ia stai, cum adica a facut-o iar? " il intreb eu,
"- Pai ..."
"- Harry, ai de gand sa imi spui? " tip eu la el .
"- Pai... el a mai facut pariuri de genul asta. I-a tras-o fetei, iar dupa pa-pa . O arunca ca pe o carpa. "
Cand am auzit asta, am simtit ca cerul mi se darama in cap. El a mai facut asta altor fete, acele fete au suferit, asta era si destinul meu? Sa fiu si eu o alta victima a lui? 2 lacrimi isi facusera aparitia le obrajii mei.
"- Te simti bine? " ma intreaba Harry ingrijorat.
"- D-da." Ma balbai eu.
"- Hai sa te duc acasa." Imi zice el bland.
"- Nu! De data asta nu o sa ii dau satisfactia asta. Stau aici pana dimineata, iar tu, o sa te dai pe langa mine, o sa ne comportam ca un cuplu.
"- De ce vrei sa faci asta?" ma intreaba el.
"- O da' te rog, nu e ca si cum iar pasa de mine, daca i-ar fi pasat, nu ar fi facut pariul ala. " rabufnesc eu.
Il iau de mana si ne indreptam spre masa unde era gasca noastra. S-a asezat pe canapea, iar eu in poala lui.
"- Ali, te simti bine? " ma intreaba Britney.
"- Desigur, de ce nu m-as simti? Aa da, eram gata sa uit, eu si Harry vrem sa va zicem ceva. Noi doi...suntem impreuna. " Le spun eu zambind. Cand ma uit la Christian, fierbea de nervi.
"- Pff, si voi vrem sa te credem , Alison? Va cunoasteti de nici o zi. " imi spune el nervos.
"- Si ce? Nu ai auzit de dragoste la prima vedere? " Ii spun eu lui Christian , el privindu-ne cu ura.
"- Ali, ce naiba incerci sa faci? " imi sopteste Britney.
"- Eu , nimic. In fine, ce ziceti de un joc? Adevar sau provocare?
Dupa ce toti au aprobat ca vor sa ne jucam, am inceput jocul. Sticla s-a oprit pe Britney si Christian .
"- Provocare!" Zice el , hotarat.
"- Te provoc sa ne spui pe cine iubesti cel mai mult!" Ii spune Britney, iar dupa aceea se uita la mine.
"- Pe mine insumi. " zice el .
"- Imposibil mai esti baiatule. Hai sa mergem mai departe. "
●●●●●●●●●●●
Acesta este cel mai scurt capitol pe care l-am facut. Scuze! :)))
O sa postez urmatorul capitol, maine.
Kiss!! :**
CITEȘTI
Între ură și iubire
Roman pour AdolescentsAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...