Cap. 43 - Tatăl nu mai există!

527 21 0
                                    



"- Buna mami!" Se auzi vocea lui Christian. Mi-am îndreptat privirea spre el .

"- Ce vrei?" Il întreb eu sec.

"- Sa discutam . Acum!" Zice si el sec. Ma ia de mâna si ma ridica de la masa . Îmi retrag cu greu mâna din strânsoarea lui .

"- Cine te crezi sa ma iei de la masa fără voia mea? " tip eu la el când ieșim din cantina .

"- M-am saturat să-mi bat capul cu tine. Ce naiba se zvonește prin liceu? Ăăh? " tuna el.

"- Hai uimeste-mă si pe mine ca nu știu. Scuze ca am fost atât de dezinteresată de bârfele din liceu." Ii răspund eu. El îmi ia mâinile si ma trântește de primul perete , eu scâncind la atingerea cu peretele.

"- Începi sa ma enervezi. " mârâie el printre dinti.

"- Dă-mi drumul !" Zic eu zbătându-mă, încercând sa scap.

"- Nu te mai zbate! Îți dau drumul dacă îmi răspunzi la o simpla întrebare ." Zice el .

"- Hai uimește-mă!"

"- De ce se tot aud zvonuri cum ca tu ai fii însărcinată ?" Ma întreaba el, eu încremenind la auzul întrebării. " Îmi răspunzi azi?"

"- Da! Sunt însărcinată!" Zic eu repede si sigura pe mine.

"-Ce? Imposibil! " zice el.

"-Vrei să-ți reamintesc toate detaliile ? Cum ma atingeai?" Il întreb eu.

"-Crede-ma ca îmi amintesc toate detaliile. Când am intrat pentru prima oară in tine si tu ai scancit de durere dar după durerea s-a transformat in plăcere...când ne-am dat amândoi drumul.." Îmi zice el suav la ureche eu înghițind in sec . " Ce iubire, te uzi doar prin vorbe?" Ma întreaba el, mușcându-mi lobul urechii .

"- Lasă-mă!" Ii zic eu .

"- Cine-i tatăl ?" Mârâie el la mine.

"- Nu ai zis tu ca sunt o curva care se vinde oricui? Cine știe cine-i tatăl?" Ii zic eu cu ochii in lacrimi .

"-Alison, nu te juca cu mine! "

"- Cine se joaca ? Tu te joci cu mine ,Christian! Când ma vrei , când nu ma vrei. Ce e in neregula cu tine? Acum vii si mă intrebi cine-i tatăl copilului! " zic eu , simțind șiroaiele de lacrimi ude pe obrajii mei .

"- Am dreptul sa știu!" Zice el .

"- Ai dreptul sa știi pe dracu'! Dacă Marie vine aici si îți spunea ca e însărcinată cu tine repede o credeai si sa fim serioși, aia se culca cu tot liceul. Dar eu, fata care a fost virgina pana la tine si tot acea fata care s-a culcat cu un singur bărbat , tu Christian, nu mă crezi. " terminând de spus asta, îmi da drumul la mâini si pleacă .

Chiar pleacă ! M-a lăsat aici așa. M-am trântit pe jos , plângând . Plânsul a devenit o rutina pentru mine . După câteva minute bune am auzit clopotelul care suna de intrare. M-am ridicat de pe jos si mi-am luat geanta tot de pe jos si am plecat spre clasa. Intrând pe ușă de la clasa, ma pun in ultima banca . Imediat pe ușă intra Zayn , Alexander , Tyler si Christian si in spatele lor intra si Marie si cele 2 cățelușe ale ei.

"- Oh, ce mai face mămica? Ce mai face bebe?" Zice Marie si pot sa jur ca vorbea despre mine , având in vedere faptul a eu eram singura din clasa inafara ce ele.

"- Marie !" Mârâie Christian la ea .

"- Ce-i pui? Ai aflat pana la urma dacă tu ești tăticul sau trebuie sa se nască plodul ei sa faci testul ăla de paternitate ?"

M-am ridicat repede din banca luând-o de par si spunându-i :

"- Înțeleg ura pentru mine, pe mine ma jignești cum vrei tu, dar jur ca dacă te mai aud o data făcându-mi copilul plod sau ceva se genul jur ca te omor eu cu mâna mea!" Zic si ii dau drumul la par, luându-mi geanta si ieșind din clasa. Cineva ieșise odată cu mine, simteam  pași in spatele meu . Când am ieșit in curtea liceului, m-am pus pe o banca .

"- De ce te-ai comportat așa cu Marie ?" Ma întreaba cineva. Acel cineva fiind Christian .

"- Oh doamne , tu vorbește serios !? Nu am motiv nu? Faptul ca s-a luat de copilul meu e o jignire mai gravă decât cea la adresa mea. Pana si un tata cand aude o jignire la adresa copilului sau simte ca ia foc ."

"- Eu nu știu cum e sa-ți fie jignit copilul. Cheamă-l pe tăticul copilului tău sa vedem dacă se simte ca ia foc ."

Auzind astea , nu mai puteam! Exploram de nervi !

"- Din acest moment copilul meu nu are tata! Tata nu mai exista nici pentru el nici pentru mine . " tip eu la el .

"- Si ce o sa-i zici copilului cand o sa crească mai mare si o sa întrebe de tatăl sau?"

"-O sa-i zic adevarul ! O sa-i zic ca tatăl era un afemeiat care le-o trăgea unor curve pe ascuns si nu și-a recunoscut copilul !" Zic eu si plec de langa el.

Urc in mașina mea , conducând spre sediul lui Aiden.

Cand am ajuns acolo, m-am dus la vestiare si m-am schimbat in niște colanți negrii si un trocou albastru Nike si in picioare niște adidași Nike .
Mi-am pus mănusile de box si am început sa dau cu toată forța in sacul de box , vrând sa scap de tot stresul si sa uit de tot si toate .

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum