---Peste 2 zile---
***P O.V Christian***
Imediat cum m-am trezit mi-am făcut rutina și m-am îmbrăcat în niște blugi negri și un tricou alb simplu și m-am încălțat în niște adidași negrii Nike Air.
Am urcat în Ferrari-ul meu negru și am pornit spre liceu. Cum am ajuns acolo, am observat-o pe Alison. Când m-a văzut, și-a întors privirea. Am văzut-o când intră în clădirea liceului, Britney i-a zis ceva și după aceea venea spre mine.
"- Băiatule tu chiar nu ai pic de creier în capul ala al tău? " întreabă ea nervoasa.
"- Ce ai fato? " o întrebeu cu amuzament.
"- Ce am? Iti bati joc de Alison, a doua zi stai cu târfă numărul 1 din NY și după îi trimiti sute de mesaje ca iti pare rău și că nu știu ce? Nu crezi ca tu cam profiti de faptul ca ea te iubește? " tipa mai tare ea la mine. Ce glas are ticnita asta. Doamne, dacă mai tipa o data asa, îmi sparge timpanul.
"- Ce-ar fi sa nu mai tipi ca o disperata și să mă asculți? " ridic și eu tonul la ea.
"- Hai sa te aud, domnule arogant! "
"- Nu mi-am bătut joc de ea. Dacă era asa, cum ziceți voi, puteam sa filmez cum i-o băgam și să pun filmulețul pe net. Nu mi-am batut joc de ea! Chiar tin la ea! " tip și eu la ea. Ok, cred ca am cam exagerat. Chiar dacă era să-mi fi bătut joc de ea, nu as fi putut niciodată să o fac de ras în felul ăla.
"-Tu poate ţii la ea, dar ea te iubește cu toate ca tu îi faci rău. O distrugi! La dracu, cat de josnic ești! " zice ea și pleacă de lângă mine.
Am dat nervos cu pumnul în peretele clădirii, făcând câteva priviti întorcându-se la mine. Am intrat repede în clădirea imensa și imediat i-am văzut pe băieți. M-am îndreptat spre ei, dând ' bafta ' cu fiecare.
După ce am intrat la curs cu băieții, am văzut-o pe frumoasa mea, pe Alison, stand acolo, în ultima bancă, masgalind pe o hârtie n un știu ce. Îmi era asa greu sa stau asa departe de ea și să o văd trista, mi se rupea inima. Dar, sigur daca m-aș apropia de ea, m-ar plesni și m-ar înjură. Are dreptate, și eu aș face același lucru. M-aș plesni de fiecare data când i-a căzut fiecare lacrimă din ochii ei albaștri din cauza mea.
După ce oră s-a terminat , am ieșit cu băieții din clasa, pornind spre cantină. Acolo ne-am așezat la masa noastră, iar Alison la alta masa, una apropiata de a noastră, fiind singura libera.
După ce am văzut că se ridică de pe scaun, luându-și geanta, m-am ridicat și eu, îndreptându-ma spre ram cum m-a văzut, a grăbit pasul. Am apucat-o de încheietură, forțând-o sa se uite în ochii mei, dar ea avea privirea în jos.
"- Iubito, te rog... " îi zic eu.
"- Nu-mi mai spune asa, ai pierdut dreptul de a-mi mai spune asa. " zice ea cu privirea în pământ.
"- Doar ascultă-mă, te rog. " o rog eu.
"- Nu! Ti-am ascultat prea mult timp minciunile. Și cea care doare cel mai tare, e aceea pe care care am crezut-o cel mai mult " te iubesc! " . Am crezut mult timp aceasta minciuna. Dar timpul a expirat. " zice ea în șoaptă, dar auzind-o. Jur ca dacă ridica putin tonul începea să plângă. Debia mai putea vorbi.
"- Aia nu a fost o minciună. Eu chiar te iubesc! " îi zic eu sigur pe mine.
"-Nu vreau sa ma transform într-o Adele 2, Christian. " îmi zice ea mie, de data asta privindu-mă în ochi.
"- De unde știi tu de Adele? " o întreb eu balbaindu-mă.
"- Veștile circula repede. Și mai știu că a fost și singură persoană pe care ai iubit-o și o s-o iubești în continuare. Iar eu, am fost doar o distracție. " zice ea cu o voce stinsa. Ea se lovea singura cu propriile cuvinte. O durea ceea ce spunea, dar totuși, nu se oprea din spus.
"- Nu..." am încercat eu sa zic dar am fost intrerupt de vocea ei stinsa :
"- Nu, e ok. Sunt obișnuită să îi pierd pe oameni la care tin. Acum, te rog dă-mi drumul. " îmi zice ea, eu făcând exact ceea ce îmi ceruse, dându-i drumul la încheietură.
Ea trecuse repede pe lângă mine, intrând în baie fetelor. Am așteptat la ușă pana când a ieșit, dar exact atunci, a dat ghinionul peste mine: Marie a venit la mine și m-a sărutat fortat, exact când ea a ieșit din baie. Ghinionul al dracului!
Ea pleacă în fugă spre clasa, făcându-se ca nu ne văzuse.
***
După ce orele se terminase, eu și băieții ne-am hotărât ca în seara asta sa mergem în club, fiind vineri.
Alison și cu mine nu am mai vorbit nimic de atunci. Ma simțeam atât de incomplet fără ea. Ea, ma completa, fără ea sunt un nimic.
Cum am ajuns acasă, am făcut un duș, m-am îmbrăcat în niște blugi negri tăiați, un tricou negru și o altă pereche de adidași de la Nike, negri. Zici ca purtam doliu, dar asta e culoarea mea specifică. După ce mi-am luat telefonul și cheile de pe birou, am ieșit din casă, urcând în mașină mea, conducând spre club.
♡♡♡♡♡♡
K-boom! Știu că acest capitol e doar din perspectiva lui Christian Blake, dar am vrut sa vedeți cum gândește și el.. Mda... Lyy ♥
CITEȘTI
Între ură și iubire
Teen FictionAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...