"- Doamna Morris, mai devreme mi-ați spun de un chirotaj. Aveți de gând sa il faceți?"ma întreaba doctorul Haiden.
"- Eu...Nu știu ce sa fac! " ii răspund sincer cu lacrimile in ochi.
"- Uite cum facem domnișoara " zice el si se aseară pe canapea " am mai avut de-a face cu fete de vârsta ta care au fost exact in situația ta...au vrut sa omoare un suflet nevinovat din cauza ca se temeau de părinți , bunici, frați , chiar si tăticul ... Si știți cum le-am zis si lor?" Ma întreaba , eu dând din cap " Lasă la o parte părinții , ai pe toți ceilalți...si gândește-te in primul rând la tine, ce-ți dorești cu adevărat? "
"- Sa păstrez copilul !" Zic eu calma .
"- Vezi ca nu a fost greu. Sa îți între ceva in cap, faptul a copilul asta a fost sau nu o greșeala, e copilul tău! " zice el si iese din cabinet .
Eu îmi iau geanta si ii urmez exemplu, ieșind pe ușa albă a cabinetului medical. La ieșirea din spital, am văzut o fata de vreo 20 de ani, pe o targa gravida probabil in 9 luni de mâna tinand-o un băiat cam de vârsta ei, sprijinand-o spunându-i sa se liniștească si sa respire ușor.
Văzându-i pe cei 2 ma gândeam la mine si la Christian . Eu când o sa nasc, el o sa fie lângă mine la fel ca acel băiat sau o sa o ardă iar cu o Marie!?
Când copilul meu o sa crească si Christian o sa lipsească de acasă , când o sa ma însele a nu știu câta oară, si copilul o sa ma întrebe "Unde e tati?" Eu ce o sa ii răspund? Ca tati o înșelă pe mami si sa stea liniștit ca nu e prima oare si probabil nici ultima ?Gânduri negre ca aceste îmi bănuiau mintea si nu mi le puteam scoate nici gând din cap. Poate o sa se schimbe si o sa fim Fericiți cu toții...
****
După ce am ajuns acasă, am urcat in camera mea, mi-am dat hainele jos de pe mine, vrând ca fac un dus fierbinte care sa ma liniștească.Am intrat in cabina de dus, dând drumul la apa calda. Mi-am luat buretele punând gel de dus pe el, apoi mascând ușor pielea umeda.
După ce am ieșit de dus, mi-am luat un prosop in jurul meu si am ieșit din baie. Intrând in camera mea, ramân uimita când il văd pe Christian stand pe pat umblând in telefonul meu. Fierbeam de nervi .
"- Intrii in casa mea fără sa știu , stai in patul meu si mai si îmi umblii in telefon?" Am țipat eu la el, el uitându-se la mine cu o privire calma dar in același timp perversa .
"- Scuze iubire dar te-am sunat si nu ai răspuns. Îmi pare rău mami dacă te-am supărat !" Zice el mușcându-și buza inferioară . Eu tresărit la cuvântul " mami ". Nu se poate! Oare știe? Britney sa vezi cum o să-ți închid eu gura aia mare dacă ai ciripit cuiva ceva!
"- Nu-mi mai spune iubire ca eu nu mai sunt de mult iubirea ta!" Ii zic eu încercând sa ma calmez.
"- Mda, cum spui tu! Nu contează cât timp o sa treacă , ce o sa se întâmple , eu tot iubire o să-ți spun ." Zice el la fel de calm ca data trecută .
"- Sa zicem așa : dacă eu te-as fii înșelat , tot iubire îmi mai spui?" Am continuat eu făcându-i jocul . Se ridica de pe pat, venind in fata mea .
"- Tu nu ai fii in stare sa ma înșeli . Ma iubești prea mult ." Îmi șoptește la ureche. Ma dau in pas in spate si îmi trag suflarea si ii spun :
"- Te iubesc prea mult ? Ăăh? Si tu jurai ca ma iubeai când m-ai înșelat...de 3 ori! Eu de ce n-aș face-o ? "
"- Tu chiar vrei sa discutam despre asta acum ?" Ma întreaba el.
"-Având in vedere ca ai intrat in casa mea fără sa știu ,da! " ii răspund si eu cu nonșalantă .
"-Uite , te-ai schimbat ! Si nu numai eu am observat asta! Acum nici nu m-ar surprinde dacă te-ai fii culcat cu oricare băiat, fie cunoscut sau nu. "
"- Mersi ca mi-ai spus ce crezi tu despre mine, sa știu ce sa fac in legătura cu ceva ce din acest moment nu te mai privește ! " zic eu cu ochii in lacrimi .
"- Nu ți-am zis ce cred eu despre tine eu doar..." Zice el dar eu il întrerup .
"- Nu! Am înțeles ! Tu ma crezi o târfă care s-ar vinde oricui . Cât de cretina am putut sa fiu încât sa îmi treacă prin gând ca tu te vei putea schimba vreodată! Tu , Christian nu o sa te schimbi niciodată ! O sa rămâi un afemeiat si jumătate care ar fute jumătate de oraș doar sa ma vadă distrugându-mă! "
CITEȘTI
Între ură și iubire
Ficção AdolescenteAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...