Cap. 31 - Mătușa îl întâlnește

603 23 1
                                    

--- P.O.V Alison ---

După ce amândoi am făcut baie, am ieșit din club și ne-am îndreptat spre mașină, sa mergem acasă.

Când ajungem în dreptul mașinii, ma prinde de talie și mă lipește de corpul lui, zdrobindu-si buzele lui moi și rozalii de ale mele. După ce ne deschidem din sărut, îl întreb :

"- Asta pentru ce a fost? "

"- Pentru nimic. Doar îmi sărutăm și ei iubita. Nu am voie? " ma întreabă el chicotind.

"- Cine a zis ca nu ai voie? " îl întreb eu, ridicându-mă pe vârfuri, mușcandu-l de gat, el gemând înfundat.

"- Mai încet cu gemetele, iubire! " rad eu de el.

"- Iti arat eu gemete diseară! " zice el în șoaptă, dar auzindu-l eu. " Hai urca în mașină. "

După ce-am ajuns acasă, l-am sărutat pe buze scurt și am deschis portiera sa ies, când el mi-a prins încheietura, eu m-am întors și l-am văzut zâmbind trist. Ce are?

"- Ce e cu zâmbetul asta? " îi zic eu.

"- Îmi pare rău dacă te-am rănit aseară. Chiar n-am vrut, doar ca.. Mna... N-am avut ce sa fac. Te doare tare? " ma întreabă el repede.

"- Ma mai întrebi asta de 10 ori, nu? Intelege ca nu ma mai doare, și știu că n-ai vrut să mă rănești, și nu ai făcut-o. Stai liniștit. " îi zic eu, sărutându-l pe buze scurt.

"- Vezi ca vin la tine  peste 4 ore. " zice el, eu închizând ușa mașinii.

După ce am intrat în casă, am văzut că se auzea o voce cunoscuta mie din living. M-am dus spre sufragerie și am văzut-o pe mătușa mea, Anne, vorbind la telefon. Cum m-a văzut i-a zis " pa" la persoana respectiva și a venit spre mine și m-a îmbrățișat.

"- Mătușa, de ce nu mi-ai zis ca o sa vi? "

"- Am vrut sa fie o surpriza. Apropo, domnisorico, unde ai fost aseară și de ce tocmai acum vii? " ma dojenește ea.

"- În club. De ce? " o întreb eu.

"- Am întrebat. Auzi, tu ori ti-ai găsit vreun pretendent? " ma întreabă ea.

"- Da, am iubit. Și vine peste 4 ore la mine. " îi zic eu.

"- Oo, perfect, asa o să-l cunosc și eu. " îmi zice ea mie.

"- Nu, nu! Nu vreau sa ma faci de ras. Nu te supăra, dar data trecuta când ti-am adus un băiat acasă ai început să îi povestești ce făceam eu când eram mititica. " o rog eu pe ea.

"- Promit ca nu deschid subiectul ala. Doar ca vreau sa îl cunosc. " îmi zice ea.

"- Pff, ok. Eu ma duc în cameră mea. " îi zic și urc scările.

***

După ce m-am uitat la 2 episode din American Horror Story, m-am dus la dulapul meu cu haine și am decis sa ma schimb din pijamalele mele confortabile, în niște colanți negrii și un tricou alb, cu scris negru pe el. După ce m-am schimbat, mi-am desfăcut parul din cocul dezordonat și mi l-am pieptănat și mi-am făcut o coada cal. Deodată telefonul meu scoate un sunet, semn că am primit un mesaj. Când îmi deblochez telefonul, vad ca este de la Christian :

" Ajung la tine în 10 minute. Te pup :* xoxo. "

Nu i-am răspuns la mesaj, fiindca nu aveam ce. Am coborât scările, văzând-o pe mătușa mea pe canapeaua confortabilă, uitându-se la televizor.

"- Mătușa, știi ce am vorbit noi, da? Fără discuții despre copilăria mea și despre ce făceam eu înainte. Shht! " îi zic eu.

"- Am înțeles. Stai liniștită. " zice ea.

Când deodată suna soneria, eu merg la ușă, și când o deschid îl văd pe Christian îmbrăcat într-un tricou alb, niște jeansi negrii și niște adidași Nike.

"- Buna, iubito! " îmi zice și mă sărută.
"- Buna. Intra. " îi zic eu.

Imediat cum mătușa l-a văzut pe Christian, a venit spre noi, întinzând mana spre Christian.

"- Buna. Sa înțeleg că tu ești iubitul nepoatei mele. Eu sunt Anne, mătușa ei. Incantata! "

"- Christian, de asemenea. " zice el și îi sărută mana mătușii mele. Stai, Christian, politicos? Ok, clar am pierdut ceva.

După ce am mai vorbit, mătușa ne-a spus ca masa e gata. După ce ne-am așezat la masă, am mâncat și servitoarea ne-a strâns farfuriile, mătușa mea a spart tăcerea :

"- Și ești în același liceu cu Ali? "

"- Da, în aceiași clasa. " zice el.

"- Ahaa. " zice mătușa.

"- Și mătușa, ce ti-a venit sa vii tocmai aseară, chiar nu aveai treaba? " o întreb eu, Christian râzând pe înfundate.

"- Draga Alison, nu știam că ai treaba mai importantă. Dar acum mi-am dat seama ca ai avut treaba, pe nume Christian. " zice ea, eu rămânând uimită.

"- Mătușa! " îi zic eu.

"- Dar ce, nu am dreptate? Apropo, a-ti folosit protectie? Ca nu e ca nu vreau nepoatei, doar ca nu cred ca voi a-ti vrea. " zice ea râzând.

"- Ăăm. " zic eu și Christian în același timp.

"- Ok, știu că e o discuție jenanta, dar nu trebuie sa va fie rușine de mine, am fost și eu de vârstă voastră.  "

"- Ok, sa închidem subiectul. " zice eu repede.

După ce am mai vorbit noi putin, Christian trebuia sa plece. După ce l-am condus , imediat ce am ieșit pe ușă m-a prins de talie, sărutându-mă cu pofta, șoptindu-mi :

"- În seara asta ai avut noroc, dar tot nu scapi de mine. "

"- Cine a zis ca vreau sa scap de tine. " șoptesc și eu în sărut, mușcandu-l de buza inferioara.

După ce am intrat în casă, mi-am făcut un duș rapid și m-am băgat în pat, adormind imediat, cu gândul la băiatul pe care îl iubesc, la Christian.

♥♥♥♥♥
Și asta a fost capitolul 31. Scuze pentru greșelile gramaticale. 'Corector prost! ' .

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum