Cap. 17 - " Te iubesc! "

622 24 3
                                    

"- Da,  m-a refuzat o fata,  chiar dacă e greu de crezut. " spune Christian uitându-se la mine. 

"- Poti sa dai și nume Domnule Refuzat? " îl tachinează Louis. 

"- Alison.  " spune el încet. 

"- Pff,  era si normal ca tâmpită asta s-a te refuze.  Eu ti-am zis ca nu e de tine,  iubire.  Dar tu nu m-ai crezut.  Ea e doar o virgină.  Nici măcar nu a avut primul orgasm.  " zice Marie și râde.  Toţi ceilalți tăceau și se uitau la mine,  niciunul nu râdea,  cu excepția lui Marie.  În ochii mei se formase lacrimi.  Care e treaba ei?  Și ce dacă sunt virgina?  Asta nu e o rușine. Din contra.  M-am uitat la Christian care avea o fata trista.  Zayn ma apuca de mana și nu îmi dădea drumul.  Când să dau sa ma ridic,  Christian ma striga și se ridică vrând să ajungă la mine:

"- Te rog,  nu pleca.  "

Ma întorc nervoasa cu ochii în lacrimi și îi zic furioasa :

"- Mai întâi potolește-ti cateaua și după ne mai auzim.  Dacă nu o potolești,  o sa am grija sa o potolesc eu. " îi zic eu arantadu-i pistolul din geanta. 

"- Ce naiba?  Cum poți să iei ala la tine Alison?  " tipa el la mine nervos. 

"- Uite asa bine.  Șefu' adică varul meu,  a zis ca oriunde pot intra în pericole,  și l-am luat.  "

"- Ai grija cu el.  "

"- De parca ti-ar pasă.  Ţie iti pasă doar de tine.  Și îţi mai spun încă o data, potolește-ti cateaua!  M-am saturat pana peste cap de insultele ei la adresa mea.  Ce dracu' mai are acum cu mine?  Te are pe tine,  ce dracu' mai vrea? " tip eu nervoasa. 

"- Ea vrea inima mea,  care din păcate e înca la tine. De-asta te tot sâcâie.  "

"- Si eu ce ai vrea sa fac?  Ăăh?  Crezi ca mi-e îmi este ușor să te văd că te lingi și ti-o tragi pe la colturi cu târfă asta,  și apoi să îmi spui ca inima ta e încă la mine?  Nu ai idee cum ma simt eu. "

Tot ceilalți se uitau la noi de parcă erau la cinema.  Ce pot sa zic,  viata mea de la un timp,  seamănă cu un film de prost gust. 

"- Nici pentru mine nu e ușor.  " zice Christian încet. 

"- Ce sa nu fie ușor pentru tine Christian?  Sa nu îi nimerești gaura?  " îi zic eu râzând sec.  Ceilalți se uitau la mine uimiţi de tocmai ce auzise.  Marie se ridica și venisera lângă mine, tocmai ce vroia sa îmi bage mana în părul meu,  ca eu i-am prins-o și i-am întors-o. 

"- Catea!  Jur ca dacă mai ridici mana asupra mea,  o sa te fac sa regret ca te-ai născut,  târfă!  " îi tip eu în fata și după plec repede la baie.  Acolo ma uit în oglindă și mă tot întreb ce e cu mine?  Ce am de ma comport asa?  Am auzit ușa deschisă puternic de perete.  Când m-am întors l-am văzut pe Christian.  A venit repede la tine și m-a lipit de primul perete și a început să mă sărute pe gat.  Am gemut  ușor și după l-am împins cu greu. 

"-Ce naiba e cu tine?  " îl întreb eu nervoasa. 

"- Tu!  Tu ești de vină!  Numai din vina ta ma comport cum comport!  Ce mi-ai făcut tu femeie?  Vrăji?  " ma întreabă uitându-se în ochii mei.  Când am auzit asta am simțit că îmi fuge pământul de sub picioare.  El... Ma iubește.  Doamne, numai tu știi cât îl iubesc și eu,  dar prostu' nu înțelege. 

"- Nu știu.  Dar se pare ca amândoi ne simțim la fel.  Christian,  eu mereu când te vad în preajma lui Marie simt  ca iau foc.  " îi zic eu încet. 

"- Și eu!  Mereu când te vad pe lângă idiotul ala de Zayn simt ca înnebunesc.  "

"- Bun,  am înțeles,  și acum ce facem?  Eu nu pot trece cu vederea ce mi-ai făcut.  Clar?!" îi spun eu. 

"- Știu,  am fost un prost,  idiot,  tâmpit,  nebun,  afemeiat, depravat dar tu știi bine ca te iubesc necondiționat!" îmi spune el.  Eu zâmbesc și după îl sărut apăsat.  Acel sărut,  parca era ca un bandaj,  a acoperit toate rănile. Îl  iubesc. 

"- Te iubesc! " îmi zice el. 

"- Și eu te iubesc! " îi spun eu sincer. 

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum