-- După 2 zile. --
Este sâmbătă, și Christian mi-a zis ieri ca în seara asta o sa îl cunosc pe șefu' . Nu știu de ce, dar am emoții. Ma simt agitata mai mult. Adică, în seara asta o sa îl cunosc pe mafiotul New York-ului.
După ce m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni de piele, un tricou negru și o geacă de piele neagra, am primit un mesaj de la Chris.
" Iubire, nu-ti mai face griji. O sa fie totul bine. Vezi ca vin sa te iau în 10 de minute. Te iubesc. Xoxo ♥ . "
" Și eu te iubesc. " Îmi zic eu în gând. M-am încălţat cu botinele mele negre și am coborât jos. După ce mi-am luat la revedere de la mătușa mea, am ieșit. Am uitat sa menționez că mătușa mea s-a mutat în Seattle, iar pe mine lăsându-mă singura. Adică, eu am vrut sa rămân aici, mătușa mi-a propus sa ma duc cu ea, dar eu am refuzat. Acum ea vine o data la o luna și stă vreo 2 zile.
Când am ieșit pe ușă, am observat ca mașina iubitului meu era în fata casei. M-am dus spre ea și am deschis ușa și am urcat.
"- Ce faci, iubito? " ma întreabă Christian , și după mă sărută tandru. Când a rupt sărutul eu i-am raspuns:
"- Mbine. Mi-e frica Christian. " îi zic eu șoptit.
"- Frumoaso, o sa fiu mereu lângă tine. Sa nu-ti fie frica, nu o sa plătești nimic atât timp cât eu o sa fiu prin preajma. Șefu' o sa te iubească. Promit! " îmi zice el.
"- Sper ca asa să fie. Acum unde mergem? "
"- Pai, acum mergem la mine acasă să mă schimb și după mergem la sediu. Dar dacă vrei tu sa facem și altceva la mine acasă, nu ma deranjează. " spune el rânjind pervers.
"- Perversule! " îi zic eu și după îl sărut și îl mușc ușor de buza inferioara și rup sărutul.
"- Acum m-ai întărâtat și mă lași cu ochii în soare. " îmi zice el bosumflat.
"- Unde e soare, că văd numai nori. " îi zic eu amuzanta."- Hai sa mergem ca o sa întârziem. "
***
După ce am ajuns la asa zisul sediu, am rămas uimită. Era o clădire foarte mare, cred ca cu vreo 15 etaje și bine securizată. Chiar nu ma așteptam la un asa sediu, sincer, ma așteptam la o clădire abandonata. După ce Christian a coborât și el din mașină, m-a luat de mana și m-a condus înăuntru'. După ce am intrat în lift, am văzut că a apăsat pe butonul cu numărul 13. După ce am auzit un fel de sunet, ușile liftului s-au deschis și Christian ma tinea tot de mana. El merge înainte, iar eu m-am oprit, când a observat asta, s-a intors spre mine și mi-a spus:"- Stai calmă, iubito! Nu o sa te se întâmple nimic, nu are cum. Nu îmi fie frica de șefu' , dacă ajungi să îl cunoști, e de treaba, e fratele meu, cel mai bun prieten. "
"- Ok! Hai sa mergem. Stai, unde mergem? "
"- Acum, în biroul lui șefu', ca el trebuie sa ajungă aici în vreo 15 minute. "
M-a luat iar de mana și am intrat într-un birou foarte mare. După ce el s-a așezat pe canapea, am făcut și eu același lucru. Trecuse deja vreo 5 minute și niciunul nu zise nimic.
"- Cat timp mai ai de gând să nu zici nimic? " l-am întrebat eu Putin exasperată și el a început să râdă. " Ce e de ras? " îl întreb eu.
"- Chiar ma gândeam cât timp o sa reziști fără să spui ceva. " zise el amuzant.
"- Ha ha, ce-am mai râs. " îi zic eu ironica.
"- O da' haide, nu mai fii bosumflată. "
"- Nu sunt. Ţi se pare. " îi zic eu și după mă sărută scurt.
"- Asta pentru ce a fost? " îl întreb eu.
"- N-am voie să-mi sărut iubita? " îmi spune el rânjind."- Normal idiotule. " îi zic eu râzând.
Amândoi am ras, pana când am auzit ușa deschizându-se. Amândoi ne-am întors privirile spre acel cineva care a intrat. Când l-am văzut am rămas amutita. Viitorul meu șef era varu' meu, Aiden? Asta nu poate sa fie adevărat. El este varu'meu, cel cu care mi-am petrecut copilăria, cel care a fugit de acasă de la 18 ani, și nici acum nu știu de ce a plecat, dar cred ca mi-am dat seama.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Și asta a fost capitolul 11 . Sper sa va placa. Recunosc ca este cam plictisitor, dar nu am avut înspiratie. Va pup :*
CITEȘTI
Între ură și iubire
Novela JuvenilAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...