Cap. 33 - Lupta pentru ceea ce iubești!

555 27 0
                                    

Dimineața cum m-am trezit,  mi-am făcut rutina,  un duș rapid,  mi-am pieptănat parul șaten și m-am îmbrăcat în niște blugi albastru deschis,  o bluza bleumarin și în picioare niște teniși albaștrii.  După ce mi-am luat geanta neagra,  am coborât jos și am ieșit pe ușă, deblocand cu cheile mașina mea.

Cum am ajuns la liceu i-am pe băieții, dar Chris nu era.  Unde o fi?  Ori nu o sa vina astăzi? Ma îndrept către ei și îi salut,  iar ei  ma saluta înapoi.

După ce primele 3 orele au trecut extrem de repede,  Chris tot nu era în liceu.  Deci era clar,  astăzi nu o sa vina.  După ce am ieșit din clasa,  am văzut-o pe Britney cu Brianna la dulapuri.  M-am îndreptat spre ele.

"- Ce faceti? " le întreb eu. 

"- Bine tu?  "

"- Bine.  Mergem la cantina? " le întreb eu pe ele. 

După ce am intrat pe ușă de la cantina,  ne-am așezat la masă cu băieții.  Ei vorbeau de nu știu ce mașini,  iar noi 3 nu ziceam nimic, doar tăceam. 

După ce directoarea a anunțat în boxele din tavan ca următoarele ore și cele de mâine vor fi anulate ca nu știu ce trebuie sa facă în toate clasele, eu , băieții și fetele ne-am hotărât să mergem la o cofetărie.  După ce am ajuns la cofetărie,  ne-am așezat la o masa mai retrasa și am comandat cate ceva.  Eu și fetele am comandat un duc CocaCola iar băieții cate o bere. 

"- Și...ce a-ti mai făcut?  " încearcă Liam să facă o conversație. 

"- Nimic.  " zicem toti deodată.

"- O,  doamne! " zice Britney deodată. 

"- Ce e? " o întreb eu. 

"- Nimic,  doar nu te uita în spate.  Te rog! " îmi zice ea. 

"- Stai,  de ce? " o întreb eu și după mă întorc cu fata spre intrare,  unde Christian era cu Marie la brat,  împreună cu niște băieți pe care îi cunoșteam din vedere, fiind din echipa lui Aiden .

Nu îmi vedea crede ochilor. Iarăși?  Iarăși mă lăsase pentru o târfă,  aceiași târfă,  adică Marie?  Ce putea mai rău de atât,  sa o sărute în fata mea? Abia îmi tineam șuroaiele de lacrimi care erau gata să mi se scurgă pe obraji. 

Noi fiind într-un colt mai retras,  asa zisul iubita-miu nu ne-a observat. 

"- Ali,  te rog sa nu faci o prostie.  " îmi zice Zayn.

"- Ce fel de prostie sa fac? " tip eu,  făcându-l pe Christian sa se întoarcă spre noi, ochii lui făcându-i pe ai mei.  " O prostie precum asta? " îl întreb eu pe Zayn apoi sărutându-l scurt. 

Christian a dat-o la o parte pe Marie și se îndreptă spre noi.  O da,  baby.  Deja-vu!

"- Ce dracu ai făcut? " tipa Christian la mine. 

"- M-am distrat,  la fel ca tine,  presupun.  " îi zic eu calma. 

"- L-ai sărutat!  Ești iubita mea, Alison !" tipa iar la mine. 

"- O chiar asa?  Atunci de ce naiba erai cu alta la brat?  Pentru ca sunt iubita ta?  " tip și eu la el,  nemaiputând sa îmi păstrez calmul. 

"- Ce?  Nu e ceea ce pare.  " încerca el sa își găsească un pretext. 

"- Dar nici la mine nu a fost ce pace.  Ma scuzi dragule.  " îi zic eu. 

"- Okay,  gata,  incetati! " se baga și Niall. 

Când mă uit în spatele lui,  o vad pe Marie venind cu mersul ei de diva spre noi. 

"- Ce ai draga de tipi asa? " ma întreabă ea.

"- Tu sa taci naibii! " îi spun eu printre dinți .

"- Ce draga,  nu ti-a tras-o bine? " ma întreabă ea râzând, eu mutându-mi ochii fixati spre Christian. 

"- Ce-ai spus? " tip eu la târfă. 

"- Ce-ai auzit draga.  Din cate știu eu,  pe propria piele,  Christian e bun la pat.  Ce zici,  e mai bun Zayn? " când am auzit asta,  am apucat-o de pat,  făcând-o sa cada pe jos. O mana ma apuca de talie și mă dă jos de pe ea. 

"- Lasă-mă! " tip eu la Christian care m-a dat jos de pe târâtură. 

"- Inceteaza tu!  Ce naiba ai de te comporți asa de sălbatic? " ma întreabă el. 

"- Am un motiv Christian.  După ce te lauzi tu ca mi-ai tras-o mai și zice târfă asta ca m-am culcat și cu Zayn.  Eu nu-s târfă ca ea sa ma culc cu mai multi băieți.  Ai auzit târfă? « tip eu la ea. 

"- Uite ce e,  eu nu m-am lăudat! " zice Christian răstit. 

"- Nu,  doar ai zis la toată lumea.  Auziti,  cărora din voi v-a spus Blake ca mi-a tras-o? " îi întreb eu pe băieți, ei nezicand nimic. 

"- Wow! E ok,  laudă-te, doar asta era și ideea pana la urma nu?  Sa mi-o tragi și după să mă lași.  Acum am înțeles de ce ieri după ce am plecT de la tine nu mai m-ai sunat.  " îi zic eu în scârbă. 

"- Nu,  Alison..." zice el. 

"- Nu ce Christian?  Crede-mă la dracu ca m-am saturat ca relația noastră un film prost amoros.  Gata,  Christian.  Ramai cu târfă ta și lasă-mă în pace pe mine.  " îi zic eu în scârbă uitându-mă la Marie,  care avea ochii pe Christian. Am ieșit repede din cafenea,  luand primul taxi ducându-ma acasa. 

***P.O.V.  Christian. ***

"- La dracu! " înjur eu. 

"- Asta e Blake,  pana la urma,  ti-ai bătut joc de ea,  accepta adevărul.  " zice Zayn. 

"- Iti rup capul dacă mai zici ceva! " mârâi eu la el. 

Nu a înțeles bine Alison.  Eu nu am tinut-o de brat pe Marie,  ea m-a luat de brat cum am intrat în cafenea.  Probabil a văzut-o,  tarfa dracului.  Și ieri nu am putut s-o sun pentru ca eram plecat la antrenament. 

De data asta chiar am încurcat-o.  Ea crede ca am folosit-o.  Nu e adevărat,  prima oara,  asta aveam în gând,  dar după am început să tip la ea,  asa cu încetul m-am îndrăgostit de ea. 

Trebuie s-o fac să înțeleagă s-a eu o iubesc mai mult decât propria fiinta.  Nu știu cum o sa fac asta,  dar trebuie! 

Trebuie sa lupt pentru ceea ce iubesc! 

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum