Este marți. Este prima mea zi de antrenamente. M-am îmbrăcat în niște colanți negrii, o bariera grii și m-am încălțat cu niște adidași negrii și mi-am prins parul într-o coada cal. După ce am terminat, am primit un mesaj de la Christian, zicându-mi ca este în fata casei mele. Am coborât scările și am ieșit repede pe ușă. Am intrat în mașină lui neagra și ne-am sărutat scurt.
"- Ce face iubita mea? " ma întreabă el zâmbind.
"- Cred ca bine, având în vedere că azi e prima ei zi de antrenament. " în răspund eu.
***
Ajungând la sediu, eu și Christian am coborât din mașină lui și am intrat în clădire. Imediat ce am intrat în lift am apăsat pe butonul cu cifra 7 și am așteptat să ajungem. Când ușile s-au deschis, ne-am îndreptat spre sala de antrenamente. Când am ajuns acolo l-am văzut pe Aiden.
"- Ce face verișoara mea preferată? " ma întreabă el cu un zâmbet tâmpit pe față.
"- Bine Aiden! " îi spun eu. " Deci, cine o sa ma antreneze? "
"-Pai, având în vedere că eu sunt șefu' tău, se pare ca eu. "
"- Ok! Când începem? "
"- Peste 10 minute începem. Prima oara te invat sa te lupți corp la corp și după aceea o sa te invit cum sa tragi cu arma. " îmi zice el calm.
"- Bine atunci. "
Christian ma sărută deodată apăsat, dupa ce eu i-am dat voie să-mi exploreze gura, m-a apucat de fese, totul a fost minunat pana când idiotul de Aiden s-a băgat.
"- Oh, nu! Nu în fata mea! "
Iubitul meu bolborosește ceva în șoaptă dar nu îmi pot da seama ce.
"- Ali, hai la treabă. " îmi spune varu' meu.
***
După 2 ore de antrenament am ieșit din sala și atunci l-am văzut pe Christian vorbim cu o blondă îmbrăcată, pardon, dezbrăcată mai mult. Era îmbrăcată într-o fusta al naibii de scurtă și cu o cămașă albă m-ai mult transparentă. Un val de gelozie ma cuprinde. Faptul ca aia se uita la el cu o asa dorință, ma omora. M-am dus imediat lângă el și l-am sărutat și după i-am spus:
"- Buna iubire. Ce faci? "
"- Uite bine, vorbeam și eu cu Tori despre niște dosare. "
Ce pretext. Aia aproape îl calarea aici și cică vorbeau despre dosare. Pff! M-am uitat putin la Tori sau cum o cheamă și pe chipul ei se putea citi un singur lucru : gelozie!
"- Aham! Și Tori e secretara? " îl întreb eu.
"- Da! E secretara mea. " mi-a spus el. Când am auzit asta, am simțit că iau foc pe dinăuntru'.
"- Aha! Eram doar curioasa. Și.. Mergem?. " îl întreb eu pe iubitul meu.
După ce m-a luat de mana și am ieșit din clădire, s-a oprit în fata ei și m-a sărutat încet și tandru."- Ce îmi place de tine cand ești geloasa! " Spune el în sărut. M-am desprins din sărut și i-am spus:
"-Poftim?!"
"- Crezi ca nu am văzut ce fel o priveai pe Tori?! "
"- Eu nu sunt geloasa! " îl contrazic eu. Pe dracu', normal ca sunt geloasa. Pe cine cred eu ca mint!?
"- Desigur ca nu ești! " zice el ironic.
"- Nu sunt geloasa, doar ca nu îmi plăcea cum te privea, parca te dezbracă din priviri. " îi zic eu.
"- Știi nu ca și tu poți să o faci și nu din priviri. " îmi zice el și zâmbește pervers.
"- Tu numai la sex te gândești? Pe bune acum? " îl întreb eu.
"- Pai cu tine alături cum pot sa ma gândesc la altceva?!" îmi spune el, dar eu prefer sa îl ignor. După ce vede ca numai zic nimic ma apuca de mana și mă conduce spre mașină lui din parcare. Când am urcat în mașină, niciunul dintre noi nu zicea nimic. Amândoi stăteam ca niște statui.
"- Hai iubito, doar nu te-ai supărat pe mine, nu? " îmi zice el.
"- Nu e vorba ca m-am supărat, dar cu toate vorbele astea ale tale îmi aduc aminte cât de inutilă sunt. Adică... Tu ai avut numai relații cu beneficii... Știu cât e de greu pentru tine, doar ca înțelege că nu pot! Nu pot sa o fac! La naiba! " zic eu și ies repede din mașină și alerg prin parcare spre intrarea în clădire. Pe obrajii mi-au căzut doua lacrimi.
El iese și alerga spre mine. Când am ajuns în baia de la parterul clădirii, am intrat în baie și m-am lăsat în jos și am început să plâng silențios.
Deodată vad că ușa se deschide și Christian vinea spre mine. Atunci mi-am șters repede lacrimile și m-am ridicat de pe gresie."- Alison, pentru numele lui Dumnezeu, termina. Cum poți să zici asta?" ma întreabă el puţin nervos.
"- Uite asa Christian, acum pe bune. Poate tu te-ai culcat cu Tara pentru o amărâtă de servieta, dar ti-a plăcut. Ai simțit o placere, o placere pe care eu nu o să ţi-o ofer prea curând. " îi tip eu în faţă, el uitându-se atent la mine.
"- Ali, iubito, tu nu trebuie sa te culci cu mine sa îmi oferi o placere de-aia, pentru ca eu sunt foarte multumit pentru un sărut de-al tău. Tu îmi faci ziua mai buna cu simpla ta prezenta. Tu ma satisfaci cu o singura atingere. " îmi spune el și după mă sărută pe frunte.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Ficțiune adolescențiAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...