Dimineața imediat cum m-am trezit mi-am făcut rutina de dimineață și m-am îmbrăcat într-o pereche de colanți negrii și un tricou alb. Astăzi nu vroiam sa merg la școală. N-aveam niciun chef sa le vad fata lui Christian sau Marie, asa ca m-am hotărât să îi fac o vizita lui Aiden. După ce mi-am prins parul într-o coada cal, m-am încălțat cu adidașii mei Nike Air Max și am ieșit din casă. Am urcat în mașină mea și am băgat cheia în contact și am pornit motorul.
După ce am ajuns la sediu, m-am dat jos din mașină și am intrat în clădire.
După ce am ajuns cu liftul la etajul unde este biroul lui Aiden, m-am îndreptat spre el. Când să intru în biroul lui, o secretara m-a oprit și mi-a spus ca nu este în birou, ci este în sala de antrenament. După ce am coborât cu liftul iar pana la etajul unde era sala de antranament, am văzut că ușa de la sala era deschisa și din camera se auzea niște voci. Ma apropii mai mult și observ că sunt vocile lui Aiden și Christian. Stau mai aproape de ușă să aud și eu ce vorbesc ei...mai degrabă se cearta decât să vorbească."- Black, ti-am zis de 1000 de ori ca data o faci sa mai verse o lacrimă din cauza ta, te omor pe loc ori te transfer în dracu' știe unde! " tipa Aiden la Christian. Mi-a luat foarte putin sa îmi dau seama ca despre mine era vorba. În coltul ochiului mi se scurgea o lacrimă, dar eu am îndepărtat-o repede cu palma.
"- Ce p*la mea nu înțelegi că nu m-am culcat cu Marie?! Chiar asa prost ma crezi? Sa fac o greșeală de 2 ori?! " tipa și Christian la rândul său.
"- Da, te cred în stare, pentru ca ai mai făcut asta o data! Și chiar nu ma interesează de ce plânge, contează că a vărsat lacrimi din cauza ta, tâmpitul! " tipa și Aiden.
"- Nu sunt chiar asa prost, Aiden! " zice Christian râzând putin.
"- Ba da, ești, la dracu'! După ce ea a aflat de pariul tău stupid, a-ti început o relație! Și nu era suficient ca ai rănit-o la început, dar tu, ca prostul ai continuat pariul! Cat de prost ma crezi, Christian? Crezi ca nu aflam pana la urma ca tu ești cu ea doar ca să-i iei virginitatea și după aceea să o părăsești? Nu uita, orice prieten, poate defapt să nu-ti fie prieten! Acela te va trada și iti va spune toate secretele tale! " zice Aiden.
Christian stătea nemișcat, nu zicea nimic. Eu aveam ochii în lacrimi, iar, din cauza lui! Simțeam că tot răul asta din lume, se năpusti asupra mea. Aiden dădu să iasă din sala, iar atunci ma văzuse pe mine și înghiti în sec. Eu stăteam ca și Christian, nemiscata. Nu știam ce sa fac, ce sa zic, dacă să plâng sau sa fug. Aiden îmi puse mâna pe umăr și ma întreba:
"- Ești bine? "
"- Da, de ce n-aș fi? " întreb eu, ștergându-și lacrimile de la ochi, schitand un zâmbet.
"- Ali... " zice Christian șoptind.
"- Nu te mai chinui sa iti găsești cuvintele , Christian. " îi zic eu.
"- Eu va las singuri, aveti de vorbit. " zice Aiden și după pleacă.
"- Nu ai auzit bine. Nu e adevărat. Îmi pare rău. " zice Christian.
"- Nici tu nu mai știi ce zici. Îmi zici ca nu e adevărat dar după îti mai ceri și scuze. Gata Christian, s-a terminat jocul! Game Over! " zic eu.
"- Nu, nu! " tipa Christian.
"- Vezi ca eu am vorbit încet, nu ma face sa tip și eu! Asa ca nu mai tipa ca prostu' la mine! " tip și eu.
"- Alison, te rog ascultă-mă! " îmi zice el, de data asta pe un ton mai încet.
"- Nu, nu mai ai ce sa îmi spui! Am doar 2 întrebări. De ce? Și " te iubesc " ala a fost parte din planul tău? " îl întreb eu.
"- Nu! Chiar asta am simțit să zic asta, Alison. Și.. Partea cu pariul... Liam incontinuu făcea mișto de mine ca cică nu sunt bărbat ca nu te-am putut avea în pat, ca cică sunt un prost ca nu am putut duce pana la capăt pariul.. Și aveam nervi, Alison, nu puteam spune "nu! " .
"- Aa, acum înțeleg! Aici este vorba despre mândria ta bărbătească. Atunci când m-ai refuzat pe mine, de ce nu ai dus pana la capăt pariul, Christian? Iti murise toată mândria bărbătească? " îl întreb eu, rânjind ironic.
"- Nu e vorba despre mândrie. Și atunci știam că nu ești pregătită. "
"- A, da' , te rog, nu mai minţi ! Parca iti pasă tie dacă sunt sau nu pregătită. Tie, nu o să-ți pese de nimeni, niciodată, decât de propria persoana. Ești un egoist, care se gândește doar la el! Unul pe care nu-l interesează dacă rănește o persoana care îl iubește! Și cu asta am terminat Christian! Uita ca am existat vreodată în viata ta, asta o sa încerc și eu! " zic eu și plec de lângă el, el rămânând în loc. Am ieșit repede din clădire și am fugit către mașina mea. Dar o mana m-a oprit înainte de a urca în mașină. Când ridic capul observ ca acea persoana este Aiden.
"- Te duc eu. Nu cred ca ești în stare să conduci. " îmi zice el, luându-mi cheile mașinii din mașină.
După ce urca el în loc șoferului și eu în scaunul de lângă el, îl întreb :
"- Unde mergem? Acasă nu vreau. "
"- Nici nu ma gândeam să te duc acasă. O sa mergem în locul nostru. " atât zice. Pornește motorul și de îndreptăm unde el știe.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Roman pour AdolescentsAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...