Cap. 49 - Nu iți permit!

351 11 2
                                    

Fix in acel moment se auzi soneria.  Ea se duce sa deschida usa,  iar eu raman in acelasi loc. 

"- Nu o sa-ti vina sa crezi cand o sa-ti zic ce s-a întâmplat ieri... "
Se aude vocea Briannei.  Imi iau aer in piept si ma duc spre usa, spre ele. 

"- Voiai sa-i ecplici lui Britney cum te-ai culcat cu tatal copilului meu,  iar dupa aceea mi-ai trimis mesaje ca o nesimtita zicandu-mi... "

Nu apuc sa termin fraza ca Brianna ma întrerupe :

" - Ia stai.  Nu e vina mea ca tu nu stii sa satisfaci un barbat,  si nici sa il tii langa tine,  ok?  "

Britney statea acolo,  nemiscata,  nezicand nimic.  Intr-un final deschide gura si spune răspicat:

"- L-ai lasat pe Christian sa ti-o traga?  Cu ce te diferentiezi de Marie?  Iti spun eu,  cu nimic.  Amandoua sunteti 2 tarfe.  Acum iesi imediat din casa mea! "

Ea i s-a confirmat lui Britney si s-a intors cu spatle,  plecand murmurând ceva.  Dupa ce Brit inchide usa in urma ei,  isi indreapta privirea spre mine si zice :

"- Imi explici imediat,  cap-coada ce dracu' s-a intamplat !"

Dupa ce i-am explicat tot ce s-a întâmplat ieri,  a ramas fara cuvinte. 
S-a ridicat de pe canapeaua din saon si a urcat repede pe scari, intrand in camera ei . Dupa cateva minute o vad iesind din camera schimbată in niste blugi si un trocou alb. 

Coboara repede pe scari, isi ia telefonul si cheile de la masina şi ma ia de mana si iesim afara din casa . Ne urcam in masina , ea ignorand întrebarea pe care o pusesem de nenumarate ori.

  ' Unde mergem? '

Intr-un final imi raspunde :

"- M-am saturat ca (,) Christian sa faca ce il taie capul , ok?  In pana mea,  nici macar nu se gandeste la tine sau la copil?  La lacrimile tale.. "
Zice iar eu înghit in sec. 

"- Si ce vrei sa faci acum?  " o intreb eu,  cu vocea stinsa. 

"- O sa mergem la el si o sa ii cerem socoteala.  Nu imi pasa. 
O sa aleaga . Sa stea cu tarfele alea si sa se simta el bine sau sa stea cu tine in momentele astea.  Sa stea alaturi de copilul vostru . " zice ea hotărâtă. 

"- Nu!  Nu vreau sa il fac sa stea cu mine din obligaţie.  In plus,  el a ales deja.  " Zic eu,  la fel de hotarata ca si ea. 

"- O sa aveti un copil!  Asta e o obligatie pentru amandoi.  Nu constientizezi ca acel copil are nevoie de tata?  " zice ea nervoasa.  Intr-un fel o înţelegeam.  Are dreptate.  Dar uneori nu este totul asa simplu pe cat pare. 

"- Stiu foarte bine ca copilul meu trebuie sa creasca cu tata.  Dar nici tu nu intelegi ceva.  El o sa ma insele la nesfârşit . Nu o sa mai suport,  o sa ma distruga..  Mai bine acum,  decat mai tarziu.  Si in legatura cu tatal,  poate o sa imi gasesc pe altcineva,  cineva care sa ma merite si iubeasca.  "

"- Cum vrei.  Dar orice ai zice acum,  e egal cu 0 . O sa mergem la el si o sa ii cer socoteala pentru tot.  Te raneste pe tine,  ma raneste pe mine.  Baga-ti asta in cap! " zice ea, pornind motorul masinei. 

In cateva minute ajungem in fata casei lui Christian.  Britney a coborat din masina,  dar eu nu.  Imi bate in geam si imi face semn sa ies.  Trag aer in piept si cobor din masina.  Ea ma ia de mana si cand am ajuns in fata usii,  ea suna la sonerie.  In cateva secunde usa se deschide si vad un Christian la bustul gol si puţin ciufulit. M-am uitat cateva clipe in ochii lui, si puteam sa citesc in ochii lui regret si mila.  Britney cand l-a vazut m-a tras de mana si intrasem in casa .

"- Vad ca esti cam ciufulit.  Ce zici, Alison, urcam in dormitor sa vedem cine mai e si acolo ?" zice ea, eu lasandu-mi capul in jos. 

"- Britney ! Intreci masura! " maraie el printed dinti. 

"- Tot eu intrec masura?!  Peste cateva luni se naste fii-tu!  Ai o responsabilitate!  Ce-ar fii sa incerci sa nu mai fii un afemeiat si sa te trezesti naibii la realitate!  Eu m-am saturat sa ii sterg lacrimile fetei care te iubeste.  " tipa ea nervoasă.  Eu nu fac nimic decat sa-mi las capul in jos si sa nu zic nimic.  Simt lacrimi amare cum imi părăsesc ochii. 

"- E responsabilitatea mea?  Nimeni nu m-a intrebat daca vreau sau nu un copil,  ok?  Fii sigura ca daca m-ar fii intrebat as fi spus nu!" tipa si el la randul lui.  In acel moment imi ridic privirea din pământ si ma uit la el,  care se uita la pantecul meu.  In acel moment in pun mana la pantec,  simţind ca ma apasa ceva.

"- De parca m-a intrebat cineva daca vreau un copil la 18 ani!  Tu nu gandesti?  Eu ar fii trebui sa fac o facultate,  dar las totul pentru a-mi creste copilul.  Si nu ma mai interesează daca il cresc cu sau fara tine! " tip si eu. El se uita mirat la mine .

"- Daca tot zici ca vrei sa faci o facultate,  fa avort!  Ce te opreste?!" zice el indiferent. 
Britney nu se mai putea abtine si a izbucnit :

"- Fii atent ! Daca ea face vreo prostie sau pateste ceva jur ca te omor.  Tine minte asta!  " dupa ce a terminat de vorbit imi da drumul  la mana si se indeparteaza,  urmand dupa aceea sa iasa pe usa si sa ma lase cu el.  Bravo,  Britney. 

Eu am ramas impietrita.  Nu mai miscat deloc,  nu mai ziceam nimic.  Stateam cu mana pe pantec si cu capul aplecat,  plângând in liniste.  El statea in fata mea nefacand nimic. 

"- Imi pare rau! "  sopteste el. 

"- Ba nu!  Nu-ti pare!  " soptesc eu printre suspine. 

"- Ba da,  crede-ma.  " zice el , eu uitandu-ma fix in ochii lui. 

"- Nu te cred!  Poti sa spui orice,  nu te mai cred ! M-am saturat sa fiu o marioneta iar tu papusarul.  Jur ca de azi inainte tu nu mai existi in viata mea.  O sa fii o alta persoana din trecut!  " ii zic eu raspicat. 

"- Nu o sa poti sa ma uiti!  Stii si tu asta!  Eu am fost prima dragoste,  primul barbat din viata ta! " zice el uitandu-ne unul in ochii celuilalt. 

"- Adevarat!  Nu o sa pot sa uit cum m-ai distrus.  Poate ca si fost primul barbat din viata mea,  dar fii sigur ca nu o sa fii ultimul.  O sa fiu fericita langa un barbat care ma iubeste si care ma merita! " zic eu si incerc sa ma indepartez de el dar se pune in fata mea si imi prinde mainile si ma lipeste de usa. 

"- Nu o sa poti fii fericita cu altul!  Nu iti permit! O sa fiu ca o fantoma care te va bantui.  Mereu cand o sa te uiti in oglinda o sa ma vezi pe mine.  Mereu cand ala o sa te faca sa zambesti o sa te gandesti la mine.  Cand o sa-ti privesti copilul o sa ma vezi prin el.  Cand ala o sa te atinga o sa iti imaginezi ca eu sunt el, ca eu te ating." imi sopteste el la ureche si dupa imi da drumul si dupa imi intoarce spatele si pleaca,  urca pe scari. 
Eu deschid usa si ies din casa lui.  A atunci o vad pe Britney rezemata de masina ei. 

"- Hai sa plecam naibii mai repede de aici.  Locul asta imi provoaca greata. " zice ea urcand in masina.  Ii urmez exemplu si urc si eu in masina.  Porneste motorul si mergem unde doar ea stie. 

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum