"- Ce-ai spus ?" Soptesc eu tinadu-ma cu bratele de pantec .
"- Da, Alison . Ai auzit bine . Mi-am dat seama ca tu niciodata nu ai face o prostie si te-ai culca cu altul. " zice el.
"- Da, o prostie pe care tu o tot repeti. Acum scuza-ma, as vrea sa plec naibii de langa cuibusorul de nebunii al tau si al Briannei . " zic eu incercand sa plec, bine zis incercand, Christian m-a prins de brat facandu-ma sa ma intorc spre el.
"- Incetati naibii cu obiceiul asta de a ma lua de brat mereu cand vreau sa plec. Ce mai vrei acum? Lasa-ma sa plec! " ii zic eu nervoasa.
"- Alison, eu... Iarta-ma. Dar.. " zice el, dar il intrerup eu,
"- Dar nimic. M-am saturat de toate scuzele tale banale. Asuma-ti ce faci. Multumesc ca azi mi-ai demonstrat iar ca esti o pierdere de timp si ca niciodata nu o sa te schimbi. " zic eu cu ochii in lacrimi. Am plecat imediat spre casa. Nu mai suport nimic.
Simt ca inima mea e de portelan si s-a spart si acum e totul numai cioburi.Cum am ajuns acasa, m-am dus in camera mea, asezandu-ma in pat, plângând. Asta e ceea ce fac de ceva timp, plang.
Dupa zeci de minute bune in care m-am descarcat prin intermediul lacrimilor, am decis sa fac o mica plimbare prin parc, sa ies afara din casa, ca simt ca ma sufoc din ce in ce mai tare cu cat stau mai mult inchisa in casa.
Cand am ajuns acolo m-am asezat pe o banca. Am stat acolo ceva timp, uitandu-ma la copii de toate varstele, fericiti, jucandu-se cu mingea, in nisip cu galetusele, dandu-se in leagane, masinute , tobogan.
Ce mi-a atras atentia erau 2 parinti care ii dadea pe cei 2 baietei de vreo 4 anisori in leagan .
Uitandu-ma la ei, cat de fericiti sunt, mi-a fugit iar gandul la el.
Oare noi o sa fim vreodata la fel de fericiti, alaturi de copilasul nostru, plimbandu-l in parc?...
Nu stiu. Probabil ca nu..
Azi mi-am dat seama ca el nu o sa se schimbe niciodata.O sa ramana la fel. Un afemeiat care se culca cu cine apuca, chiar si cu prietena mea.
Chiar daca e sa ne impacat, chiar daca sunt slabe sanse, cum as putea sa cresc un copil, sa traiesc cu un barbat care atunci cand intorc capul in cealalta directie el fuge in patul alteia?Incepuse sa bata vantul, imi era puţin racoare, asa ca m-am ridicat de pe banca si am pornit spre casa.
Cand am ajung acasa mi-am deschis telefonul, vazand ca am 23 de mesaje.
17 de la Christian
2 de la Brianna si
4 de la Britney :Christian imi scrisesera ca ii pare rau, ca nu a vrut sa se întâmple asta, sa las prostiile si sa nu fac ceva ce o sa regret. Ceva tipic pentru el .
Mesajele de la Brianna nici nu am vrut sa le citesc, dar eu curioasa de fel, nu m-am putit abtine. Cand le-am citit am ramas socata. Nu era niciun mesaj cu ' imi pare rau ' si alte scuze.
17:36 - " Cat credeai ca o sa se tina dupa fundul tau? Nu vezi ca s-a saturat de tine? S-a saturat ca tu sa-l acuzi si sa-l refuzi. Nu stii deloc sa tii un barbat langa tine. Pacat"
17:49 - " Ar fii bine sa o termini cu el. Lasa-l in pace. Si-a facut o alta viata, iar tu nu faci parte din ea, ci eu.
Asa ca (,) cara-te cu bastardul tau si sa nu te mai prind ca te mai dai pe langa el ca o sa ai de-a face cu mine. Ok, printeso? "Am inceput sa lacrimez. Nu stiu de ce, fiindca prietena mea m-a tradat si imi vorbeste ca ultimul om, sau fiindca Christian m-a tradat din nou si mai are curaj sa imi zica sa-l iert.
Urasc cand se intampla asta. Cand se culca cu alta. Poate pentru el o doar o distractie, dar pentru mine e ca un cutit in inima care atunci cand face din nou acelaşi greseala se rasuceste in inima, provocand de 2 ori mai multa durere ca prima oara.
Am facut dus si dupa aceea m-am pus sa ascult melodii in casti. Eram epuizata. Psihic.
Am adormit cu melodia Rihannei - Russian Roulette in casti.
M-am trezit pe la ora 10 si ceva. Mi-am facut un dus rapid si dupa aceea m-am imbracat in niste blugi skinny negrii si un tricou albastru Nike.
Voiam sa ma duc la Britney. Ea e singura care ma intelege, care imi este alaturi. Bine inteles, este si varul meu, Aiden..
Dar cum el e plecat in Moscova pentru nu stiu ce treaba, nu ma pot sfatuii cu el decat atunci cand se întoarce, peste vreo saptamana.Cum am ajuns la ea, am apasat pe sonerie. In cateva secunde se deschide usa, vazand o Britney ciufulita, îmbrăcată in pijamele cu ursuleti si cu o ceaşcă de cafea in mana.
"- Neata! " ii zic eu, intrand in casa, ea inchizand usa dupa mine.
"- Neata! Ce s-a intamplat din nou? Se vede pe tine ca iar s-a intamplat ceva. De ce esti supărată? " zice ea uitandu-se insistent la mine. " Zi-mi , femeie ca innebunesc! " se răsteşte ea la mine.
"- Cate nu s-a intamplat.. " zic eu . Fix in acel moment se auzi soneria. Ea se duce sa deschida usa, iar eu raman in acelasi loc.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Novela JuvenilAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...